Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Cons.si expert.-management de proiect pt. implem.pr."Valorificarea turistica a manastirilor tulcene prin imb. infrastr. de acces si de mediu"


Anunt de participare numarul 104451/22.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL TULCEA
Adresa postala:  Str. Pacii 20, Localitatea:  Tulcea, Cod postal:  820033, Romania, Punct(e) de contact:  Aspazia Costachescu, Tel. 0240-511960, Email:  [email protected], Fax:  0240-513071, Adresa internet (URL):  www.cjtulcea.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: servicii publice locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Cons.si expert.-management de proiect pt. implem.pr."Valorificarea turistica a manastirilor tulcene prin imb. infrastr. de acces si de mediu"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: judetul Tulcea
Codul NUTS: RO225 - Tulcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
servicii de Consultanta si expertiza-management de proiect pt. implementarea proiectului "Valorificarea turistica a manastirilor tulcene prin imb. infrastr. de acces si de mediu"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
servicii de consultanta-management de proiect pt. implementarea proiectului "Valorificarea turistica a manastirilor tulcene prin imb. infrastr. de acces si de mediu"
Valoarea estimata fara TVA: 672, 268.91RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
20 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare este de 4.453 lei;garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
cofinantare de la bugetul local si din fonduri europene
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere legalizat pt. ofertantul castigator
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea?Formular 12A;Declaratie privind calitatea de participant-Formular 12C;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, modificata prin O.U.G. nr. 76/2010 ? Formular 12B1;confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul local si la bugetul de stat, valabila la data depunerii ofertelor sau documente echivalente pentru persoanele juridice /fizice straine; certificate ORC;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale-Formular nr.3
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa faca dovada unei cifre de afaceri medii pe ultimii 3 ani in valoare de minimum 200.000 Euro. In cazul firmelor cu o vechime mai mica de 3 ani, cifra medie anuala se va calcula proportional cu numarul anilor de functionare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestatii in ultimii 3ani-formular 12 E; Formularul 6 ? Declaratie privind asigurarea cu personal; Formularul 5 ? Declaratie privind dotarea tehnica si se vor prezenta documente justificative.
Ofertantul trebuie sa prezinte un document prin care se face dovada locatiei unde se va amplasa biroul in mun. Tulcea in cazul castigarii contractului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa faca dovada experientei in managementul proiectelor finantate din fonduri externe.Pentru aceasta trebuie sa prezinte minimum 1-2proiecte de infrastructura de drumuri finalizate cu succes, pentru care au prestat servicii de consultanta-management de proiect si a caror valoare (de constructii-montaj)insumata este de cel putin 30.000.000 lei; Ofertantul trebuie sa prezinte echipa de lucru propusa pentru indeplinirea contractului, care sa aiba cel putin urmatoarea componenta: 1. Manager de proiect/coordonator;2. Expert tehnic; 3. Expert financiar; 4. Expert achizitii;5. Expert vizibilitate (publicitate);?Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune (in proprietate, leasing, concesionare sau inchiriere) de logistica necesara pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii;? lista minima de dotari specifice: - 3 computere conectate la internet;
-1 imprimanta;
- 1 copiator;
- 1 telefon/fax;
- 1 laptop;
- 1 autoturism;
- aparatura de masura si control a lucrarilor executate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.09.2010 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.09.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.09.2010 12:00
Locul: Consiliul Judetean Tulcea, str. Pacii, nr. 20
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantul autorizat al ofertantului sau un imputernicit al acestuia, pe baza de carte de identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007 ? 2013, axa prioritara 2 - ?Imbunatatirea infrastructurii de transport regionale si locale?, domeniul de interventie 2.1
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Valoarea proiectului pentru care se solicita prestarea serviciilor de consultanta si expertiza-management de proiect, este de peste 57.000.000 lei fara tva (numai valoarea de constructii-montaj, pe langa care se adauga valoarea celorlalte capitole de cheltuieli din devizul general al investitiei)
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-3104641, Email:  [email protected], Fax:  021-3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Constanta
Adresa postala:  str. Traian, nr.23, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  0241-606591, Romania, Tel. 0241-606591, Email:  [email protected], Fax:  0241-616003, Adresa internet (URL):  www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile din ziua urmatoare datei de luare la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, conf art.256^2 din OUG 34/2006 cu modif. si complet. ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Tulcea -Directia Contencios Juridic si Administratie Locala
Adresa postala:  str. Pacii, nr.20, Localitatea:  Tulcea, Cod postal:  820033, Romania, Tel. 0240-511960, Email:  [email protected], Fax:  0240-513071, Adresa internet (URL):  www.cjtulcea.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.07.2010 13:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer