Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONSTRUCTIA INFRASTRUCTURII RUTIERE SI FEROVIARE DE ACCES LA PODUL PESTE DUNARE DE LA CALAFAT - VIDIN


Anunt de participare numarul 62943/04.09.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Transporturilor
Adresa postala: Bd. Dinicu Golescu, nr. 38, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: Florentina Teodorovici, etaj 1, camera 17, Tel.319.61.56, In atentia: Florentina Teodorovici, Email: [email protected], Fax: 319.61.99, Adresa internet (URL): www.mt.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: Autoritate de stat care elaboreaza strategia si reglementarile specifice de dezvoltare in domeniul transporturilor
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONSTRUCTIA INFRASTRUCTURII RUTIERE SI FEROVIARE DE ACCES LA PODUL PESTE DUNARE DE LA CALAFAT - VIDIN
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Jud. Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executarea lucrarilor de constructie a infrastructurii rutiere si feroviare de acces la podul peste Dunare de la Calafat-Vidin (teritoriul romanesc)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233100-0 - Lucrari de constructii de autostrazi si de drumuri (Rev.1)
45234100-7-Lucrari de constructii de cai ferate (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executia lucrarilor pentru realizarea infrastructurii rutiere si feroviare de acces la podul peste Dunare de la Calafat-Vidin
Valoarea estimata fara TVA: 82, 313, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Da
Prelungirea contractului, cu respectarea art. 122 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modif. si complet. ult.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Se solicita garantie de participare 1.000.000 Euro, garantie de buna executie in valoare de 10% din valoarea acceptata a contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Modalitatea de finantare: fonduri comunitare si buget de stat. Modalitatea de plata este descrisa in clauzele contractuale, ce fac parte din documentatia de atribuire.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In cazul ofertei comune castigatoare, grupul de operatori economici va prezenta, inainte de incheierea contractului, dovada legalizarii asocierii.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Inainte de inceperea activitatilor, Antreprenorul trebuie sa faca dovada ca detine atestatul Autoritatii de reglementare in domeniul feroviar AFER pentru a putea desfasura activitati cu specific de cale ferata in Romania.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fie Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180, resp. 181 din OUG nr 34/2006, (Formular nr. 2, respectiv 3), autentificata in fata notarului; Fie Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180, resp.181 din OUG nr 34/2006, (Formular nr. 2, respectiv 3), insotita de document(e) considerat(e) edificator(oare) in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit, care sa demonstreze ca ofertantul nu se incadreaza in niciuna dintre situatiile prevazute la art. 180, resp. 181 din OUG nr 34/2006 in original sau in copie legalizata.Nota: Documentele constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, vor fi in termenul de valabilitate si vor atesta indeplinirea acestor obligatii pana la data de 31.12.2007 sau o data ulterioara.Se vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica in original sau in copie legalizata, precum si obiectul de activitate.Ofertantii persoane juridice / fizice romane vor prezenta certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului. Ofertantii persoane juridice / fizice straine vor prezenta certificat constatator sau alt document echivalent, corespunzator legislatiei tarii in care ofertantul este stabilit, emis de oficiul registrului comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular nr. 4 Formular privind capacitatea economica si financiara
Copii ale bilanturilor contabile, auditate, pentru fiecare dintre cei 3 ani si fiecare operator economic. Nota: Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. ofertantul trebuie sa demonstreze, printr-o scrisoare bancara, ca are disponibil sau ca are acces la lichiditati, linii de credit sau alte masuri financiare necesare derularii lucrarilor pe o perioada de 6 luni, nu mai putin de 18.800.000.00 Euro (atat pentru ofertantii individuali, cat si pentru asociere) si separat de alte angajamante pe care acestia le au cu alte contracte;2. media cifrei de afaceri pe ultimii trei ani (2005, 2006, 2007) sa fie de minim 37.000.000 euro;3. situatie financiara solida, care sa dovedeasca profitabilitatea pe termen lung (2005, 2006, 2007)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular nr. 5 Formular privind capacitatea tehnica, Formular 5.1 Experienta similara
1. Prin ultimii cinci ani se intelege perioada 01.01.2003 termenul limita de depunere a ofertelor si se va considera ca data a finalizarii data receptiei la terminarea lucrarilor;
2. In cazul in care comisia de evaluare considera necesar, poate solicita dovezi privind data finalizarii lucrarilor;
3. Se va prezenta Formularul 5.1. cuprinzand detalierea proiectelor mentionate in Formularul nr. 5, precum si Documentul constatator privind indeplinirea obligatiilor contractuale prevazut de art. 36 indice 1 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in cazul in care contractul a fost incheiat in conformitate cu prevederile OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
4. Prin lucrari de constructii feroviare se intelege reabilitare, dublare, constructie noua, inclusiv reparatii capitale pentru linie de cale ferata, electrificata, cu semnalizare CED/BLA pentru ETCS nivel 1.
5. Prin lucrari de drumuri se intelege reabilitare, largire, constructie noua, inclusiv reparatii capitale pentru: drumuri nationale, drumuri expres sau autostrazi.Nota: Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara si cea privind capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. cel putin un contract de lucrari de drumuri, receptionat in ultimii cinci ani, in valoare de 35.000.000 Euro, fara TVA;2. cel putin un contract de lucrari de drumuri, receptionat in ultimii cinci ani, in valoare de 20.000.000 Euro, fara TVA;3. cel putin trei contracte de lucrari de constructii feroviare privind suprastructura si infrastructura liniei de cale ferata, evacuarea apelor si lucrari civile in statii de cale ferata, finalizate in ultimii cinci ani, dintre care unul in valoare de minim 15.000.000 Euro, fara TVA;4. cel putin 2 contracte de lucrari de constructii feroviare de semnalizare si telecomunicatii incluzand Sistemul de Control European al Trenurilor nivel 1 (European Train Control System - ETCS 1), finalizate in ultimii cinci ani, dintre care unul in valoare de min.2.500.000 Euro, fara TVA;5. cel putin 2 contracte de lucrari de constructii feroviare de linie de contact aeriana (catenara) si energo-alimentare, finalizate in ultimii cinci ani, dintre care unul in valoare de min. 1.500.000 Euro, fara TVA6. personal specializat - componenta rutiera- Experienta minima in lucrari de drumuri si/sau supervizare lucrari de drumuri: Reprezentantul antreprenorului (Coordonatorul proiectului) 8 ani; Coordonator de proiect adjunct 7 ani; Persoana responsabila cu asigurarea calitatii 8 ani; Inginer de santier 6 ani;7. personal specializat - componenta feroviara- Experienta minima in lucrari de constructii feroviaresi/sau supervizare lucrari de constructii feroviare: Reprezentantul antreprenorului (Coordonatorul proiectului) 8 ani; Coordonator de proiect adjunct 8 ani; Persoana responsabila cu asigurarea calitatii 8 ani; Inginer de santier 8 ani
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
ISPA 2004/RO/16/P/PT/009/01
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.10.2008 09:59
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.10.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.10.2008 12:00
Locul: Ministerul Transporturilor, B-dul Dinicu Golescu nr. 38, etaj 2, camera 69, Sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor, maxim 2 persoane pe baza de imputernicire scrisa si depusa odata cu oferta si observatori
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Memorandum de finantare ISPA 2004 RO 16 P PT 009
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este disponibila de la data publicarii acestui anunt si se obtine gratuit, pe suport electronic (CD) de la sediul autoritatii contractante, mentionat la pct. I.1) in prezentul Anunt de participare.La punctul II.3) de mai sus, durata contractului de 24 de luni reprezinta durata de executie a lucrarilor. Perioada de valabilitate a contractului incepe de la data semnarii contractului, include durata de executie a lucrarilor (24 de luni de la data inceperii), durata de notificare a defectiunilor (24 de luni de la data receptiei la terminarea lucrarilor) si expira odata cu plata finala.La data lansarii prezentei proceduri de atribuire procesul de achizitie a terenurilor este in curs de desfasurare. Se estimeaza ca la data prevazuta pentru inceperea lucrarilor nu va fi finalizat, urmand sa fie emise ordine de incepere a lucrarilor pe sectiuni. Aceasta situatie nu va da dreptul Antreprenorului de a cere daune pe motivul indisponibilitatii unora dintre suprafetele de teren sau autorizatiilor de construire corespunzatoare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+40 21 310.46.41, Email: [email protected], Fax: +40 21 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Arbitraj Comercial International de pe langa Camera de Comert si Industrie a Romaniei
Adresa postala: B-dul Octavian Goga nr. 2, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030982, Romania, Tel.+40 21 319.27.47, Email: [email protected], Fax: + 40 21 319.01.26, Adresa internet (URL): www.ccir.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator de actul autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Transporturilor - Directia Generala Relatii Financiare Externe
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu nr. 38, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.+40 21 319.61.27, Email: [email protected], Fax: +40 21 311.05.65, Adresa internet (URL): www.mt.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.09.2008 14:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer