Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Consolidare,reabilitare si modernizare Colegiul National Constantin Carabella corp (A+B) - TARGOVISTE Executie de lucrari


Anunt de participare numarul 91977/07.12.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL TARGOVISTE
Adresa postala: Revolutiei 1-3, Localitatea: Targoviste, Cod postal: 130011, Romania, Punct(e) de contact: SORINA DUDEA, Tel.0245611222, Email: [email protected], Fax: 0245217951, Adresa internet (URL): www.pmtgv.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Consolidare, reabilitare si modernizare Colegiul National Constantin Carabella corp (A+B) - TARGOVISTE Executie de lucrari
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Municipiul Targoviste - Colegiul National Constantin Carabella, strada Lt. Parvan Popescu nr. 58
Codul NUTS: RO313 - Dambovita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
executarea de lucrari de consolidare, reabilitare si modernizare a Colegiului National Constantin Carabella, lucrari ce presupun:
o inchideri exterioare si compartimentari interioare;
o finisaje interioare: vopsitorii, lambrisari, parchetari, placari cu faianta si gresie;
o finisaje exterioare: termoizolare, schimbare tamplarie exterioara, tencuieli decorative;
o acoperis si invelitoare;
o instalatii electrice;o instalatii termice si sanitare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Prin implementarea contractului de finantare privind Consolidare, reabilitare si modernizare Colegiul National Constantin Carabella (Corp A+B) Targovistese ating obiectivele specifice stabilite: imbunatatirea calitatii infrastructurii de educatie si asigurarea accesului la educatie cat si obiectivul general al P.O.R. 2007-2013 sprijinirea unei dezvoltari economice, sociale, durabile si echilibrate teritorial, potrivitnevoilor si resurselor specifice, cu accent pe sprijinirea dezvoltarii infrastructurii educationale, dar si atingerea obiectivelor stabilite prin Planul de Dezvoltare Regionala 2007- 2013 al Regiunii Sud Muntenia. Se vor reabilita corpurile A si B ale liceului.
Valoarea estimata fara TVA: intre 7, 397, 199.6 si 11, 095, 799.4RON
II.2.2) Optiuni
Da
Apl.art.122 lit.j)/O.U.G. 34/2006 vezi: Fisa de date cap.II.2.2.Optiuni
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 135.000 Lei;
- garantie de buna executie : Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea totala a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contractul de finantare nr. 523/03.09.2009, cod SMIS: 4037 - - FEDR 85 %;
-Bugetul National-13%- Buget Local Targoviste 2%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. privind eligibilitatea;decl. priv. neincadrarea in situatiile prev. la art.181 din OUG 34/2006;certif de atestare fiscala catre bugetul de statDGFPcertif. de atestare fiscala buget local(sediul principal, sediile secundare, punctele de lucru )decl privind calitatea de participant la proceduracopie CUIcertif. constatator ORCdecl priv. IMM
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Informatii generale aferente anilor 2006, 2007 si 2008.Se va completa Formularul nr. 3.2.Prezentarea bilanturilor contabile, pe ultimii 3 ani, vizate si inregistrate de organele competente.3.Dovada prin mijloace agreate de banca operatorului economic prin care se confirma ca acesta are acces la o linie de credit
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Media cifrei de afaceri a ofertantului pe ultimii trei ani (2006, 2007, 2008) trebuie sa fie egala sau mai mare cu suma de 13.000.000 Lei. 2.valoarea liniei de credit sa fie de cel putin 600.000 lei, pentru o perioada de cel putin 12 luni.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista privind principalele lucrari executate in ultimii 5 ani- Formularul nr. 4.
2.recomandari/certificate constatatoare din partea beneficiarilor3.Declaratia referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.
Se va completa Formularul nr. 5, impreuna cu anexa la acesta si cu orice documente relevante din care sa rezulte cele solicitate.
4.Declaratie pe propria raspundere
5.Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere si personalul responsabil pentru indeplinirea contractului,
6.Formularul nr. 6, insotit de anexa la acesta si de declaratia de disponibilitate Formular 7(CV-ul in format EUROPASS-Formular 7.a)
7.copie certificata pentru conformitate cu originalul urmatoarele documente: contractele individuale de munca ale personalului invocat vizat de ITM si/sau contractele de prestari servicii incheiate intre ofertant si persoanele respective; diplome privind specializarea personalului; autorizatii/certificate de atestare profesionala si legitimatiile aflate in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor.
8.Angajamentului ofertantului privind resursele umane
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
unul sau mai multe contracte de executie lucrari avand ca obiect lucrari de tipul celor mentionate mai sus, a caror valoarecumulata sa fie de minim 6.000.000 Lei (fara TVA).(Se accepta indeplinirea nivelului minim stabilit privind valoarea contractelor similare prin cumularea unui numar de maxim 2 contracte.)6.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului: - 1 inginer/subinginer cu studii de inginerie - constructii civile cu o vechime de cel putin 5 ani si o experienta profesionala relevanta in proiecte similare;
- 1 sef santier cu studii de inginerie - constructii civile, cu o vechime de cel putin 5 ani- 1 RTE cu o vechime de cel putin 5 ani in domeniul constructii civile, cu o experienta profesionala relevanta in proiecte similare;
- 1 CQ in domeniul constructii civile cu o experienta profesionala relevanta in proiecte similare;
- 1 manager al sistemelor de management de mediucu o experienta profesionala relevanta in proiecte similare;Nota: Dupa semnarea contractului se va nominaliza persoana care va ocupa functia de coordonator de securitate si sanatate al santierului, care va fi responsabil cu mentinerea si actualizarea conventiei de securitate si sanatate in munca, P.S.I. si protectia mediului, a protocolului privind asigurarea masurilor de securitate, sanatate, situatii de urgenta si protectie a mediului (ale caror model se regasestein Sectiunea IV Modelul de contract clauze contractuale obligatorii), precum si celelalte documente specifice prevazute de H.G. nr. 300/2006.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
60%
60
Descriere: Componenta financiara
2.
Perioada de garantie a lucrarilor executate (Dg)
15%
15
Descriere:
3.
Durata de remediere a defectelor aparute in perioada de garantie a lucrarilor (Dr)
15%
15
Descriere:
4.
Programul calitatii propus pentru executia lucrarii (Pcal)
10%
10
Descriere:
Punctaj maxim componenta tehnica: 40
Pondere componenta tehnica: 40 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.12.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.12.2009 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.12.2009 18:00
Locul: S.E.A.P (www.e-licitatie.ro), la sediul autoritatii contractante Primaria Targoviste-detalii in fisa
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti UCVAP, alte persoane autorizate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contractului de finantare nr. 523/03.09.2009, finantare obtinuta prin POR Axa Prioritara 3 Imbunatatirea infrastructurii sociale domeniul major de interventie 3.4. Reabilitarea, modernizarea, dezvoltarea si echiparea infrastructurii educationale preuniversitare, universitare si a infrastructurii pentru formare profesionala continuacod SMIS: 4037
VI.3) Alte informatii
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a opta pentru achizitia ulterioara de lucrari in conditiile prevazute la art. 122 lit. j) din O.U.G. nr. 34/2006, pana la 50% dinvaloarea estimata, calculata la suma de 3.698.599, 8 Lei.In acest caz valoarea estimata din anuntul de atribuire: Pragul minim este valoarea estimata: 7.397.199, 6 lei, fata de care se vor evalua ofertele.Pragul maxim reprezinta valoarea estimata a contractului plus eventualele lucrari similare de maxim 50% din valoarea contractului: 7.397.199, 6+ 3.698.599, 8 = 11.095.799, 4 lei
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stravropoleos nr.6 , sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL DIMBOVITA, Sectia Comerciala si de Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Calea Bucuresti nr. 3, judet Dambovita, Localitatea: Targoviste, Cod postal: 130141, Romania, Tel.0245612344 int. 269, Email: [email protected], Fax: 040-245-611893, Adresa internet (URL): www.just
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul contencios juridic si executare silita - Primaria Targoviste
Adresa postala: STR. REVOLUTIEI, NR. 1-3, JUDETUL DAMBOVITA , ,Localitatea: Targoviste, Cod postal: 130011, Romania, Tel.0245611222/133, Email: [email protected], Fax: Fax: 0245217951, Adresa internet (URL): www.pmtgv.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.12.2009 17:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer