Licitatie Publica - Constructia SEAU Flamanzi si Vorona
Anunt de participare (utilitati) numarul 133748/08.03.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
S.C. NOVA APASERV S.A. Botosani
Adresa postala: Bulevardul Mihai Eminescu nr. 34, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710030, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Achizitii Publice, Tel. +40 374106800/+40 374106807, In atentia: Anamaria Pintrijel-Finascu, Email: [email protected], Fax: +40 374106803/+40 374106807, Adresa internet (URL): http: //www.apabotosani.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
S.C. NOVA APASERV S.A.
Adresa postala: str. Octav Onicescu nr.3, Botosani, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710117, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Achizitii Publice, Tel. +40 374106807, In atentia: ec. Anamaria Pintrijel-Finascu, Email: [email protected], Fax: +40 374106807/+40 374106803
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
S.C. NOVA APASERV S.A.
Adresa postala: str. Octav Onicescu nr.3, Botosani, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710117, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Achizitii Publice, Tel. +40 374106807, In atentia: ec. Anamaria Pintrijel-Finascu, Email: [email protected], Fax: +40 374106807/+40 374106803, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
S.C. NOVA APASERV S.A.
Adresa postala: str. Octav Onicescu nr.3, Botosani, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710117, Romania, Punct(e) de contact: Registratura, Tel. +40 374106807, In atentia: ec. Anamaria Pintrijel-Finascu, Email: [email protected], Fax: +40 374106807/+40 374106803
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala pe actiuni cu activitate relevanta
Activitate (activitati)
- Ap?
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Constructia SEAU Flamanzi si Vorona
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Localitatile Flamanzi si Vorona, judetul Botosani
Codul NUTS: RO212 - Botosani
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
In orasul Flamanzi se va construi o statie de epurare apa uzata pentru o populatie echivalenta de 19.001 PE, iar in localitatea Joldesti, comuna Vorona, se va construi o statie de epurare apa uzata pentru o populatie echivalenta de 15.301 PE. Sfera Lucrarilor pentru SEAU cuprinde proiectul complet pentru toate specialitatile, inclusiv proiectele de proces, hidraulic, civil, de rezistenta, mecanic, electric, SCADA, precum si lucrarile de constructii-montaj pentru executia statiilor de epurare. Unitatile incluse in cadrul SEAU sunt: camin de intrare inclusiv conducta de by-pass, gratare, desnisipator si separator de grasimi, statie de pompare apa uzata, reactor biologic secvential, statie de preparare si dozare a solutiei de dezinfectare, bazin de amestec si contact, statie de suflante, statia electrica, bazin tampon namol proaspat, statie de pompare namol si supernatant, statia de concentrare a namolului, bazin de stabilizare a namolului, rezervor tampon namol stabilizat, statie de deshidratare a namolului, platforma depozit manol, pavilion administrativ, retele de incinta, drumuri, platforme carosabile, imprejmuire, racord de alimentare cu apa, drum acces, racod de alimentare cu energie electrica, automatizare, Scada.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45252100-9 - Lucrari de constructii de statii de epurare (Rev.2)
71320000-7-Servicii de conceptie tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- Proiectare tehnica cuprinzand: studii de teren, documentatii tehnice necesare obtinerii avizelor/acordurilor/autorizatiei de construire, proiect tehnic, detalii de executie, desene conforme cu executia;
- Executia lucrarilor aferente unei noi statii de epurare a apelor uzate in orasul Flamanzi dimensionata pentru o populatie de 19.001 PE- Executia lucrarilor aferente unei noi statii de epurare a apelor uzate in localitatea Joldesti, comuna Vorona dimensionata pentru o populatie de 15.301 PE- SEAU va cuprinde:
o tratare primara, secundara, tertiara ape uzate, o tratarea namolului: ingrosarea si dezhidratarea namolului, o instruirea personalului de exploatare,
o testarea si punerea in functiune, conform Garantiilor functionale.
Valoarea estimata fara TVA: 35, 414, 125RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
34 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
POS MEDIU ? Axa prioritara 1 ? Fondul de Coeziune, Buget de stat, Buget local, surse proprii.Platile vor fi facute de catre Autoritatea Contractanta, in LEI, in contul Executantului.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord preliminar de asociere pentru depunerea ofertei.Asociere legalizata inainte de semnarea contractului.Imputernicirea liderului asocierii de a reprezenta asocierea la procedura de atribuire.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Atentie:
Ofertantii trebuie sa furnizeze informatiile cerute folosind Formularele si Modelele din Documentatia de Atribuire si sa ataseze documentele relevante.
Formularele vor fi semnate de catre reprezentantul legal asa cum este desemnat in Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial unde este inregistrat, sau, pentru ofertanti persoane juridice straine, in documentele care dovedesc forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul isi are resedinta, sau de catre o persoana imputernicita de acesta. In acest caz se va atasa Imputernicirea.
Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg.Documentele solicitate vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila, cu exceptia documentelor intocmite/emise de catre ofertant cu scopul participarii la procedura initiata in vederea atribuirii contractului de lucrari, care se vor prezenta in original. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, in conformitate cu legislatia tarii, nu se utilizeaza stampila, se va accepta o declaratie pe propria raspundere din partea operatorului economic in acest sens.
Angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator(i) se va prezenta in original, incheiat in forma autentica, in fata unui notar.
Autoritatea contractanta poate solicita pe parcursul evaluarii prezentarea documentelor originale pentru confruntare.
Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata in limba romana.
In cazul in care exista discrepante intre versiuni, traducerea in limba romana va prevala.
Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea. Completarea anexei se va face astfel incat informatiile sa fie complete si fara echivoc pentru a permite verificarea concordantei acestora cu documentele de confirmare care vor fi depuse ulterior la solicitarea autoritatii contractante.
Atunci cand ofertantul uzeaza de dreptul susmentionat, acesta are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Acest termen nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare.In cazul depunerii ofertei individuale/ofertei comune/sustinerii/subcontractarii cerintele de calificare vor fi indeplinite conform prevederilor din Anexa 2*) din Ordinul nr. 509/14.09.2011 al presedintelui Autoritatii Nationale pentru reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice privind formularea criteriilor de calificare si selectie.
Cerinta nr. 1
Declaratii privind calitatea de participant la procedura
Ofertantul nu are dreptul:
-sa depuna doua saumai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;
-sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant/tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Cerinta nr. 2
Declaratie privind privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006.
Operatorul economic sa dovedeasca ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la articolul 180 din OUG 34/2006.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
- Cazier judiciar al operatorului economic (in statele unde este aplicabil), valabil la data deschiderii;
- Cazier fiscal al operatorului economic eliberat de organele fiscale competente, valabil la data deschiderii;
Pentru statele in care nu se elibereaza astfel de documente (cazier), ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere in acest sens. Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr.34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura si respingerea ofertei.Cerinta nr.3
Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Operatorul economic sa dovedeasca ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006, modificat si completat ulterior.
Operatorul economic/fiecare membru dintr-un grup de operatori economici trebuie sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, exigibile in luna anterioara celei in care se depune oferta.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Operatorul economic/fiecare membru din asociere va prezenta urmatoarele:
-Certificat de atestare fiscala (privind plata contributiilor la Bugetul consolidat general) eliberat de ANAF sau echivalent, din care sa reiasasituatia obligatiilor de plata exigibile in luna anterioara celei in care se depune oferta;
-Certificat privind plata contributiilor de asigurari sociale (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si contributiile de asigurari sociale) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depune oferta;
-Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de administratia locala din zona administrativ-teritoriala in care operatorul/operatorii economici isi are/au sediul sau echivalent, din care sa reiasasituatia obligatiilor de plata exigibile in luna anterioara celei in care se depune oferta.
In situatia in care operatorul economic se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va fi exclus dinprocedura, oferta fiind respinsa.
In situatia in care tertul sustinator se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 lit. a), c1), d) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va fi exclus dinprocedura, oferta fiind respinsa.
Cerinta nr.4
Certificarea participarii la procedura in concordanta cu regulile de concurenta.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Cerinta nr.5
Evitarea conflictului de interese
Ofertantul/ofertantul asociat / subcontractantul/tertul sustinator trebuie sa nu fie intr-o situatie de conflict si/sau concurenta neloiala.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii:
In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat. De asemenea, acest document trebuie prezentat si de catre fiecare subcontractant declarat prin oferta.
Persoanele cu functii de decizie in cadrul Autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt:
-Maricel Georgescu ? Director general
-Daniela Jitarasu ? Director economic
-Catalin Fetcu ? Director tehnic
-Albert Tanasa ? Sef Serviciu Juridic
-Liviu Stefan?Sef Serviciu Dezvoltare, Strategii, Proiecte
-Ioan Costescu - Sef UIP Fonduri de Coeziune
-Anamaria Pintrijel-Finascu? responsabil procedura.Comisia de evaluare:
-Anamaria Pintrijel-Finascu-presedinte
-Sebastian Artin-membru
-Felix Ciobanu-membru
-Aurel Patrascu-membru
-Niculai Cretu-membru
Membri de rezerva:
-Liliana Romanovschi
- Nicolae Moisa
In situatia in care operatorul economic (ofertant/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator) se afla intr-una din situatiile prevazute de art.69^1 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va fi exclus de la procedura de atribuire, oferta fiind respinsa. Neindeplinirea unuia din criteriile de mai sus va conduce automat la excluderea Ofertantului si respingerea ofertei.
In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit Ofertantul, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare, sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui Ofertant, autoritatea contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente. Atentie: Ofertantii trebuie sa furnizeze informatiile cerute folosind Formularele si Modelele din Documentatia de Atribuire si sa ataseze documentele relevante.
Formularele vor fi semnate de catre reprezentantul legal asa cum este desemnat in Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial unde este inregistrat, sau, pentru ofertanti persoane juridice straine, in documentele care dovedesc forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul isi are resedinta, sau de catre o persoana imputernicita de acesta. In acest caz se va atasa Imputernicirea.
Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg.Documentele solicitate vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila, cu exceptia documentelor intocmite/emise de catre ofertant cu scopul participarii la procedura initiata in vederea atribuirii contractului de lucrari, care se vor prezenta in original. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, in conformitate cu legislatia tarii, nu se utilizeaza stampila, se va accepta o declaratie pe propria raspundere din partea operatorului economic in acest sens.
Angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator(i) se va prezenta in original, incheiat in forma autentica, in fata unui notar.
Autoritatra contractanta poate solicita pe parcursul evaluarii prezentarea documentelor originale pentru confruntare.
Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata in limba romana. In cazul in care exista discrepante intre versiuni, traducerea in limba romana va prevala.
Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea. Completarea anexei se va face astfel incat informatiile sa fie complete si fara echivoc pentru a permite verificarea concordantei acestora cu documentele de confirmare care vor fi depuse ulterior la solicitarea autoritatii contractante.
Atunci cand ofertantul uzeaza de dreptul susmentionat, acesta are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare.Acest termen nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare.In cazul depunerii ofertei individuale/ofertei comune/sustinerii/subcontractarii, cerintele de calificare vor fi indeplinite conform prevederilor din Anexa 2*) din Ordinul nr.509/14.09.2011 al presedintelui Autoritatii Nationale pentru reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice privind formularea criteriilor de calificare si selectie.
Documentele care dovedesc indeplinirea cerintelor vor fi prezentate de operatorul economic individual si pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri/unui grup de operatori economici.
Orice document solicitat trebuie si va fi prezentat in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, in conformitate cu legislatia tarii, nu se utilizeaza stampila, se va accepta o declaratie pe propria raspundere din partea operatorului economic in acest sens.
Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata in limba romana.
In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic, se va atasa o imputernicire pentru aceasta.
Cerinta nr. 1
Persoane juridice/fizice romane:
Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale
Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
-Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului ComertuluiIn cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, fiecare membru din grup trebuie sa dovedeasca ca pentru partea din contract pe care o realizeaza are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
Nota: Ofertantul clasat pe primul loc trebuie sa prezinte, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate documentul Certificat constator in original/copie legalizata.
Persoane juridice/fizice straine :
Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit, si obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din documentul care atesta obiectele de activitate ale operatorului economic.
Ofertantul (operator economic, lider, asociat) trebuie sa prezinte:
-Document care dovedeste forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident;
-Document care atesta obiectele de activitate ale operatorului economic.
In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, fiecare membru din grup trebuie sa dovedeasca ca pentru partea din contract pe care o realizeaza are corespondent in codul CAEN din documentul care atesta obiectele de activitate ale operatorului economic.
Nota: Ofertantul clasat pe primul loc trebuie sa prezinte, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate documentele care dovedesc forma de inregistrare, precum si documentele care atesta obiectele de activitate, in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media Cifrelor de afaceri globale a ofertantului pe anii financiari 2009 si 2010, trebuie sa fie mai mare sau egala cu 60.000.000 lei.
Pentru sustinerea nivelului minim al cifrei de afaceri, angajamentul ferm prezentat trebuie sa garanteze ca in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa.
In situatia in care ofertantul este o asociere formata exclusiv din operatori economici incadrati in categoria IMM-urilor, persoane fizice sau juridice romane si/sau straine, care depun oferta comuna, aceasta asociere beneficiaza de aceeasi reducere a mediei cifrei de afaceri, respectiv 50% din valoarea solicitata.
Cerinta nr.2
Lichiditate generala in ultimul an financiar
=(Active circulante/datorii curente) x 100, trebuie sa fie de minimum 100%.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1
Experienta similara:
1.Proiectare. Ofertantul trebuie sa dovedeasca ca, in ultimii 3 ani impliniti la data limita pentru depunerea ofertei, a prestat si a dus la bun sfarsit servicii de proiectare a cel putin unei SEAU de minim 19000 PE.
2.Executie lucrari. Ofertantul trebuie sa dovedeasca ca, in ultimii 5 ani impliniti la data limita pentru depunerea ofertei, a executat si a dus la bun sfarsit lucrari de constructii-montaj pentru cel putin o SEAU pentru minim 19000 PE
Cerinta nr.2
Studiile, pregatirea profesionalasi calificarea persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului-experienta dovedita prin participarea pe o pozitie similara intr-un contract similar, pentru:
Sef de proiect, Inginer de proces, Inginer civile, Inginer mecanic, Inginer electric, Responsabil AQ, Responsabil Tehnic cu Executia (RTE), -atestat RTE conform legislatiei in vigoare (sau echivalent) pentru:
Responsabil tehnic cu executia (RTE),
-autorizare ANRE tip B (sau echivalent), pentru:
Inginer electric,
-experienta in proiectarea si instalarea de sisteme SCADA dovedita prin participarea in cel putin un contract similar, pentru:
Inginer automatizare SCADA,
-atestat conform HG 300/2006 si Legea 319/2006 sau echivalent, pentru Coordonator SSM.
Cerinta nr.3
Lista componentelor majore ale echipamentului de constructii propuse
pentru executarea contractului care sa includa si un laborator autorizat de
analize si verificari a activitatii in constructii avand minim gradul III .
Cerinta nr.4
Informatii privind subcontractantii
In cazul in care anumite parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit se vor indeplini de catre unul sau mai multi subcontractanti, Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze, datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi si acordul acestora.
Cerinta nr. 1
ISO 9001 sau echivalent
Operatorul economic trebuie sa dovedeasca faptul ca este certificat in conformitate cu Standardul de Asigurare a Calitatii ? ISO 9001 sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului), de catre un organism independent, acreditat in domeniu, conform cu legislatia comunitara sau cu standardele europene sau internationale privind certificarea.
Cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului de operatori economici/ asocierii.
Cerinta nr. 2
ISO 14001 sau echivalent
Operatorul economic trebuie sa dovedeasca faptul ca este certificat in conformitate cu Standardul de Management al Mediului? ISO 14001 sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului), de catre un organism independent, acreditat in domeniu, conform cu legislatia comunitara sau cu standardele europene sau internationale privind
certificarea.
Cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului de operatori economici/ asocierii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul: Pentru oferta admisibila cu pretul cel mai mic se va acorda punctajul maxim alocat acestui factor de evaluare, respectiv 60 de puncte, iar pentru celelalte oferte, punctajul se va acorda dupa formula: P1 n = (pret minim/pret n) x 60 , unde P1n -reprezinta pretul ofertei "n"
2.
Costul operational anual maxim garantat
40%
Descriere: Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul: a)Pentru cea mai scazuta valoare ofertata a costului de operare anual maxim garantat se acorda punctajul maxim alocat acestui factor de evaluare , respectiv 40 puncte; b) pentru alta valoare decat cea prevazuta la lit. a) punctajul se acorda astfel: P2n = (Costul de operare anual maxim garantat ) minim / (Costul operational anual maxim garantat ) ofertant n x 40 , unde P2n- reprezinta Costul de operare anual maxim garantat din oferta "n"
Punctaj maxim componenta tehnica: 40
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
BT-CL-04
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.05.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.05.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.05.2012 11:00
Locul: S.C. NOVA APASERV S.A. Botosani, Str. Octav Onicescu nr.3, Sala de sedinte, et.3, Botosani, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.Atunci cand este cazul, asista si observatorii UCVAP.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul ?Extinderea si modernizarea sistemelor de alimentare cu apa si canalizare-epurareaapelor uzate in judetul Botosani? finantat din Fondul de Coeziune prin Programul Operational Sectorial de Mediu Axa prioritara 1?Extinderea si modernizarea sistemelor de apa si apa uzata?
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
Toate raspunsurile la solicitarile de clarificari aferente documentatiei de atribuire vor fi publicate intr-un fisier electronic in SEAP atasat Anuntului de participare, la ?Documentatie si clarificari? la adresa de internet www.e-licitatie.ro.Vizitarea amplasamentului de catre ofertanti se poate face incepand cu prima zi lucratoare dupa data publicarii anuntului de participare, intre orele 10:00-13:30.In acest sens, Ofertantul va trebui sa informeze Autoritatea Contractanta, in scris, in atentia ec.Anamaria Pintrijel-Finascu, prin fax la nr.0374/106807 sau prin e-mail la adresa [email protected], cu cel putin o zi lucratoare inainte de data la care intentioneaza sa faca vizite pe amplasament.Desemnarea ofertei castigatoareOfertele vor fi clasificate in ordinea descrescatoare a punctajului total, calculat conform formulei: P total = P1 + P2, unde P1, P2 sunt punctajele acordate pentru cei 2 factori de evaluare.Oferta cu valoare P total = P1 + P2 cea mai mare va fi declarata castigatoare.In cazul in care doua sau mai multe oferte au acelasi punctaj, oferta castigatoare va fi cea care are cel mai mic pret pentru respectarea principiului eficientei utilizarii fondurilor.Daca si preturile ofertate sunt egale, atunci autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au oferit cel mai mic pret o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. Acest proces de reofertare pret se poate repeta de cate ori considera necesar comisia de evaluare.In cazul in care nu este posibila o departajare a ofertelor, fiind imposibila incheierea contractului, atunci procedura de achizitie publica se va anula.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 /+40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul limita de depunere a contestatiei este de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. NOVA APASERV S.A. , Serviciul Juridic
Adresa postala: Str. Octav Onicescu, nr.3, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710117, Romania, Tel. +40 374106800/134, Email: [email protected], Fax: +40 374106803, Adresa internet (URL): www.apabotosani.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.03.2012 11:17