Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONSTRUCTIA A 3 STATII DE TRANSFER IN JUDETUL CLUJ


Anunt de participare numarul 130980/26.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL CLUJ (CONSILIUL JUDETEAN)
Adresa postala:  CALEA DOROBANTILOR NR.106, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400609, Romania, Punct(e) de contact:  ALIN TISE, Tel. 0372640040, In atentia:  MARIANA RATIU, Email:  [email protected], Fax:  0372640060, Adresa internet (URL):  www.cjcjuj.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONSTRUCTIA A 3 STATII DE TRANSFER IN JUDETUL CLUJ
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Localitatile: Gherla, Huedin si comuna Mihai Viteazu judetul Cluj
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul de lucrari se refera la construirea a trei statii de transfer in judetul Cluj, care sunt parte a sistemului de management integrat al deseurilor solide, care va fi dezvoltat pentru a servi intreg judetul Cluj. Statiile de transfer vor fi construite in Huedin, Mihai Viteazu si Gherla.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232470-7 - Statie de transfer de deseuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
construirea a trei statii de transfer in judetul Cluj, care sunt parte a sistemului de management integrat al deseurilor solide, care va fi dezvoltat pentru a servi intreg judetul Cluj: STATIE TRANSFER ORAS HUEDIN-JUDETUL CLUJ
STATIE TRANSFER ORAS GHERLA-JUDETUL CLUJ
STATIE TRANSFER COMUNA MIHAI VITEAZU-JUDETUL CLUJ
Valoarea estimata fara TVA: 23, 076, 000.8RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare in cuantum de 450000 leiGarantie de buna executie 10 % din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul European de Dezvoltare Regionala (prin POS Mediu, axa prioritara 2 ? Sectorul managementul deseurilor/reabilitarea terenurilor poluate istoric), bugetul de stat si bugetul local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/ 2006; certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale;Declaratie privind participarea la licitatie cu oferta independenta; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, Certificatul unic de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Bilant contabil
2. Informatii privind cifra de afaceri
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Se vor prezenta bilanturile contabile la 31.12.2008, 31.12.2009 si 31.12.2010, vizate si inregistrate de organele competente in conditiile art. 185 din OUG nr. 34/20062.Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010) in valoare de minim 35.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista cu principalele lucrari din ultimii 5 ani / Experienta similara
2.Informatii privind capacitatea profesionala
3.Informatii privinddotarile specifice
4.Informatii privind standarde de asigurare a calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1 Finalizarea in ultimii 5 ani a cel mult 3 contracte de executie de lucrari de constructii civile/industriale.Valoare cumulata a celor 3 contracte sa fie cel putin egala cu 23.000.000 lei fara TVA.2.Personal responsabil cu executia2.1. - 1 Manager de Proiect 2.2.- Responsabil Tehnic cu executia (RTE) atestat in urmatoarele domenii (domeniile pot fi acoperite de unul sau mai multi responsabili): - domeniul constructiilor civile si industriale;
- drumuri.2.3. - 1 Inginer pentru asigurarea calitatii2.4. - 2 ingineri constructii civile si industriale2.5.-1 inginer drumuri3.Dotari specifice cel putin: Excavatoare ? 3 buc. (min. 1, 2 mc/cupa)Miniexcavator pentru spatii inguste ? 3 buc.Cilindru compactor min. 10 tone ? 3 buc.Incarcator frontal ? 3 buc. (min. 2 mc/cupa)Mai vibrator ? 3 buc.Autogreder ? 1 buc.Buldozer ? 3 buc. (min. 170 CP)Automacara ? 1 buc.Aparate de sudura pentru conducte de PEID ? 1 buc.Autobasculante ? 9 buc.Autoutilitare ? 3 buc.4.certificat ISO 9001;ISO 14001; OHSAS 18001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
13333/2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.11.2011 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.11.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.11.2011 11:00
Locul: Sediul Consiliului Judetean Cluj Calea Dorobantilor nr.106
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
imputernicitii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fondul European de Dezvoltare Regionala (prin POS Mediu, axa prioritara 2 ? Sectorul managementul deseurilor/reabilitarea terenurilor poluate istoric).
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr 6 , sector 3, ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/ 3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/ 3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala:  str. Stefan cel Mare, nr. 1, Localitatea:  Cluj Napoca, Cod postal:  400133, Romania, Tel. 0264/431063, Fax:  0264/593866
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.09.2011 15:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer