Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Constructia sistemului centralizat de alimentare cu apa a localitatilor Ghilad si Gad, Jud.Timis,


Anunt de participare numarul 30626/03.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNAGHILAD (PRIMARIA COMUNEI GHILAD)
Adresa postala: GHILAD, NR. 972/A, Localitatea: Ghilad, Cod postal: 307113, Romania, Punct(e) de contact: CORNEL GURAN, Tel.0256/418221, In atentia: Laszlo Aranca, Email: [email protected], Fax: 0256/418221
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Constructia sistemului centralizat de alimentare cu apa a localitatilor Ghilad si Gad, Jud.Timis,
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Localitatile Ghilad si Gad, judetul Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Realizarea unui sistem centralizat de alimentare cu apa constand in: captarea izvoruluide apasi realizarea a 5forajela;2 rezervoare deinmagazinare;2 Statii de pompare echipata; 2Statii de tratare ; Retea de distributie in lungimede7.5 km.Ghilad si 1.5 km. Gad .
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.1)
45232152-2-Statie de pompare (Rev.1)
45247270-3-Lucrari de constructii de rezervoare (Rev.1)
45262220-9-Forare de puturi de apa (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
captarea izvoruluide apasi realizarea a 5forajela;2 rezervoare deinmagazinare;2 Statii de pompare echipata; 2Statii de tratare ; Retea de distributie in lungimede7.5 km.Ghilad si 1.5 km. Gad .
Valoarea estimata fara TVA: 2, 681, 197RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 26.812 lei sub forma scrisorii bancare. Garantie de buna executie: 5% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local din sume defalcate din TVA repartizate in cadrul Programului de dezvoltare a infrastructurii din spatiul rural instituit prin OG 7/2006 aprobata prin Legea 71/2007
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere/ subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorul economic nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 180 si art. 181 din O.U.G. 34/2006.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat, si catre bugetele asigurarilor sociale de stat/sanatate, pensii, somaj sau catre bugetul local, care in ultimii doi ani din motive imputabile acestuia nu si-a indeplinit sau a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia vor fi respinse.Documente edificatoare: Declaratii de eligibilitate, Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre stat, inclusiv cele locale precum si a contributiei pentru asigurari sociale de stat la 30.06.2007(in original), Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului ( in original, valabil la data deschiderii ofertelor), Declaratie privind litigiile. Lipsa unuia dintre aceste documente duce la respingerea ofertei, nefiind permisa completarea lor ulterioara.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declararea Cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani, Bilant contabil la31.12.2006, 30.06.2007 cu viza D.G.F.P., Scrisoare de bonitate bancara cu evidentierea indicatorilor de solvabilitate patrimoniala si lichiditate generala emise cu cel mult 10 zile inainte de data deschiderii ofertelor.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Rezultatul ultimului exercitiu financiar: pozitiv. Cifra medie anuala de afaceri in8.000000 lei, respectiv 2.459.722 Euro.Solvabilitate patrimoniala peste 30 % Lichiditate generala peste 100%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamantele tehnice si alte dotari de care dispune operatorul economic, considerate strict necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului , informatii privitoare lastudiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum siale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor- ofertantul va prezenta o o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari si care vor contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor.
Contractul, recomandarea si procesul verbal de receptie a lucrarilor, se vor prezenta in original sau copii legalizate.
-Declaratii privind dotarile, subcontractantii, personalul .experienta similara: realizarea in ultimii 5 ani a cel putin 3 lucrari similare , in valoare totala minima de 1.000.000 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.09.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: achitare cu numerar la casieria autoritatii contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.10.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.10.2007 13:00
Locul: Primaria comunei Ghilad
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104642, Email: [email protected], Fax: 0213104641, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Operatorii pot formula contestatie in cel mult 10 zile de la luarea la cunostinta cu privire la actul/lipsa actului ce face obiectul contestatiei
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria comunei Ghilad
Adresa postala: NR. 972, jud. Timis, Localitatea: Ghilad, Cod postal: 307113, Romania, Tel.0256/418221, Email: [email protected], Fax: 0256/418221
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.08.2007 16:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer