Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Consolidarea sistemului de probatiune si a cooperarii interinstitutionale in domeniul protectiei victimelor infractiunilor


Anunt de participare numarul 85599/02.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Finantelor Publice
Adresa postala: Bulevardul Mircea Voda, nr. 44, Intrarea B, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Punct(e) de contact: Oficiul de Plati si Contractare PHARE, Tel.40 (021) 326 55 55, In atentia: Corina Barcau, Email: [email protected], Fax: +40 (021) 326 87 09 ; +40 (021) 326 87 30, Adresa internet (URL): www.cfcu.mfinante.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Consolidarea sistemului de probatiune si a cooperarii interinstitutionale in domeniul protectiei victimelor infractiunilor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Municipiul Bucuresti, dar si alte localitati de pe teritoriul Romaniei stabilite de comun acord intre Beneficiar si consultant, astfel incat sa se realizeze o acoperire suficienta a tuturor regiunilor pentru care proiectul are relevanta.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prin acest proiect se urmareste imbunatatirea practicilor de lucru comune ale consilierilor de probatiune si judecatorilor in vederea maximizarii impactului pedepselor alternative aplicate celor care au savarsit infractiuni, precum si sprijinirea implementarii Strategiei educationale si de dezvoltare profesionala a personalului de probatiune, cu accent pe supervizarea personalului de probatiune si atragerea voluntarilor catre activitatile desfasurate de serviciile de probatiune. Totodata, se urmareste elaborarea unei propuneri de politica in domeniul protectiei victimelor infractiunilor.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
DOMENIUL: PROBATIUNE
Valoarea estimata fara TVA: 700, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 14.000 EuroGarantia de buna executie: 10% din valoarea contractului de achizitie publica de servicii, in Euro fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondurile nerambursabile ale Facilitatii de TranzitieBugetul de Stat - Ministerul Justitiei si Libertatilor Cetatenesti
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Decl. de eligibilitate2.Decl. privind calitatea de participant la procedura
3.Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei si Libertatilor Cetatenesti Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori;4.Adresa de la Curtea Districtuala/Instanta Competenta/Agentia Guvernamentala unde isi are sediul compania/sucursala sau echivalent din care sa rezulte ca operatorul economic nu este in insolventa/faliment/aranjament cu creditorii;5.Certif. de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ-teritoriale in raza careia societatea isi are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent.Certif. trebuie sa fie valabil la data deschiderii ofertelor.6.Certif. privind plata impozitelor si taxelor locale, valabil la data deschiderii ofertelor.7.Certif. pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS) valabil la data deschiderii ofertelor.8.Cazier judiciar pentru administratorul/administratorii asa cum sunt mentionati in Certificatul Constatator, care semneaza declaratia privind eligibilitatea.In cazul in care declaratia mentionataeste semnata de o persoana imputernicita, se va prezenta cazierul judiciar pentru aceasta persoana precum si cel al administratorului/administratorilor care a/au imputernicit aceasta persoana.9.Cazier judiciar al companiei (pentru statele unde e aplicabil).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Media Cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii impreuna) pe ultimii 3 ani financiari (2006, 2007 si 2008), va depasi: b) Media profitului net al ofertantului (operator economic sau membrii asocierii impreuna) pe ultimii 3 ani financiari (2006, 2007 si 2008)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a)700.000 Eurob)Pozitiva
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) va avea finalizate:
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
In ultimii 3 ani impliniti pana la data termenului limita pentru depunerea ofertei, cel mult 3 contracte in domeniul justitiei/administratiei publice, valoarea cumulata a participarii ofertantului in aceste contracte fiind de cel putin 350.000 Euro
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
propunerea financiara
51%
Descriere:
2.
propunerea tehnica
49%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S28-041094 din 11.02.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.10.2009 16:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.10.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.10.2009 12:00
Locul: OPCP - Bulevardul Mircea Voda, nr. 44, Intrarea B, Sector 3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici ofertanti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Facilitatea de tranzitie pentru Romania 2007/19343.01.06 Consolidarea sistemului de probatiune si a cooperarii interinstitutionale in domeniul protectiei victimelor infractiunilor
VI.3) Alte informatii
Modul de aplicare al cerintelor mentionate la punctul III.2) CONDITII DE PARTICIPARE se explica detaliat in documentatia de atribuire. Ofertantul va lua in considerare in prezentarea ofertei, descrierea detaliata a acestor cerinte, asa cum sunt prevazute in documentatia de atribuire Fisa de date a achizitiei.Documentatia de atribuire contine, cu titlu informativ, varianta in limba engleza a unor sectiuni din Caietul de Sarcini, respectiv de la punctul 1.1 pana la punctul 6.7 si punctul 8. Autoritatea Contractanta nu isi asuma responsabilitatea cu privire la exactitatea traducerii in in limba engleza a acestuia.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei, , nr. 5, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Tel.+ 40 21 319 51 80, Email: [email protected], Fax: +40 21.319 16 74, Adresa internet (URL): www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform prevederilor art. 255 si 256^2, alin 1. si art 281, alin 1.din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul de Plati si Contractare Phare
Adresa postala: Bulevardul Mircea Voda, nr. 44, Intrarea B, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Tel.+ 40 21 326.55.55/ int. 614, Email: [email protected], Fax: 40 21 326.87.09 / 326.87.30, Adresa internet (URL): http: //cfcu.mfinante.ro/
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.08.2009 16:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer