Licitatie Publica - Constructia Centrului de Management Integrat al Deseurilor (CMID), a statiei de sortare si a statiei de compostare de la Fratesti, judetul Giurgiu
Anunt de participare numarul 115041/05.02.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL GIURGIU
Adresa postala: str. Bucuresti, nr.10, Localitatea: Giurgiu, Cod postal: 080045, Romania, Punct(e) de contact: Lidia Pana, Tel. 0372462637, In atentia: Dragomir Florentina, Email: [email protected], Fax: 0372462666, Adresa internet (URL): www.cjgiurgiu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Constructia Centrului de Management Integrat al Deseurilor (CMID), a statiei de sortare si a statiei de compostare de la Fratesti, judetul Giurgiu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Localitatea Fratesti, Judetul Giurgiu
Codul NUTS: RO314 - Giurgiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Constructia Centrului de Management Integrat al Deseurilor (CMID), a statiei de sortare si a statiei de compostare de la Fratesti, judetul Giurgiucare va cuprinde si Proiectarea si executia constructiilor si a statiei de epurare levigat;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
45222110-3-Lucrari de constructii de rampe de deseuri (Rev.2)
45252100-9-Lucrari de constructii de statii de epurare (Rev.2)
45253800-3-Lucrari de constructii de statii de compostare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Constructia Centrului de Management Integrat al Deseurilor (CMID), a statiei de sortare si a statiei de compostare de la Fratesti, judetul Giurgiucare va cuprinde si Proiectarea si executia constructiilor si a statiei de epurare levigat conform Cerintelor Angajatorului
Valoarea estimata fara TVA: 51, 614, 185RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 1.000.000 lei; Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- Fonduri Europene - Programul operational Sectorial Mediu 2007-2013;
- Co-finantare nationala;
- Buget propriu al Judetului Giurgiu.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare cu obligatia de legalizare in cazul ofertei declarate castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform documentatiei de atribuire
-Declaratia privind calitatea de participant la procedura;
-Declaratia ca ofertantul nu se incadreaza in situatiile art. 180; 181; 69^1 din O.U.G. nr.34/2006;
-Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin nr. 314/2010;
-Certificat de atestare fiscala -DGFP;
-Certificat taxele si impozitele locale;
-Declaratiipe proprie raspundere privind inexistenta starii de faliment a operatorului economic;
-Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS);
-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;
-Cazier judiciar pentru administrator/administratorii;
-Cazier judiciar al companiei;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform documentatiei de atribuire
-Bilanturile contabile la 31.12.2007, 31.12.2008 si 31.12.2009;
-Informatii generale;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009) in valoare de minim 100.000.000 lei;
- Profit pe anul 2009
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform documentatiei de atribuire
-Declaratia principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani;
-Documente suport pentru maxim 5 cele mai relevante contracte mentionate in lista;
-Declaratie privind contractele aflate in derulare sau finalizate in ultimii 5 ani pe teritoriul Romaniei (daca este cazul);
-Lista cu expertii cheie propusi pentru implementarea proiectului (1 Manager de Proiect; 1 Responsabil Tehnic cu Executia (RTE);1 Inginercalitate; 1 Inginer instalatii electrice;1 inginer retele apa/canal; 1 inginer drumuri; 1 inginer constructii civile);
-Pentru RTE si Inginerul cu calitatea se vor anexa si cerificatele si legitimatiile vizate la zi;
-Pentru fiecare expert cheie se vor pezenta CV, copii ale diplomelor de studii si ale certificatelor profesionale, copii ale certificatelor sau referintelor emise de angajatori, Declaratie de disponibilitate;
-Lista cu dotarile specifice executiei contractului;
-Sistemele de Management al Calitatii, Mediului si Sanatatii si Securitatii Ocupationale;
-Declaratie privind respectarea masurile de protectie a mediului;
-Declaratie privind respectarea legislatiei de securitate si sanatate in munca;
-Informatii privind laboratoare de incercare autorizate atestate gradul II (lista cu laboratoare de incercare utilizate; Copii dupa autorizarealaboratoarelor);
-Declaratie privind asigurarile (angajament privind obligatia de a incheia asigurarile in cazul in care este declarat castigator);
-Declaratie pe propria raspundere referitoare la istoricul litigiilor din ultimii 5 ani;
-Declaratie de aceptare a conditiilor contractuale;
-Asociati/subcontractanti (daca este cazul).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- 1 contract finalizat pentru constructie centru de management integrat al deseurilor in valoare de minim 32 milioane lei fara TVA;
- Dotarile specifice se vor referi cel putin la: Excavatoare- 4 buc; Miniexcavator pentru spatii inguste ? 1 buc ;Cilindru compactor min 10 tone ? 2 buc ;Cilindru compactor ?picior de oaie? ? 1 buc; Incarcator frontal ? 2 buc; Echipament forare verticala ? 1 buc; Mai vibrator ? 1 buc ;Autogreder ? 1 buc; Buldozer ? 4 buc; Automacara ? 1 buc;Autocisterna cu dispozitiv de stropit ? 1 buc; Echipament pentru epuismente si realizare incinte uscate( motopompe)- 4 buc; Aparate de sudura pentru conducte de PE? 2 buc; Autobetoniere- 6 buc ; Autobasculante ? 10; Autoutilitare ? 4 buc ; Echipamente de ridicare pentru montaj ?minim 500 kg? 2 buc; Echipamente pentru sudarea geomembranei ? 2 buc;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
Propunerea tehnica
40%
Descriere: P1-40p+P2-40p+P3-10p+P4-10p
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.04.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.04.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.04.2011 11:00
Locul: Municipiul Giurgiu, str.Bucuresti, nr.10, sediul Consiliului Judetean Giurgiu, Etaj II, camera 207
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor (maxim 2 reprezentanti din partea fiecarui ofertant)
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect "SISTEM DE MANAGEMENT INTEGRAT AL DESEURILOR SOLIDE INJUDETUL GIURGIU" finantat prin Programul operational Sectorial Mediu 2007-2013
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
- Datorita volumului mare al Documentatiei de atribuire, a fost imposibila atasarea acesteia in intregime la anuntul de participare in SEAP.- Operatorii economici vor transmite (fax: 0372462666) o scrisoare cu toate datele de identificare, prin care vor solicita documentatia de atribuire.- Autoritatea contractanta va pune la dispozitia operatorilor economici interesati, in mod gratuit de la sediul autoritatii contractante, pe suport electronicun exemplar aldocumentatiei de atribuire.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos, nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/310464, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia juridica si administratie publica locala din cadrul Consiliului Judetean Giurgiu
Adresa postala: str.Bucuresti, nr.10, Localitatea: Giurgiu, Cod postal: 080045, Romania, Tel. 0372462611, Email: [email protected], Fax: 0372462651, Adresa internet (URL): www.cjgiurgiu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.02.2011 10:36