Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Consolidarea si integrarea rolului Centrelor de Prevenire, Evaluare si Consiliere Antidrog (C.P.E.C.A.) in comunitatile locale Anvelopa Nealocata Speciala PHARE 2005


Anunt de participare numarul 25287/27.07.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MinisterulFinantelor Publice
Adresa postala: Bd. Mircea Voda, nr. 44, intrarea B, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Punct(e) de contact: OFICIUL DE PLATI SI CONTRACTARE PHARE, Tel.+40 21 326 5555, In atentia: Domnului Gabriel Varnaiote, Email: [email protected], Fax: +40 21 326 8709; 326 8730
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Consolidarea si integrarea rolului Centrelor de Prevenire, Evaluare si Consiliere Antidrog (C.P.E.C.A.) in comunitatile locale Anvelopa Nealocata Speciala PHARE 2005
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Agentia Nationala Antidrog b-dul Unirii nr. 37, bl A4, sector 3, Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Consolidarea si integrarea rolului Centrelor de Prevenire, Evaluare si Consiliere Antidrog (C.P.E.C.A.) in comunitatile locale
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33100000-1 - Aparate si instrumente medicale (Rev.1)
33141000-0-Consumabile medicale nechimice de unica folosinta si consumabile hematologice (Rev.1)
33141620-2-Truse medicale (Rev.1)
33192100-3-Paturi medicale (Rev.1)
36121120-2-Dulapuri din metal (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
4 loturi de echipamente conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 314, 705EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: Lot 1:1000; Lot 2:500; Lot 3:1500 ; Lot 4:1000
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri nerambursabile PHARE 2005 conform Acordului de Finantare PHARE 2005 2005/017-553.05.01 si cofinantare nationala
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006
Declaratie de integritatea
Declaratii privind eligibilitatea, prevederile art. 180 din OUG 34/2006
Declaratiile si certificatele solicitate in documentatia de atribuire la situatia personala a candidatului.
Operatorul economic care se gaseste in oricare din situatiile prezentate in articolele 180 si 181 din OUG 34/2006 va fi exclus de la procedura.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Media Cifrei de afaceri a ofertantului pe ultimii 3 ani financiari (2004, 2005 si 2006)
b)Bilantul contabil
c) Media profitului operational al ofertantului pe ultimii 3 ani financiari (2004, 2005 si 2006)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a)cel putin: 72000 euro pentru lotul 1, 35000 euro pentru lotul 2, 112500 euro pentru lotul 3, 95205 euro pentru lotul 4b) Bilantul contabil intocmit pentru exercitiile financiare 2004, 2005 si 2006, vizate si inregistrate de organele competente.c) pozitiv
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Ofertantul va avea, pentru ultimii 3 ani, impliniti la data termenului limita pentru depunere oferte
b) Bunurile oferite trebuie sa fie realizate de un producator in acord cu sistemul de management al calitatiic) Ofertantul face dovada capacitatii sale de a asigura servicii de mentenanta pe perioada garantiei respectand termenul de reparare de 24 de ore.
d) efectivele medii anuale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a)Cel putin 1proiect finalizat in domeniul de referinta, care implica si activitati si expertiza in furnizarea, instalarea si mentenanta echipamentului in valoare de: Lot 1:22, 000 Euro;Lot 2:11, 000 Euro;Lot 3:34, 000 Euro;Lot 4:29, 000 Euro.b)Certificatul ISO 9001 sau echivalentc)Declaratie din partea ofertantului ca respecta termenul cerut insotita de o descriere a modului sau de organizare pentru a respecta aceasta cerintad)Formular despre efectivele medii anuale ale personalului angajatin ultimii 3 ani
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.09.2007 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.09.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 14.12.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.09.2007 12:00
Locul: OPCP, Bd. Mircea Voda, nr. 44, intrarea B, Sector 3, Bucuresti, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti autorizati ai operatorilor economici ofertanti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul de Plati si Contractare Phare
Adresa postala: Bd. Mircea Voda, nr. 44, intrarea B, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030664, Romania, Tel.+ 40 21 326.55.55, Email: [email protected], Fax: +40 21 326.87.09 / 326.87.30, Adresa internet (URL): http: //cfcu.mfinante.ro/
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.07.2007 09:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer