Licitatie Publica - Constructia depozitului de la Ciocanesti, judetul Calarasi (partea 1 ? prima celula si instalatii auxiliare) si proiectarea, constructia si punerea in functiune a statiei de sortare si compostare si a statiei de tratare a levigatului in judetul Calarasi
Anunt de participare numarul 134364/29.03.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliul Judetean Calarasi
Adresa postala: Str 1Decembrie 1918, nr1, Localitatea: Calarasi, Cod postal: 910019, Romania, Punct(e) de contact: Gheorghe Marian, Tel. +40 0242311302, Email: [email protected], Fax: +40 0242331609, Adresa internet (URL): www.calarasi.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: administratie publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Constructia depozitului de la Ciocanesti, judetul Calarasi (partea 1 ? prima celula si instalatii auxiliare) si proiectarea, constructia si punerea in functiune a statiei de sortare si compostare si a statiei de tratare a levigatului in judetul Calarasi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: judetul calarasi
Codul NUTS: RO312 - Calarasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Constructia depozitului de la Ciocanesti, judetul Calarasi (partea 1 ? prima celula si instalatii auxiliare) si proiectarea, constructia si punerea in functiune a statiei de sortare si compostare si a statiei de tratare a levigatului in judetul Calarasi
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45222110-3 - Lucrari de constructii de rampe de deseuri (Rev.2)
45111291-4-Lucrari de amenajare a terenului (Rev.2)
45210000-2-Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
45252100-9-Lucrari de constructii de statii de epurare (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul are ca scop constructia depozitului de la Ciocanesti, judetul Calarasi (prima celula si instalatii auxiliare) precum si proiectarea, constructia si punerea in functiune a statiei de sortare si compostare si a statiei de tratare a levigatului in judetul Calarasi, conform Caietului de Sarcini si Listelor de Cantitati ce fac parte integranta din Documentatia de Atribuire.Valoarea estimata fara TVA: 50.286.193 LEI fara TVA (curs EUR/RON: 1 euro = 4, 1035 lei).Valoarea estimata aferenta serviciilor de proiectare ? 1.575.863 lei respectiv valoarea estimata a executiei lucrarilor ? 48.710.330 lei.
Pretul Contractului nu include cheltuieli ?diverse si neprevazute?.
Valoarea estimata fara TVA: 50, 286, 193RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
1. Garantia de participare trebuie sa fie exprimata in suma fixa, respectiv :1.000.000 LEI. 2. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei precizate, respectiv 120 de zile de la data depunerii ofertelor, inclusiv. 3. Modul de constituire a garantiei de participare: i) Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante (Formular 11) - original; ii) ordin de plata in contul autoritatii contractante, Consiliul Judetean Calarasi, CF: 4294030, cont: RO65TREZ2015006XXX000200 deschis la TREZORERIA CALARASI.; iii) instrument de garantare emis de o societate de asigurari, emis in conditiile legii ? original. In cazul in care ofertantul isi extinde perioada de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator. In situatia in care ofertantul refuza extinderea valabilitatii, acesta va fi exclus din procedura. Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie, precum si cuantumul acesteia: - 10 % din pretul contractului, fara TVA.Se poate constitui sub urmatoarele forme: ordin de plata in contul autoritatii contractante -Consiliului Judetean Calarasi-CF: 4294030, cont: RO22TREZ7005005XXX000156, TREZORERIA CALARASI;scrisoare de garantie bancara de buna executie-original;instrument de garantare emis de o societate de asigurari ? original;retinere succesiva din facturi. Dupa atribuirea contractului furnizorul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget propriu si fonduri structurale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea. Operatorul economic trebuie sa completeze Formularul 1A. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Operatorul economic trebuie sa completeze Formularul 2A. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.
Cerinte obligatorii: Persoanele juridice romane / straine vor prezenta:
a. Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte nume complet, sediul, persoanele autorizate/administratori ? original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.b. Cazier judiciar sau echivalent pentru administrator(i) asa cum sunt mentionati in Certificatul Constatator precum si pentru persoana imputernicita (unde este cazul) ce semneaza declaratia referitoare la art.180 si art.181 ? original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?; c. Cazier judiciar al companiei (pentru statele unde e aplicabil) ? original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Certificate privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul de stat, bugetul local si bugetul asigurarilor sociale
Cerinta obligatorie:
Persoanele juridice romane vor prezenta:
a. Certificat de atestare fiscala privind plata contributiilor la bugetul general de stat eliberat de Ministerul Finantelor Publice, din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
b. Certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de Primarie, din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoanele juridice straine vor prezenta in original sau copie legalizata orice documente edificatoare pentru dovedirea indeplinirii obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat, catre bugetul local si catre bugetul asigurarilor sociale, eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente).In cazul in care in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit, nu se emit asemenea documente, ofertantul va prezenta in acest sens o declaratie pe proprie raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratie pe propria raspundere, o declaratie autentica in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau juridice care are competente in acest sens
Nota: Certificatele fiscale vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare la zi a acestor esalonari, in original sau copii legalizate.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.3. Declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" conform Ordin ANRMAP nr. 314/12.10.2010. Ofertantul va prezenta Formularul 17A CERTIFICATUL de participare la licitatie cu oferta independenta prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.
In cazul unei asocieri, aceasta declaratie va fi prezentata in numele asocierii de catre asociatul desemnat lider.
4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Operatorul economic va completa Formularul 6 ?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G nr.34/2006? ? original
Ofertantul / Candidatul / Ofertantul asociat / Subcontractantul / Ter?ul sustinatorcare are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante (Raducu George Filipescu ? Presedintele Consiliului Judetean Calarasi, Daniel Stefan Dragulin ? Vicepresedinte al Consiliului Judetean Calarasi, Liviu Virtejanu ? Vicepresedinte al Consiliului Judetean Calarasi, Sorin Vasilescu ? Director Executiv DirectÃa Tehnica, Gabriela Aldea ? Director Directia Management Proiecte, Paraschiva Muresanu ? Director Directia Economica, Marian Gheorghe ? consilier, Mihai Poteaca ? ref. de specialitate, Veronica Dragulin ? manager public, Gina Popescu ? consilier, Simona Mustatea ? consilier, Decu Daniel ? consilier, Robert Plesa ? consilier, Baicu Emanuela ? consilier) este exclus din procedura de atribuire. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Cerinta obligatorie: Operatorul economic (lider, asociat) va completa Formularul 9A - Declaratie privind calitatea de participant la procedura.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.
Alaturi de Formularul 9A, operatorul economic va completa si Formularul 10A- Declaratia privind lista asociatilor si a subcontractantilorsi partea/partile din contract care sunt indeplinite de acestia, cu exprimarile valorice ale acestor parti. Acest formular va fi prezentat doar de liderul asocierii insa va fi semnat de toti membrii asocierii.In cazul in care ofertantul nu intentioneaza sa se asocieze sau sa subcontracteze, se va completa Formularul 10A cu mentiunea ?Nu este cazul?.6. Informatii privind subcontractantii. Cerinta obligatorie: Operatorul economictrebuie sa completeze lista cuprinzand subcontractantii cu mentionarea datelor de recunoastere si a partii ce va fi subcontractata in exprimare valorica - Formularul 12AOfertantul a carui oferta a fost declarata castigatoare are obligatia de a prezenta contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta inaintea semnarii contractului de achizitie publica.
7. Istoricul litigiilor. Cerinta obligatorie: Operatorul economictrebuie sa prezinte o declaratie pe proprie raspundere referitoare la istoricul litigiilor din ultimii 5 ani.
Ofertantul va completa Formularul 16A. In cazul in care este format dintr-o asociere, Ofertantul va prezenta Formularul 16A pentru fiecare membru asociat in parte. Persoane juridice/fizice romane
Cerinta obligatorie: Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului ?original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?.
Documentele depuse de ofertanti vor fi valabile la data depunerii ofertelor si trebuie sa ateste ca : ? domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii ? lucrari de constructii;? nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea prevederilor legale referitoare la insolventa si faliment din tara de origine a ofertantului sau asupra faptului ca societatea se afla in incapacitate de plata;
In cazul depunerii in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentului in original/copie legalizata.Persoane juridice /fizice straine
Cerinta obligatorie: Operatorul economictrebuie sa depuna documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
Documentele depuse de ofertanti vor fi valabile la data depunerii ofertelor si trebuie sa ateste faptul ca :
? domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii ? lucrari de constructii;? nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea prevederilor legale referitoare la insolventa si faliment din tara de origine a ofertantului sau asupra faptului ca societatea se afla in incapacitate de plata;
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.c) ONG
Cerinta obligatorie: Operatorul economictrebuie sa depuna documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident: certificat emis de Registrul Asociatiilor si Fundatiilor din care sa rezulte ca nu se afla in dizolvare; documente care atesta ca persoana semnatara este autorizata, precum si statutul cu modificarile la zi.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Informatii privindsituatia economico-financiara:
Cerinte minime obligatorii: Cifra de afaceri globala medie anuala a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii impreuna) pe ultimii trei ani financiari incheiati trebuie sa fie mai mare sau egala cu 100.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindcapacitatea tehnica si profesionala.I. Experienta similara
Cerinta minima: Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) a finalizat, in ultimii 5 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, minim uncontract de lucrari de constructie cu o valoare de minim 48.000.000 lei fara TVA.In situatia in care contractele au fost semnate inainte de perioada de 5 ani, autoritatea contractanta va lua in considerare lucrarile executate si duse la bun sfarsit in perioada solicitata si va avea in vedere doar lucrarile executate in aceasta perioada. In situatia in care experienta similara este dovedita printr-un contract in care antreprenorul a fost o asociere de operatori economici, atunci operatorul economic care va dori sa se prevaleze de existenta acestui contract trebuie sa fi fost reponsabil pentru indeplinirea un procent mai mare de 50% din valoarea contractului de executie a lucrarilor.
Informatii privindcapacitatea tehnica si profesionala. I. Experienta similara
II. Informatii privindresursele umane propuse pentru a fi implicate in proiect:
Personalul minim propus trebuie sa aiba experienta - experti principali (cheie), dupa cum urmeaza: Personal responsabil cu executia:
? Cerinte minime: - absolvent studii superioare de lunga durata in domeniul constructii civile;
- diploma de Manager de Proiect emisa de o entitate acreditata conform prevederilor legale;
- experienta generala (in domeniul studiilor) de minim 5 ani;
- experienta specifica in domeniul specific activitatilor din carul proiectului - coordonator de proiect/team lider de minim 3 ani demonstrata prin prezentarea a minim 1 contract de lucrari similar finalizat, in domeniul infrastructurii de mediu/ managementului deseurilor, (depozit ecologic de deseuri, inchidere depozit neconform, statie de tratare mecano-biologica sau statie de sortare), derulat potrivit conditiilor contractuale FIDIC.
? 1 Responsabil tehnic cu executia (RTE) - experienta in minim 1 contract de lucrari finalizat in domeniul constructiilor/infrastructura de mediu.Atestat in urmatoarele domenii:
- imbunatatiri funciare sau lucrari hidrotehnice;
- constructii civile si industriale;
- drumuri si poduri.
(domeniile pot fi acoperite de unul sau mai multi responsabili tehnici cu executia)
? ? 1 Inginer constructor - specializarea constructii civile si industriale - experienta de cel putin 5 ani in domeniul studiilor, demonstrata prin documente de studii/contractuale de munca, precum si 1 contract finalizat de complexitate similara in domeniul specialitatii;
? 1 Inginer constructor ? specializarea instalatii in constructii- experienta in minim 1 contract de lucrari finalizat de complexitate similara in domeniul specialitatii;
? 1 Inginer constructor - specializarea cai ferate, drumuri si poduri experienta in minim 1 contract de lucrari finalizat de complexitate similara in domeniul specialitatii;
? 1 Inginer electrotehnist/electromecanic ? minim 1 contract finalizat care sa includa montarea utilajului tehnologic specific managementului deseurilor;
? 1 Inginer in domeniul instalatii electrice de joasa tensiune - experienta in minim 1 contract de lucrari finalizat de complexitate similara in domeniul specialitatii;
? 1 Inginer pentru asigurarea calitatii ? responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii; experienta pe aceeasi pozitie in minim 1 proiect finalizat;
? 2 Experti in sudura geomembrana ? atestat/certificat pentru executie sudura geomembrana; experienta in minim 1 contract de lucrari finalizat;
? 1 Inginer de cantitati/gestiune financiara (atasamentist) -implicarea in cel putin 1 contract de supervizare/executie in domeniul infrastructurii de mediu care sa fi inclus lucrari de constructii civile si edilitare, din care cel putin in unul sa fi indeplinit functia de inginer verificator cantitati/specialist certificate de plata, derulat potrivit conditiilor contractuale FIDIC.
? 1 Inginer de proces
? Experienta similara ca inginer de proces in cel putin 1 proiect similar ( din punct de vedere al obiectului contractului si valorii lucrarilor de executie) sau experienta ca Inginer de proces in domeniul gestionarii deseurilor sau epurarii, cu un minim de valoare a investitiei de 1 milion EUR
Personal responsabil cu proiectarea: 1. Sef Proiect - experienta in minim 1 contract de proiectare finalizat, in domeniul managementului deseurilor (depozit ecologic de deseuri, inchidere depozit neconform);
2. Specialisti in proiectare in urmatoarele domenii:
a. statii tratare mecano-biologica/sortare deseuri;
b. constructii civile, inclusiv constructii edilitare (retele de apa, canalizare, energie electrica, instalatii sanitare, termice, electice) si imbunatatiri funciare (lucrari terasamente mecanice, platforme de pamint);
c. instalatii - specialist termoventilatii, apa, canalizare;
d. specialist autorizat in probleme de mediu (intocmirea de studii de impact, etc.)
3. Verificator de proiect in domeniile corespunzatoare proiectuluiSe vor prezenta cel putin cate un specialist pentru fiecare din domeniile mentionate.
III. Informatii privind dotarile specificeCerinta minima obligatorie:
Pentru buna desfasurare a contractului de lucrari, ofertantul trebuie sa faca dovada existentei cel putin a utilajelor / echipamentelor prezentate, raportate la termenul de indeplinire a contractului de achizitie publica. In anexa la formularul 15A este prezentata dotarea minima necesara pentru executia contractului de achizitie publica in termenul maxim impus.
III. Informatii privind dotarile specifice
Certificarea sistemului de management al calitatii pentru firmele ofertante, respectiv ISO 9001 sau echivalent. Nota : Nu se admit operatori economici in curs de certificare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Componenta financiara
2.
Punctaj tehnic
30%
Descriere: Tn = (Termen minim / Termen n ) x Punctaj maxim alocat.
Punctaj maxim componenta tehnica: 30
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.05.2012 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.05.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.05.2012 11:00
Locul: Sediul Consiliului Judetean Calarasi, str. Decembrie 1918, nr.1, Calarasi, Jud. Calarasi.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POS Mediu, AXA 2, DEZVOLTAREA SISTEMELOR DE MANAGEMENT INTEGRAT AL DESEURILOR SI REABILITAREA SITURILOR ISTORICE CONTAMINATE, DMI1.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
1. Daca se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor. Datele de depunere ale ofertelor si a sedintei de deschidere ale acestora se vor comunica in solicitarea transmisa de catrecomisia de evaluare.2. Algoritmul de calcul al criteriului de atribuire - Cea mai avantajoasa oferta din punct de vedere economic ? este detaliat in fisierul CRITERIU DE ATRIBUIRE din CAIETUL DE SARCINI3. Prin depunerea unei oferte, ofertantul accepta in prealabil conditiile care guverneaza acest contract ca singura baza a acestei proceduri de atribuire, indiferent care sunt conditiile proprii de vanzare ale ofertantului. Ofertantii au obligatia de a analiza cu atentie Documentatia de Atribuire si sa pregateasca oferta conform tuturor instructiunilor, formularelor, prevederilor contractuale si specificatiilor tehnice continute in aceasta Documentatie. Esecul de a depune o oferta care sa contina toate informatiile cerute in termenul prevazut va putea duce la respingerea ofertei. Nu se va tine cont de nici o exprimare a unei rezerve in oferta cu privire la Documentatia de Atribuire. Niciun cost suportat de operatorul economic pentru pregatirea si depunerea ofertei nu va fi rambursat. Toate aceste costuri vor fi suportate de catre operatorul economic ofertant, indiferent de rezultatul procedurii.4. Durata contractului de achizitie publica: maxim 18 luni de la data la care se emite ordinul de incepere a lucrarilor, la care se adauga o perioada de notificare a defectelor de 12 luni.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 ZILE INCEPAND CU ZIUA URMATOARE LUARII LA CUNOSTINTA DESPRE UN ACT AL AUTORITATII CONTRACTANTE CONSIDERAT NELEGAL IN CONDITIILE ART. 256^2 DIN OUG 34/2006 CU MODIFICARILE SI COMPLETARILE ULTARIOARE
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL JUDETEAN CALARASI
Adresa postala: STR. 1 DEC. 1918, NR.1, Localitatea: CALARASI, Cod postal: 910019, Romania, Tel. +40 0242311301, Email: [email protected], Fax: +40 0242315083, Adresa internet (URL): www.calarasi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.03.2012 09:59