Licitatie Publica - CONSOLIDAREA SI MODERNIZAREA CLADIRII TEATRULUI EVREIESC DE STAT
Anunt de participare (utilitati) numarul 60073/30.07.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
TEATRUL EVREIESC DE STAT
Adresa postala: str Iuliu Barasch nr. 15 sect. 3 Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030791, Romania, Punct(e) de contact: SIBIANU ELENA, Tel.021/3234035, Email: [email protected], Fax: 021/3232746
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
CONSOLIDAREA SI MODERNIZAREA CLADIRII TEATRULUI EVREIESC DE STAT
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: SEDIUL TEATRULUI EVREIESC DE STAT, STRADA IULIU BARASCH NR 15, SECTOR 3, BUCURESTI
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SERVICII DE PROIECTARE (REVIZUIRE ET;COMPLETARE PT CONSOLIDARE+CS);PT MODERNIZAREA CLADIRII (INCLUSIV AMENAJARI INTERIOARE)+CS+PAC+POE+ACORDURI SI AVIZE;DE;VERIFICARE TEHNICA SI ASISTENTA TEHNICA DIN PARTEA PROIECTANTULUI PE TOATA PERIOADA LDE EXECUTIE A LUCRARILOR.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74232200-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.1)
74141510-7-Servicii de consultanta in gestionarea asigurarii calitatii (Rev.1)
74276200-6-Servicii de asistenta tehnica (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM CAIETULUI DE SARCINI;SERVICII DE PROIECTARE (REVIZUIRE ET;COMPLETARE PT CONSOLIDARE+CS);PT MODERNIZAREA CLADIRII (INCLUSIV AMENAJARI INTERIOARE)+CS+PAC+POE+ACORDURI SI AVIZE;DE;VERIFICARE TEHNICA SI ASISTENTA TEHNICA. ET;COMPLETARE PT, DE, VERIFICARE TEHNICA SI ASISTENTA TEHNICA DIN PARTEA PROIECTANTULUI PE TOATA PERIOADA LDE EXECUTIE A LUCRARILOR.
Valoarea estimata fara TVA: 266RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE IN VALOARE DE 2.000 LEI;GARANTIE DE BUNA EXECUTIE 5% DIN VALOAREA CONTRACTULUI.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL PROPRIU APROBAT PENTRU ANUL 2008
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE LEGALIZATA NOTARIAL
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA-FORMULARUL 12A
DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART.181 DIN O.U.G. NR 34/2006-FORMULARUL 12B.
CERTIFICATE CONSTATATOARE PRIVIND INDEPLINIREA OBLIGATOIILOR EXIGIBILE DE PLATA IMPOZITELOR SI TAXELOR CATRE BUGETUL DE STAT SI BUGETUL LOCAL VALABILE CU MAXIM 30 DE ZILE INAINTE DE DATA DESCHIDERII OFERTELOR.
CERTIFICAT CONSTATATOR EMIS DE CATRE ORC-IN ORIGINAL;
AUTORIZATIE DE FUNCTIONARE/ECHIVALENTE;
CERTIFICAT DE INREGISTRARE EMIS DE CATRE ORC-COPIE STAMPILAT CONFORM CU ORIGINALUL;
DOCUMENTE CARE DOVEDESC O FORMA DE INREGISTRARE/ATESTARE ORI APARTENENTA DIN PUNCT DE VEDERE PROFESIONAL
SE VOR PREZENTA TOATE CERTIFICATELE SI FORMULARELE SOLICITATE IN FISA DE DATE A ACHIZITIEI;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
FISA DE INFORMATII GENERALE
BILANTUL CONTABIL PE ANUL 2007;
CIFRA MEDIE DE AFACERI PE ULTIMII 3 ANI IN CUANTUM DE 600.000 LEI;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
EXPERIENTA SIMILARA;
DOVADA INDEPLINIRII CU SUCCES A UNUIA SAU MAXIM 3 CONTRACTE SIMILARE IN ULTIMII 3 ANI CU O VALOARE MAI MARE SAU EGALA DE 300.000 LEI;
RECOMANDARI DE LA BENEFICIARI;
DECLARATIE PRIVIND EFECTIVUL MEDIU ANUAL AL PERSOANELOR ANGAJATE SI AL CADRELOR DE CONDUCERE;
DECLARATIE PRIVIND CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA;PENTRU FIECARE CONTRACT INDEPLINIT IN ULTIMII 3 ANI SE VOR PREZENTA 3 RECOMANDARI DE CONTRACTE IN CUANTUM DE 100.000 DE LEI;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
F% REPREZINTA PONDEREA CORESPUNZATOARE PUNCTAJULUI FINANCIAR
60%
Descriere:
2.
T% REPREZINTA PONDEREA CORESPUNZATOARE PUNCTAJULUI TEHNIC
40%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.09.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: CASH LA CASERIA TEATRULUI ECREIESC DE STAT, BUCURESTI, STR.IULIU BARASCH, NR.15, SECTOR 3
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.09.2008 12:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.09.2008 13:00
Locul: SEDIUL TEATRULUI EVREIESC DE STA, STR. IULIU BARASCH, NR.15, SECTOR 3, BUCURESTI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
MEMBRII COMISIEI DE EVALUARE, IMPUTERNICITII OPERATORILOR ECONOMICI.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE VA FI PUSA LA DISPOZITIA OPERATORILOR ECONOMICI CARE AU INAINTAT O SOLICITARE SCRISA INSOTITA DE IMPUTERNICIRE SCRISA IN ACEST SENS, NUMAI PE SUPORT DE HARTIE.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR.STAVROPOLEOS, NR.6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Fax: 021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
TEATRUL EVREIESC DE STAT
Adresa postala: STR.IULIU BARASCH, NR 15, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030791, Romania, Tel.021/3234035, Email: [email protected], Fax: 021/3232746
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.07.2008 12:20