Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Consolidarea, reamenajarea si modernizarea Institutului de Biologie din Bucuresti


Anunt de participare numarul 102030/15.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL DE BIOLOGIE BUCURESTI
Adresa postala:  Splaiul Independentei 296, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  060031, Romania, Punct(e) de contact:  Maricica Roata, Tel. 0212239072, Email:  [email protected], Fax:  0212219071, Adresa internet (URL):  www.ibiol.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie publica in subordinea Academiei Romane
Activitate (activitati)
Altele: cercetare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Consolidarea, reamenajarea si modernizarea Institutului de Biologie din Bucuresti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Bucuresti, Institutul de Biologie, Splaiul Independentei 296, sector 6
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Consolidarea, reamenajarea si modernizarea Institutului de Biologie din Bucuresti
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45214620-2 - Lucrari de constructii de unitati de cercetare si experimentare (Rev.2)
45214631-2-Lucrari de instalare de camere curate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Consolidarea si modernizarea corpului principal si al vivarium-ului (rezistenta, arhitectura, instalatii interioare ? sanitare, electrice, termice, ventilatii, climatizare, curenti slabi)
Modernizarea serei (arhitectura, instalatii interioare ? sanitare, electrice, termice, curenti slabi
Proiectare, instalare si validare de camere curate in 4 laboratoare din corpul principal
Inlocuire instalatii exterioare ? alimentare cu apa, canalizareImprejmuire : panouri de plasa bordurata
Valoarea estimata fara TVA: 12, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
16 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare 240 000 lei si garantia de buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri comunitare si buget de statPlata cu OP
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/Subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind participarea la procedura;
Declaratie privind situatia personala;Certificat atestare fiscala, emis conform art.112 din Codul de procedura fiscala al Romaniei;
Certificat atestare fiscala, emis conformart.113 din Codul de procedura fiscala al Romaniei;Cazier fiscal
Certificat constatator ? original/copie legalizata din care sa rezulte ca operatorul economic poate desfasura urmatoarele activitati: lucrari (de constructii, instalatii electrice, instalatii sanitare, de incalzire si aer conditionat)- clasa CAEN 2008:4120;2008:4321; 2008:4322; 2008:4329Persoana juridica este in functie si nu sunt inscrise mentiuni cu privire la procedura insolventei
Persoanele care reprezinta entitatea in relatiile cu tertii
Certificat de inregistrareemis de oficiul teritorial al R.C.
Certificat de inregistrare fiscalaLicenta de instalare a sistemelor antiefractie
Pentru operatori economici straini va fi prezentata o declaratie pe propria raspundere din care sa rezulte ca operatorul economic nu figureaza ca debitor la organele fiscale competente din tara de origine; vor fi enumerate aceste organe fiscale si vor fi prezentate datele de contact (adresa completa, numere de telefon si fax, adresa de e-mail, adresa de internet etc.)
Persoanele juridice straine vor prezenta un certificat, in traducere certificata, de la registrul in care este inmatriculat candidatul in tara de origine si actul constitutiv si statutul candidatului in tara de origine
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conditie minima de calificare: media aritmetica a cifrei de afaceri in domeniul constructii civile aferente exercitiilor financiare din anii 2007, 2008 si 2009 sa fie de cel putin 24 000 000, 00 lei;
Prezentarea bilanturilor contabile la 31.12.2007, 31.12.2008 si 31.12.2009, vizate si inregistrate de organele competente (copie simpla);
Fisa cu informatii generale;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind contractele similare incepute, executate si finalizate in ultimii 5 ani
un contract privind consolidarea si modernizarea unui imobil cu o suprafata desfasurata de 5 500mp; un contractprivind proiectarea de camere curate; un contract care a avut ca obiect executia de camere curate
Anexele contractului din care sa rezulte serviciile si/sau cantitatile de lucrari care au facut obiectul contractuluiSituatiile de lucrari insusite de beneficiar, din care sa rezulte cantitatile de lucrari real executatePV de receptie la terminarea lucrarilorRecomandare din partea beneficiaruluiOperatorul economic trebuie sa faca dovada ca are ca personal angajat:
- o persoanacu studii superioare cu experienta in coordonarea activitatilor in santierele de constructii de cel putin cinci ani
- un inginer constructor (studii superioare de lunga durata), specializarea constructii civile, sau un subinginer constructor (studii superioare de scurta durata), specializarea constructii civile, care va raspunde de indeplinirea viitorului contract.
- un inginer constructor (studii superioare de lunga durata), specializarea instalatii pentru constructii, sau un subinginer constructor (studii superioare de scurta durata), specializarea instalatii pentru constructii, cu raspundere strict de indeplinirea contractului
- un instalator de gaze autorizat ANRE gradul II DB, - o persoana autorizata ISCIR ca responsabil tehnic cu sudura
- o persoana autorizata ISCIR pentru instalarea si montarea ascensoarelor
- o persoana autorizata ca responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii pentru domeniul constructii civile
- o persoana atestata, conform legii, ca responsabil tehnic cu executia pentru domeniul constructii civile
- o persoanacu studii superioare cu experienta in proiectarea camerelor curate si a mediilor controlate adiacente- o persoana cu studii superioare cu experienta in proiectarea camerelor curate si a mediilor controlate adiacente- o persoana cu studii superioare cu experienta in validarea camerelor curate si a mediilor controlate adiacenteCopia certificatelor ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 6
Exp sim consolid si moder imobilelor?40p; Exp sim instal de cam curate?20p; Calif specifica a pers raspunzator de validarea cam curate si a mediilor controlate adiacente?10p; Cap econ si finan?30p
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
sol teh pt proiect camere curate si a mediilor contr
20%
Descriere:
3.
Durata de executie
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.06.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.06.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.06.2010 11:00
Locul: Splaiul Independentei 296, sector 6, Bucuresti, etaj 1 camera 206
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Observatori UCVAP, comisia si reprezentantii imputerniciti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial Pentru Cresterea Competitivitatii Economice (POS CCE, Axa prioritara 2: Competitivitate prin cercetare, dezvoltare tehnologica si inovare
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Strada Stavropoleos nr. 6, sectorul 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +40 021 310 46 41, Email:  [email protected], Fax:  +40 021 310 46 42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti, Sectia a VIII-a Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala:  Splaiul Independenteinr. 5, sectorul 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. +40 021 319 51 80, Email:  [email protected], Fax:  +40 021 319 51 76
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile, incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al Autoritatii Contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.06.2010 13:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer