Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Constructia a 5 Statii de transfer si a 5 Centre de colectare in judetul Bistrita Nasaud


Anunt de participare numarul 91783/02.12.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Judetul Bistrita-Nasaud
Adresa postala: str Piata Petru Rares, nr 1-2, Localitatea: Bistrita, Cod postal: 420080, Romania, Punct(e) de contact: RAVECA COLDEA, Tel.0263230741, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0263214750, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Constructia a 5 Statii de transfer si a 5 Centre de colectare in judetul Bistrita Nasaud
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: judetul Bistrita Nasaud
Codul NUTS: RO112 - Bistrita-Nasaud
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Construirea a 5 statii de transfer si a 5 centre de colectare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232470-7 - Statie de transfer de deseuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform listelor de cantitati de lucrari
Valoarea estimata fara TVA: 14, 065, 064RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Grantia de participare la licitatie 140.000 lei, echivalentul a 3.315 euro, Garantia de buna executie de 10% din valoarea fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Program operational Sectorial Mediu 2007- 2013 COD CCI 2007 RO161PR013, NR DE INREGISTRARE IN SMIS- CSNR 1385
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
acord de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie de eligibilitate-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 181 din OUG 34/ 2006-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, valabile la data licitatiei-Certificat constatator emis de Oficiu Registrului Comertului emis dupa 28.12.2009 .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Document emis de o institutie financiara abilitata pentru demonstrarea capacitatii de a sustine financiar implementarea proiectului , pentru o perioada de minim 6 luni ;
-Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani 2006, 2007 si 2008-Informatii privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani-Profit pozitiv pe anul 2008 ;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani de minim 27.454.700 lei , echivalent a 6.500.000 euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani ;
-Declaratie privind personalul tehnic necesar in vederea derularii in conditii optimea contractului precum siasigurarea managementului de lucrare:
1 Manager de Proiect calificare/diploma de Manager de Proiect; experienta de Manager de Proiect/Coordonator/Team Leader in minim 3 contracte de lucrari finalizate, dintre care cel putin unul in domeniul managementului deseurilor;
1 Responsabil Tehnic cu Executia autorizatie MDRL; experienta de Responsabil Tehnic cu Executia in minim 2contracte de lucrari finalizate, dintre care cel putin unul pentru constructie statie de transfer deseuri/centru de colectare;
1 Inginer pentru asigurarea calitatii diploma de auditor in domeniul managementului calitatii; experienta pe aceeasi pozitie in minim 2 proiecte finalizate, de complexitate similara;
1 Inginer instalatii electrice de joasa tensiune; experienta in minim 2 contracte de lucrari finalizate;
1 inginer drumuri; experienta in minim 2 contracte de lucrari finalizate.- Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje , dotari asa cum este prevazut in Fisa de date a achizitiei dupa cum urmeaza : Excavatoare- 2 buc ;
min 1, 2 mc/ cupa
Cilindru compactor min 10 tone 2 buc Incarcator frontal 2 buc
min 2 mc/ cupa
Autogreder 1 buc Buldozer 2 buc
Min 168 CP
Automacara 1 buc
Autobetoniere- 4 buc capacitate de min 5 mc
Autobasculante 3 buc- min 20 to
Autoutilitare 1 buc minim 5 to
Echipamente de ridicare pentru montaj minim 500 kg ; la inaltime de min 8, 5 m 2 buc
NACELE echipamente de ridicare pentru lucru la inaltime 2 buc
Echipamente suduri metalice 2 buc
Echipament pentru epuismente si realizare incinte uscate( motopompe)- 1 buc ;
capacitate 2.250 l/ min ;
Hmax = 28 mCA ;
Pmotor = 11- 13 CP.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Fisa privind experienta similara finalizareacu succes in ultimii 5 ani implinitila data termenului limita pentru depunerea ofertei: minimum 1 contract finalizat pentru constructie statie de transfer deseuri;minim 1 contract finalizat pentru constructie centru de colectare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.01.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.01.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.01.2010 10:00
Locul: la sediul Consiliului Judetean Bistrita Nasaud , P-ta Pertu rares, nr 1-2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
orice ofertant sau imputernicit al acestuia poate participa la sedinta de deschidere a ofertelor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program operational Sectorial Mediu 2007-2013 Cod CCI: 2007 RO161PR013, Nr de inregistrare in SMIS-CSNR 1385
VI.3) Alte informatii
Datorita volumului mare al Documentatie de atribuire a fost imposibila atasarea acestuia in intregime la anuntul de participare in SEAP . S-au atasat anuntului de participare Volumul I si Volumul II. In cel mult 24 h de la primirea unei scrisori de interes , Autoritatea Contractanta va pune la dispozitia operatorilor economici un exemplar al Volumelor III, IV, V, VI.Operatorii economici vor transmite o scrisoare de interes, cu toate datele de identificare, cel mai tarziu cu doua zile inainte de data deschiderii ofertelor.Toate raspunsurile la solicitarile de calificare vor fi publicate in SEAP, motiv pentru care operatorii economici vor lua troate masurile ce se impun pentru a intra in posesia lor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0360084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj Napoca
Adresa postala: str. Stefan cel Mare, nr. 1, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 420080, Romania, Tel.0264/431063, Fax: 0264/593866
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic din cadrul Consiliului Judetean bistrita nasaud
Adresa postala: P-ta Petru Rares, nr. 1-2, Localitatea: Bistrita, Cod postal: 420080, Romania, Fax: 0263/214750
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.11.2009 14:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer