Licitatie Publica - Consolidarea Nodului electronic al Primariei municipiului Buzau pentru realizarea extinderii si asigurarea interoperabilitatii serviciilor eGuvernare si eAdministratie , inclusiv la nivelul unitatilor subordonate
Anunt de participare numarul 86704/18.09.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BUZAU
Adresa postala: str.Unirii nr.163, Buzau, Localitatea: Buzau, Cod postal: 120191, Romania, Punct(e) de contact: Aurelia Turcoman, Tel.0238726092, Email: [email protected], Fax: 0238717950, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Consolidarea Nodului electronic al Primariei municipiului Buzau pentru realizarea extinderii si asigurarea interoperabilitatii serviciilor eGuvernare si eAdministratie , inclusiv la nivelul unitatilor subordonate
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Primaria municipiului Buzau, str.Unirii nr.163
Codul NUTS: RO222 - Buzau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea de produse si servicii software pentru Consolidarea Nodului electronic al Primariei municipiului Buzau pentru realizarea extinderii si asigurarea interoperabilitatii serviciilor eGuvernare si eAdministratie , inclusiv la nivelul unitatilor subordonate
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48820000-2 - Servere (Rev.2)
32413100-2-Rutere de retea (Rev.2)
48620000-0-Sisteme de operare (Rev.2)
48761000-0-Pachete software antivirus (Rev.2)
72262000-9-Servicii de dezvoltare software (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform cerintelor obligatorii detaliate in caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 2, 895, 735RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 30000 leiGarantie buna exec.: 5% din val.fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FEDR, buget local, buget de stat , prin OP
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Dupa caz, asociere .
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie privind eligibilitatea
-declaratie privind calitatea de participant la procedura
-declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
-certificate privind plata impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si local-original sau copie legalizata
-certificat constatator emis de ORC-original sau copie legalizata
-certificat de inregistrare emis de ORC-copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-bilant contabil pentru ultimii 3 ani :2006, 2007, 2008 , vizat si intregistrat la autoritatile competente
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-cifra de afaceri medie pe ultimii trei ani sa fie de cel putin 1.350.000 euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-lista principalelor livrari de produse si servicii in ultimii 3 ani
-declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere pe ultimii 3 ani
-cerificat ISO 9001:2008 pentru comercializare, instalare si service echipamente tehnica de calcul
-certificat ISO 14001:2005
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-minim 2 contracte de furnizare, instalare si configurare de solutii similare in administratia publica avand o valoare minima unitara per proiect de 250.000 euro, fara TVA , insotite de recomandari din partea beneficiarilor si procese verbale de receptie
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pret
40%
Descriere:
2.
caracteristici tehnice ale sistemului informatic furnizat
60%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.10.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.11.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.11.2009 10:00
Locul: Primaria municipiului Buzau, sala 24
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor, pe baza de imputernicire
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): FEDR-POCCE -Axa III "Tehnologia Informtiei si Comunicatiilor pentru sectoarele privat si public"-Domeniul Major de Inteventie 2 : Dezvoltarea si cresterea eficientei serviciilor publice electronice";Operatiunea 1 "Sustinerea implementarii de solutii de eGuvernare si asigurarea conexiunii la broadband, acolo unde este necesar".
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Ploiesti
Adresa postala: str.Emile Zola nr.4, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100043, Romania, Tel.0244522445, Fax: 0244522452
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria municipiului Buzau-Serviciul Juridic
Adresa postala: str.Unirii nr.163, Localitatea: Buzau, Cod postal: 120191, Romania, Tel.0238710659, Fax: 0238717950
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.09.2009 13:38