Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Constructia si modernizarea sistemului de alimentare cu apa potabila din comuna Sageata


Anunt de participare numarul 19823/19.06.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Sageata (Primaria Comunei Sageata)
Adresa postala: comuna Sageata, judetul BUZAU, Localitatea: Sageata, Cod postal: 127525, Romania, Punct(e) de contact: -, Tel.0238/581168, In atentia: ADINA BADESCU, Email: [email protected], Fax: 0238/581168
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Constructia si modernizarea sistemului de alimentare cu apa potabila din comuna Sageata
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Sageata judetul Buzau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectarea, constructia si modernizarea sistemului de alimentare cu apa potabila din comuna Sageata.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74232220-2 - Servicii de proiectare a conductelor (Rev.1)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Ofertantii vor depune oferta atat pentru proiectarea cat si pentru executia lucrarilor de constructie si modernizare a sistemului de alimentare cu apa potabila din comuna Sageata.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 265, 055.36RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
35000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contractul este cofinantat prin programul SAPARD
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociatia legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie pe propria raspundere;
-Declaratie de conformitate conform cu prevederile legii 161/2003
-Certificat privind plata impozitelor si taxelor catre bugetul de stat in copie legalizata sau in original
-Certificat constatator pentru plata impozitelor si a taxelor catre bugetele locale in original sau in copie legalizata
-Certificat constatator obtinut de la Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunal-Autorizatia de functionare persoane fizice
-Copie dupa certificatul de inregistrare
-Copie dupa actul constitutiv(contractul de societate sau statutul societatii)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Cifra medie de afaceri-Bilantul contabil din anii precedenti (2004, 2005, 2006), vizate si inregistrate de organele fiscale competente
-Contracte de referinta
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Operatorul trebuie sa fi inregistrat in ultimii 3 ani o cifra madie de afaceri globala de minim 5000000 ron.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Fisa de informatii generale;
-Informatii privind proportia in care contractul de servicii urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti;
-Lista principalelor lucrari efectuate in ultimii 5 ani; - Respectarea standarde de asigurare a calitatii; - Declaratie privind dotarile de natura tehnica
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Operatorul economic trebuie sa fi avut cel putin un contract de lucrari in valoare de minim 1000000 ron. El trebue sa faca dovada existentei a cel putin unui responsabil tehnic cu executia, responsabil cu asigurarea calitatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.07.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: cash sau op de la sediul primariei sageata cu anunt telefonic prealabil de 2 zile.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.07.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.07.2007 12:00
Locul: Sediul Primariei comunei Sageata
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor. Reprezentanti ai ministerelor de finante.Observatori CRPDRP si Comisia de Evaluare.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor.
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6 sect. III , BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.4642, Email: [email protected], Fax: 021.310.4641, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Operatorii pot formula contestatie in cel mult 10 zile de la luarea la cunostinta cu privire la actul/lipsa actului ce face obiectul contestatiei.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Comunei Sageata
Adresa postala: Comuna Sageata , judetul Buzau, Localitatea: Sageata, Cod postal: 127525, Romania, Tel.0238.581.168, Email: [email protected], Fax: 0238.581.168
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.06.2007 09:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer