Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Consolidarea si lucrarile de amenajare aferente consolidarii Palatului Victoria Bucuresti


Anunt de participare numarul 60062/31.07.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Regia Autonoma Administratia Patrimoniului Protocolului de Stat Bucuresti
Adresa postala: Moliere nr.6-8, sectorul 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011964, Romania, Punct(e) de contact: Loreta Liliana Licht, Tel.0212080414, Email: [email protected], Fax: 0212080403
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
regieautonoma
Activitate (activitati)
Altele: administrare deimobilepebaza de tarife sau contracte
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Consolidarea si lucrarilede amenajare aferente consolidarii Palatului Victoria Bucuresti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: PalatVictoriaPiataVictoriei nr. 1 sector 1 Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
lucrari deconstructii si instalatii aferenteconsolidariisirestaurarii
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Consolidare - 36.750.000 lei - inaceastaetapa.
Autoritatea contractantaare invedereulterior realizareaunor lucrari demodernizare estimate la 57.600.000 lei, pentru care nu s-arealizat proiectul deexecutie.
Valoarea estimata fara TVA: 94, 350, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
nu se solicita
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse de labugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
acord de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
atestate MCC indomeniul protejariimonumentelor istoricesi de arhitectura;autorizati deacces lainformatii secrete de serviciu , conformLegii 182/2002 si H.G. 781/2002; certificate/autorizatie deacces lainformatiiclasificateconform Legii 182/2002 si H.G. 585/2002;
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- eligibilitate, inregistrare cu precizarea profilului lucrarii supuse licitatiei, declaratie art.180 si181c1)dinOUG 34/2006, certificat plata taxe si impozite la31.06.2008
- atestate MCC indomeniul protejariimonumentelor istoricesi de arhitectura;
autorizati deacces lainformatii secrete de serviciu , conformLegii 182/2002 si H.G. 781/2002; certificate/autorizatie deacces lainformatiiclasificateconform Legii 182/2002 si H.G. 585/2002;
- incazul asocierii atat liderul cat siasociatii participanti la executiacontractului trebuie indeplineascaaceste conditii
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilantul contabil 2007
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
ciframedie de afaceri peultimii 3 ani trebuie safie cel putinegala cu 10000000 euro, scrisoare debonitate, solvabilitate mai mare de 30%, lichiditate generala mai mare de 100%.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
experientasimilara, recomandari, resurse umane, asigurareacalitatii - certificat SREN ISO 9001/2001, lista lucrari executate si incurs de executie.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
in ultimii 5ani - minim2 lucrari distincte receptionate indomeniulsupuslicitatiei, minim 3000000 euro
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 5
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2007/S126-154073 din 04.07.2007
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.09.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: casieria R.A.A.P.P.S.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.09.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.09.2008 13:00
Locul: la sediul R.A. A.P.P.S. dinstradaMolierenr. 6-8, sector 1 Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti imputerniciti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consilul National de SolutionareaContestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleus nr. 6, sect.3, ,Localitatea: Bucuresti, ,Cod postal: 030084, Romania, Tel.02131046441, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conformlegislatiei invigoare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
R.A.A.P.P.S.-Birou achizitii
Adresa postala: strada Moliere nr. 6-8, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011964, Romania, Tel.0212080414, Email: [email protected], Fax: 0212080414, Adresa internet (URL): www.apps.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.07.2008 11:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer