Licitatie Publica - "Consolidarea imobilului din str. Boteanu nr. 3A-3B sector 1, Bucuresti"
Anunt de participare numarul 104989/29.07.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BUCURESTI
Adresa postala: SPLAIUL INDEPENDENTEI , NR. 291-293, SECTOR 6, BUCURESTI, ROMANIA, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060042, Romania, Punct(e) de contact: DANIELA MINCU, Tel. 021.305.55.30, Email: [email protected], Fax: 021.305.55.87, Adresa internet (URL): www.pmb.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
"Consolidarea imobilului din str. Boteanu nr. 3A-3Bsector 1, Bucuresti"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Municipiul Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
executie lucrari pentru "Consolidarea imobilului din str. Boteanu nr. 3A-3Bsector 1, Bucuresti"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 5, 273, 807.33RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 52.740 lei(virament bancar/instrument de garantare emis de o soc.bancara sau de asigurari, garantie de buna executie: 10%din val.contract(instrumentgarantare/retineri succesive)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget de stat, buget local, surse proprii persoane juridice, plata OP
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In cf. cu art.44 alin.2 din OUG 34/2006, in cazul in care o oferta comuna este declarata castigatoare se va solicita ca asocierea sa fie legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind calitatea de participant la proceduraDeclaratie privind eligibilitatea privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plataIstoricul LitigiilorCertificatului Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generaleInformatii privind situatia economica pentru ultimii 3 aniObligatii contractuale in desfasurare
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Suma rezultatelor exercitiilor financiare pentru ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009) trebuie sa fie pozitiva.Cifra medie de afaceri sa fie minim10.540.000 lei , pentru ultimii 3 ani. Prezentarea sub forma unui tabel a obligatiilor contractuale in desfasurare, daca exista, care va cuprinde in mod obligatoriu data semnarii contractului, beneficiarul (cu datele de contact), val. contractului si procentul executat pana la data depunerii ofertei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta generalaExperienta similaraResurse umaneResurse tehniceInformatii privind subcontractantiiStandarde de asigurarea calitatiiStandarde de protectia mediuluiInformatii privind masurile de securitate si sanatate ocupationalaInformatii privind protectia munciiAutorizare pentru executarea de lucrari la cladiri clasificate ca fiind monumente istorice
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentarea listei principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Ofertantul va face dovada ca a realizat in ultimii 5 ani contr. de lucrari in domeniul consolidarilor si/sau constructiilor, in valoare de 5.270.000lei.In cazul in care ofertantul decide sa subcontracteze unui subcontractant mai mult de 10% din val. contr., atunci are obligatia de a prezenta Lista cuprinzand subcontractantii.Avand in vedere complexitatea lucrarilor, ofertantul va propune o echipa, cu exp. relevanta in executia de lucrari de consolidare si/sau constructii civile : Sef punct de lucru, inginer cu experienta in lucrari de constructii civile si/sau industirale, cu o exp. similara de cel putin 4 ani, Responsabil tehnic cu executia inginer atestat MDRL ( constructii, instalatii, echpamente, etc), exp. similara de cel putin 4 ani, Responsabil C.Q. ? atestat I.S.C., Specialist autorizat ? inginer instalatii electrice ? atestat specific , Specialist autorizat ? inginer instalatii gaze ? atestat specific, Responsabil cu aprivizionarea Ofertantul trebuie sa prezinte inf. referitoare la echipamentele specifice lucrarilor de constructii montaj. Utilajele si echipamentele care urmeaza a fi folosite trebuie sa detina agremente tehnice emise de autoritati competente in domeniu.Dovada asigurarii unui nivel corespunzator al calitatii, in conformitate cu SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor Dovada asigurarii unui nivel corespunzator a protectiei mediului, in conformitate cu SR EN ISO 14001/ 2005, sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor.Dovada asigurarii unui nivel corespunzator al managementului sistemului de sanatate si securitate in munca, in conformitate cu SR OHSAS 18001:2007 sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor.Prezentarea unei declaratii pe propria raspundere privind respectarea legislatiei de securitate si sanatate in munca, in vigoare.Prezentarea autorizarii Ministerului Culturii pentru executarea de lucrari la cladiri clasificate ca fiind monumente istorice.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.08.2010 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.08.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.08.2010 11:00
Locul: Splaiul Independentei, nr. 291-293, sector 6, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor, cu imputernicire
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str Stavropoleos nr. 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021 310 46 41, Email: [email protected], Fax: 021 310 46 42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel. 021 319.51.80, Fax: 021 319.51.76
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile OUG 34/2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Achizitii Concesionari Contracte
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 291-293, sector 6, et.10, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060042, Romania, Tel. 021 305 55 30, Email: [email protected], Fax: 021 305 55 87, Adresa internet (URL): www.pmb.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.07.2010 11:08