Licitatie Publica - Constructia si reabilitarea facilitatilor de andocare pentru navele maritime si fluviale ale Politiei de Frontiera Romane
Anunt de participare numarul 41008/29.12.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Economiei si Finantelor
Adresa postala: Bd. Mircea Voda nr. 44, intrarea B, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Punct(e) de contact: OFICIUL DE PLATI SI CONTRACTARE PHARE, Tel.021 326 55 55, In atentia: Gabriel VARNAIOTE, Email: [email protected], Fax: 40 21 326 87 09:326 87 30, Adresa internet (URL): www.cfcu.mfinante.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Constructia si reabilitarea facilitatilor de andocare pentru navele maritime si fluviale ale Politiei de Frontiera Romane
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Locatiile identificate ale Directiilor Politiei de Frontiera Constanta si Giurgiu (in Braila, Constanta si Giurgiu)
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Scopul principal este acela de a construi si de a reabilita complet facilitatile de andocare pentru doua dintre directiile politiei de frontiera Giurgiu si Constanta. Locatiile exacte au fost identificate de catre o echipa de experti selectata in cadrul unui proiect finantat printr-un contract cadru (FWC) si in cadrul caruia au fost elaborate si proiectele tehnice si documentatia de licitatie pentru lucrarile de constructie aferente. O descriere amanuntita a lucrarilor ce urmeaza a fi efectuate se regaseste in Volumul 3 si 4 al Documentatiei de Atribuire.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.1)
74200000-1-Servicii de arhitectura, de inginerie, de constructii si servicii conexe de consultanta tehnica (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Sunt prevazute trei loturi, pentru lucrari de constructii si reabilitare alocurilor de andocare a vaselor fluviale si maritime ale PFRLotul 1 Braila Lotul 2 Constanta Lotul 3 Giurgiu.
Valoarea estimata fara TVA: 5, 860, 904EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare -lot1 41.000 Euro;lot2-33.000 Euro;lot3-42.000 Euro;sau total pe cele trei loturi-116.000 Euro.Garantie de buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea este asigurata din Fonduri PHARE si cofinantarea partii romane, conform Memorandum de Finantare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere (Acord de asociere legalizat) / subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Procedura este lansata cu clauza suspensiva. Atribuirea contractului se va face doar dupa ce Comisia Europeana va aproba modificarea fisei de proiect.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat constatator, Cazier judiciar, Certificat fiscal, Certificat pentru plata CAS, Cazier judiciar, Imputernicire.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani financiari incheiati trebuie sa fie:
2. Se vor prezenta acte doveditoare care sa demonstreze accesul la o linie de credit pentru proiectul pentru care se depune oferta, pentru o suma de:
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. minim 3.000.000 EUR pentru fiecare lot.2. minim 1.000.000 EUR.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)indeplinirea si finalizarea cu succes in ultimii 5 ani a unuia sau a maxim 2 contracte avand obiect similar cu cel pentru care se oferteaza (construirea si/sau reabilitarea de facilitati de andocare), si cu valori cumulate de cel putin: b) certificarea sistemului de management al calitatii firmelor ofertante, respectiv ISO 9001 sau echivalent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a) 1.500.000 Euro pentru Lotul 1;1.000.000 Euro pentru Lotul 2;1.500.000 Euro pentru Lotul 3.b)certificat ISO 9001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.02.2008 16:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.02.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 14.03.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.02.2008 12:00
Locul: OPCP, B-dul Mircea Voda nr. 44, Intrarea B, Sector 3, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii autorizati ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Phare 2005 Ro2005/017-553.03.04.02.03
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor CNSC
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+40213104641, Email: [email protected], Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OFICIUL DE PLATI SI CONTRACTARE PHARE serviciul juridic
Adresa postala: Bd. Mircea Voda nr. 44, intrarea B, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Email: [email protected], Fax: +40 21 326 87 09:326 87 30
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.12.2007 16:36