Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Consolidarea imobilului din Calea Victoriei nr. 2-4, sector 3, Bucuresti


Anunt de participare numarul 134353/28.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BUCURESTI
Adresa postala: SPLAIUL INDEPENDENTEI , NR. 291-293, SECTOR 6, BUCURESTI, ROMANIA, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060042, Romania, Punct(e) de contact: Directia Proceduri Achizitie, Tel. +40 213055530, In atentia: Silvia Barbuleascu, Dragos Dimitriu, Carmen Cimpeanu, Email: [email protected], Fax: +40 213055587, Adresa internet (URL): www.pmb.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Consolidarea imobilului din Calea Victoriei nr. 2-4, sector 3, Bucuresti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Municipiul Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Consolidarea imobilului din Calea Victoriei nr. 2-4, sector 3, Bucuresti
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Consolidarea imobilului din Calea Victoriei nr. 2-4, sector 3, Bucuresti
Valoarea estimata fara TVA: 21, 707, 264RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare va fi constituita de ofertanti in conformitate cu prevederile art.86 din HG 925/2006, respectiv: virament bancar sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari-Instrument de garantare /scrisoare de garantie bancara Formularului nr. 15, care se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta in prezenta documentatie. Sau ordin de plata, sau fila CEC, cu conditia confirmarii acestora de catre banca beneficiarului pana la data deschiderii ofertelor.Contul in care se depune: RO53TREZ7005006XXX000227 la ATCPMB, CUI 4267117.Cuantumul garantiei este de 434.000 lei.Valabilitate 120 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.-In cazul unei asocieri, instrumentul de garantare /scrisoarea de garantie bancara poate fi emisa in numele Liderului asocierii sau a oricarui membru al asocierii cu conditia nominalizarii la punctele a), b), c)sid) din formularul nr. 15 a tuturor membrilor asocierii.Ofertantii tip IMM vor completa Formularul 16.NOTA: In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii se va analiza daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual este de 10% din pretul contractului, fara T.V.A. si se constituie in termen de 10 zile de la data semnarii si inregistrarii contractului in Registrul Unic de Contracte existent la Directia Generala Achizitii.Garantia de buna executie va fi depusa, in original, la Directia Generala Economica, in copie la directia initiatoare a procedurii si la Directia Proceduri Achizitie, in vederea deblocarii garantiei de participare.Modul de constituire conform art.90 din HG 925/2006 cu mod. si comp. ulerioare.modul de restituire conform art.Conform art. 92, alin (4) din H.G. nr. 925/2006, cu modificari si completari ulterioare-Nota: Se vor prezenta formularele nr. 20 si 20.1 cu optiunea cu privire la modul de constituire a garantiei de buna executie
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Modalitati de finantare: buget statului 74, 48% ; buget local 17, 14% ; surse proprii 8, 38% Modalitati de plata: conform art. 17 din modelul de contract, parte a documentatiei de atribuire
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie pe proprie raspundere a ofertantului, in temeiul art. 180 din OUG 34/2006, completata in coformitate cu Formularul nr. 1 din Sectiunea Formulare.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.)2.Certificat de cazier judiciar pentru administratorul firmei, valabil la data depunerii ofertelor, in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.)3.Cazier fiscal eliberat de autoritatea competenta, valabil la data depunerii ofertelor, in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.)4.Declaratie pe propia raspundere a ofertantului, in temeiul art. 181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul nr. 2 din Sectiunea Formulare.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.)5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura: Prezentare Formularul nr. 3 din Sectiunea Formulare.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.)6.Certificat de participare cu oferta independenta: Prezentare Formularul nr. 4 din Sectiunea Formulare.Nota: In cazul in care ofertantul este o asociere, se va completa un singur formular pe asociere. Formularul nr. 47.Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006, completata in conformitata cu Formularul nr. 5 din Sectiunea Formulare. persoanele care sunt responsabile cu organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Sorin Mircea OPRESCU - Primar General al Municipiului BucurestiBogdan Hreapca- Director general - Directia Generala Dezvoltare si InvestitiiMircea Octavian Constantinescu - Director General Directia Generala EconomicaDaniela Mincu Director General Directia Generala AchizitiiSilvia Barbulescu - Director Executiv Directia Proceduri AchizitieAdrian Iordache - Director - Directia JuridicBogdan Sosoaca - Director Executiv - Directia Generala Dezvoltare si InvestitiiCorina Popa-Balan - Director Executiv Adjunct - Directia Generala Dezvoltare si InvestitiiAurelia Radu - Sef Serviciu Consolidari - Directia Generala Dezvoltare si InvestitiiLica Tufaru - Expert Consolidari - Directia Generala Dezvoltare si InvestitiiAcest document va fi prezentat de Ofertant/Ofertantul asociat/ Subcontractantul/Tertul sustinator.8.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata: a) Persoanele juridice romane vor prezenta: - certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local - formular tip emis de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.- certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice) formular tip emis de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.Nota: - Din certificatele depuse trebuie sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Certificatele se vor prezenta in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.)Nota: Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma copie conform cu originalul.Nota: In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare a platilor la zi a acestor esalonari in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.b) Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare pentru dovedirea indeplinirii obligatiilor exigibile de plata, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit, in conformitate cu prevederile legale din statul de rezidenta, obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificari si completari ulterioare, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare.Documentele vor fi prezentate in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata/ legalizata in limba romana Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Persoane juridice/fizice romane: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional: 1.Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, valabil la data depunerii ofertei, in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?copie conform cu originalul?, valabil la data depunerii ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.N.R.C.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.)Persoane juridice /fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor ce fac obiectul prezentei achizitii in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata/ legalizata in limba romana.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente)Documentele sa fie valabile la data depunerii ofertei.Nota: In cazul asocierii mai multor persoane juridice, cerintele privind situatia personala a candidatului /ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare si atestare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico-financiara. Declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani, care sa fie egala sau mai mare cu 21.000.000 lei
Informatii privind situatia economico-financiara. Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani
Informatii privind situatia economico-financiara. Asigurarea riscului profesional
Capacitatea financiara a ofertantului de a sustinelucrarea.Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la, sau ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cashflow ul de executie a lucrarii pe o perioada de 6 luni, respectiv 4.340.000 lei
Informatii privind situatia economico-financiara
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind capacitatea tehnica. Declaratie privind lista principalelor lucrari similare efectuate in ultimii 5 ani continand valori, perioade de livrare, beneficiari.
Fisa privind experienta similara. Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) trebuie sa demonstreze experienta in domeniu prin prezentarea cel putin a unui contract de constructii si/sau consolidare cladire din clasa II si/sau III de importanta, cu o valoarea de minim 20.000.000 lei
Declaratie privind dotarea cu echipamente specifice (echipamente tehnice, mijloace de transport, laboratoare si alte mijloace fixe) de care dispune ofertantul pentru indeplinirea contractului.
Informatii privind capacitatea profesionala. Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.
Lista personalului responsabil care va fi angajat in cadrul contractului: -Sef santier executie inginer constructor, studii superioare, cu experienta profesionala in constructii si/sau consolidari cladiri din clasa II si/sau III de importanta, prin participarea la executia a cel putin unui obiectiv similar; Responsabil tehnic cu executia ? inginer constructor, studii superioare, atestat de Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului cu experienta profesionala in constructii si/sau consolidari cladiri din clasa II si/sau III de importanta, prin participarea la executia a cel putin unui obiectiv similar; ? Responsabil C.Q. ? Pentru CQ se va prezenta decizia de numire in aceasta functie in cadrul firmei. ? Specialist autorizat ? instalatii electrice ? atestat specific; ? Specialist autorizat ? instalatii gaze ? atestat specific; ? Responsabil cu aprovizionarea.
Informatii privind capacitatea profesionala.
Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora.
In caz de asociere, se va prezenta Acord de asociere.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Informatii privind asigurarea calitatii. Certificarea sistemului de management al calitatii firmelor ofertante respectiv SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent
Informatii privind protectia mediului. Certificarea sistemului de management de protectia mediului, respectiv SR EN ISO 14001:2005 sau echivale
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Punctaj pretul ofertei (P1): a)Pentru cel mai mic pret se acorda punctajul maxim (60 puncte). b)Pentru alt pret decat cel de la punctul lit. a) Pn punctajul se acorda astfel: Punctaj pret =( pret minim ofertat / Pn) x 60.Pretul materialelor care intra in opera din cadrul Listelor cantitatilor de lucrari (Formularul C5) va fi corelat cu specificatiile tehnice din cadrul propunerii tehnice a caietelor de sarcini pe specialitati, astfel incat fiecare ofertant va tine seama la alegerea pretului pentru fiecare material sa corespunda cerintelor de calitate descrise in cadrul fiselor tehnice de produs.Cantitatile din lista de lucrari (Formularul C5) reprezinta o estimare a proiectantului
2.
Perioada de garantie acordata
20%
Descriere: Punctaj pentru fact.de ev., ,perioada de gar.a lucr.exe.(Pgarantie)- (P2) se acorda astfel: Gar.e de min.24 luni (Gmin ) si nu se accepta gar.mai mici de 24 luni calendaristice.Punctajul pentru factorul de evaluare perioada de gar.se acorda astfel: a)Pentru perioada de gar.cea mai mare se acorda punctajul max.(Gmax ), cel mult 60 luni calendaristice, se acorda punctaj max.20 puncte;b)Pentru o perioada de garantie acordata Gn mai mica decat Gmax si mai mare decat Gmin se acorda punctajul astfel: (P2) Pgarantie = (Gn / Gmax) x 20.Se va prezenta distinct perioada de garantie a materialelor folosite, iar perioada de garantie acordata nu poate sa fie mai mare decat garantia materialelor.Prin Durata de garantie se intelege perioada de timp cuprinsa intre data terminarii lucrarilor (receptia la terminarea lucrarilor) si data receptiei finale.c)Durata mai mare de 60 luni calendaristice nu se accepta.Durata mai mica de 24 de luni nu se puncteaza
3.
Durata de executie a lucrarilor
20%
Descriere: Punctaj pentru durata de executie (P3).a)Pentru durata cea mai mica Dmin ( cea mai mica durata de realizare a lucrarii: durata minima) se acorda punctajul 20 puncte. b)Pentru alta durata de executie decat cea prevazuta la lit a) Dn ( alte durate de realizare a lucrarilor ofertate de participanti) cuprinse intre durata minima (18 luni) si durarta maxima (30 luni) punctajul se acorda astfel: Punctaj durata = (Dmin / Dn) x 20.Durata minima este de 18 luni calendaristice.Durata maxima este de 30 luni calendaristice.c) Durata mai mare de 30 luni calendaristice nu se accepta.Durata mai mica de 18 de luni nu se puncteaza
Punctaj maxim componenta tehnica: 40
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.05.2012 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.05.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.05.2012 13:00
Locul: Directia Generala Achizitii, Splaiul Independentei nr.291-293, sector 6, etaj 10
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Fiecare persoana care participa la deschiderea ofertelor va prezenta delegatia (imputernicirea societatii ofertante) precum si o copie a actului de identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Continuare explicatii criterii de ev.Factorul de ev.ref.dur.de exec.se justifica prin: -ofertantul poate prop.o durata mai mica decat cea estim.de proiectant si acest termen este in favoarea Prim.Mun.Bucuresti intrucat potrivit prevederilor O.G.nr.20/1994 republ.recuperarea sumelor alocate de la bug.stat.de la proprietarii persoane fiz.ai locuintelor, se face incepand cu luna semnarii proc.verbal incheiat la terminarea lucrarilor, sumele urmand a fi utiliz.pt.completarea aloc.bug.pt.consolid.altor cladiri;
-proprietarii cazati in loc.de necesit.ale Prim.Mun.Buc.vor reveni mai repede in apartamentele lor, in cladirea consolidata, locuintele de necesit.eliberate urmand a fi utiliz.pt.cazarea altor locatari din cladirile ce urmeaza a fi consolidate.Punctajul total unei propuneri de oferte este suma punctelor obtinute de propunerea de oferta respectiva la fiecare factor de ev.P total=P1+P2+P3.Oferta castigatoare e oferta care indeplineste punctajul cel mai mare rezultat din aplicarea factorilor de ev.NOTA: In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita respectivilor ofertanti, pt.departajare, o noua prop.fin.in plic inchis, caz in care contr.va fi atribuit of.a carui noua prop.fin.are pretul cel mai scazut.Metoda presupune clasificarea ofertelor in ordinea descr.a punctajelor combinate, pentru pret, of.teh.avand in vedere ponderile indicate mai jos, pentru fiecare dintre punctajele respective.Factori de ev.: oferta fin.punctajul obtinut pe baza ofertei teh.Punctajul total este suma punctajelor rezultate pentru pret, of.teh.si durata de exec.Ptotal=P1+P2+P3;P1=Punctaj pret; P2=Punctaj obtinut pentru durata de garantie; P3=Punctaj durata de executie.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art.256^2 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Proceduri Achizitie
Adresa postala: Splaiul independentei 291-293, sector 6, etaj 10 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060042, Romania, Tel. +40 213055530, Fax: +40 213055587
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.03.2012 15:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer