Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Consolidarea mansardarea si reabilitarea imobilului din Calea Grivitei nr. 22


Anunt de participare numarul 59978/30.07.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea Nationala de Arte Bucuresti
Adresa postala: Strada General Budisteanu Nr. 19 Sectorul 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010773, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Achizitii Publice, Tel.0213147331, In atentia: Tache Stanciu, Email: [email protected], Fax: 0213147331, Adresa internet (URL): www.unarte.org
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie de invatamant superior de stat
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Consolidarea mansardarea si reabilitarea imobilului din Calea Grivitei nr. 22
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Calea Grivitei nr. 22 Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Consolidarea imobilului, crearea de noi spatii de invatamant in volumul actual al podului acestui imobil, reabiliatrea instalatiilor, renovarea spatiilor de invatamant existente
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45262212-0 - Lucrari de consolidare a gropilor de fundatie (Rev.1)
45310000-3-Lucrari de instalatii electrice (Rev.1)
45330000-9-Lucrari de instalatii de apa (Rev.1)
45421141-4-Lucrari de compartimentare (Rev.1)
45453000-7-Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile de materiale si lucrari sunt mentionate in proiectul ce face parte din documentatia de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 4, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 2% din valoarea estimata fara TVA a contractului - 80.000 ron Garantie de buna executie: 5% din valoarea fara TVA a contractului, prin retineri succesive la situatii de plata
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare: alocatie de la bugetPlati: virament prin Trezoreria Statului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere / subcontract conform art. 44; 45 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea- Declaratie privind neincadrarea la prevederile art. 181 din OUG 34- Fisa de informatii generale- Certificat de inregistrare fiscala
- Operatorul economic va trebui sa aiba ca principal obiect de activitate una din activitatile de constructii civile.
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului- Certificat de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor la Bugetul de stat- Certificat de atestare fiscala privind plata taxeleor si impozitelor la Bugetul local
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Bilantul contabil la 31/12/2007 vizat de D.G.F.P.- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului- Certificat de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor la Bugetul de stat- Certificat de atestare fiscala privind plata taxeleor si impozitelor la Bugetul local- Cifra medie anuala de afaceri pentru ultimii 3 ani in domeniul ce face obiectul contractului- Scrisoare de bonitate emisa de banca ofertantului cu principalii indicatori de bonitate calculati dupa datele ultimului bilant depus
Lichiditate curenta - (active curente /datorii curente x 100)Lichiditate imediata -(active curente stocuri/datorii curente x 100)Solvabilitate patrimoniala -(capital propriu/total pasiv x 100)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Nu vor fi acceptati decat operatori economici care au bilantul contabil incheiat cu profit- Nu vor fi acceptati operatori economici care au datorii la buget- Nu vor fi acceptati operatori economici care au cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani, pentru domeniul de activitate ce face obiectul contractului, mai mica de 12.000.000 RON- Cerintele minime pentru principalii indicatori economici: Lichiditate curenta> 50Lichiditate imediata> 50Solvabilitate patrimoniala > 30
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista principalelor lucrari din ultimii 5 ani, continand valori, termene de executie, beneficiari cerinte minime: dovada executarii a cel putin 2 lucrari de constructii de aceeasi valoare, sau valoare mai mare(vor fi prezentate copii de pe contracte)prezentarearecomandarilor de la beneficiari cu care ofertantul a avut incheiate contractele pentru lucrarile de mai sus.
- Declaratie privind utilajele din dotare- Autorizatie de functionare din punct de vedere al protectiei muncii- Declaratie privind partea din contract care va fi indeplinita de subcontractanti si specializarea acestora (daca este cazul);
- Certificat ISO 9001 / 2001- Certificat ISO 14001 / 2005- Certificat OHSAS 18001 / 2004- Ofertantul va face dovada ca are contracte de colaborare sau are angajat personal pentru: RTE si CQCel putin un responsabil tehnic cu executia lucrarii care sa fie atestat MLPATAuditori 9001/2001, 14001/2005, 18001/2004- Ofertantul va prezenta organigrama conducerii firmei si organigrama personalului implicat in executarea contractului, inclusiv copii de pe documentele care atesta calificarea acestora
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.08.2008 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: La casieria U.N.Arte sau virament in contul RO93 TREZ 7015 0460 1X00 0419 deschis la Trezoreria sector 1
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.08.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.08.2008 10:30
Locul: Sediul U.N.Arte din Strada General Budisteanu nr. 19, sector 1 Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii la sedinta de deschidere a ofertelor vor avea imputerniciri scrise din partea reprezentantilor autorizati, conform formularului 12 C
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 321.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030099, Romania, Tel.021 319 51 80, Email: [email protected], Fax: 021 319 51 83, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic din cadrul U.N.Arte
Adresa postala: Str. General Budisteanu 19, sectorul 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010773, Romania, Tel.021 310.39.79, Email: [email protected], Fax: 021 310.39.79, Adresa internet (URL): www.unarte.org
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.07.2008 12:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer