Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Constructia sistemului de alimentare cu apa si canalizare, Statie de epurare in satul Gelmar si a sistemului de canalizare, Statie de epurare in satul Aurel Vlaicu, oras Geoagiu, judetul Hunedoara, etapa Constructia sistemului de canalizare, Stati


Anunt de participare numarul 36546/19.10.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Orasul Geoagiu (Primaria)
Adresa postala: Str. Calea Romanilor, nr. 141. Geoagiu, Hunedoara, Localitatea: Geoagiu, Cod postal: 335400, Romania, Punct(e) de contact: Adrian Vartolomei, Tel.0254/248880, In atentia: Cimpoesu Maria, Email: [email protected], Fax: 0254/248881
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Constructia sistemului de alimentare cu apa si canalizare, Statie de epurare in satul Gelmar si a sistemului de canalizare, Statie de epurare in satul Aurel Vlaicu, oras Geoagiu, judetul Hunedoara, etapa Constructia sistemului de canalizare, Statie de epurare in satul Gelmar si a sistemului de canalizare, Statie de epurare in satul Aurel Vlaicu, oras Geoagiu, judetul Hunedoara
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Oras Geoagiu, sat Aurel Vlaicu si Gelmar, jud. Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Canalizare menajera si statie de epurare in satul Gelmar, canalizare menajera si statie de epurare in satul Aurel Vlaicu orasul Geoagiu, jud. Hunedoara va respecta traseele strazilor situate pe domeniul public al Consiliului Local al orasului Geoagiu, in conformitate cu Hotararea de Guvern nr.1352/2001 -anexa 9.Tronsoanele de conducte ce se vor realiza pentru retelele de canalizare, se vor amplasa pe trama stradala existenta, creandu-se posibilitatea de racordare a tuturor constructiilor existente si a celor viitoare.Satiile de epurare sunt amplasate pe terenuri apartinatoare domeniului public, proprietatea Consiliului Local al orasului Geoagiu.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232440-8 - Lucrari de constructii de conducte de ape reziduale (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Retele canalizare sat Gelmar 1620.00 mpRetele canalizare sat Aurel Vlaicu 5753.00 mpStatie epurare sat Gelmar 750.00 mpStatie epurare sat Aurel Vlaicu 750.00 mpStatie pompare sat Gelmar 36.00 mpStatie pompare sat Aurel Vlaicu 36.00 mp
Valoarea estimata fara TVA: 3, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 15.000 lei Garantia de buna executie a contractului: 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sume defalcate din TVA alocate bugetului local prin hotarari de guvern, conform OG nr. 7/2006
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181- Certificatul constatator eliberat deOficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original, copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila, - Certificatul de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original, copie legalizata sau xerocopie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor de stat, inclusiv cele locale precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat si de asigurare de accidente de munca si boli profesionale (in conformitate cu HG 2269/09.12.2004)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generaleBilantul contabil la data de 31.12.2006, vizat si inregistrat de organele competente- documente din care sa reiese solvabilitatea patrimoniala si lichiditatea generala
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani : minim 9.000.000 leisolvabilitate minim 30%, lichiditate generala minim 100%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
experienta similaradotarea tehnicaOfertantul va face dovada ca: Echipamente pentru semnalizarea lucrarilor ;Executantul va prezenta o declaratie privind dotarea cu autovehiculele conform cerintelor proiectului, precizand: Marca si tipul fiecarui utilaj sau masina; Numar de inmatriculare sau indicativ; Anul fabricatiei; Valoare de inventar; Titlu de detinere;
- dotarea cu personal formular anexat- Certificat ISO 9001:2000 sau orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic care sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Minim 6.000.000 lei Dotari specifice, echipament tehnic: o Statie de preparare a mixturilor asfaltice, cu vechimea de maxim 5 ani Utilaje: o Dipozitive de ridicat de mare capacitate conform necesitatilor proiectului; o Automacarele de minim 12 tone; o Dispozitive de manipulare elemente prefabricate conform necesitatilor proiectului; o Utilaje de constructii conform necesitatilor proiectului; o Echipamente pentru prepararea si punerea in opera a betoanelor conform necesitatilor proiectului; o Instalatii de foraj conform necesitatilor proiectului; Mijloace de transport: o Autocamioane conform necesitatilor proiectului; o Autobasculante minim 16 tone conform necesitatilor proiectului; Nr. Tipul Echipamentelor si Caracteristicile Numarul Minim Solicitat 1 Statie de preparare a mixturilor asfaltice, cu vechime de maxim 5 ani 1 2 Finisor pentru asternerea mixturilor asfaltice, cu vechimea de maxim 5 ani 11 3 Dispozitiv de taiat conducte diametre mici 1 4 Dispozitiv de taiat conducte diametre mari 1 5 Excavator pentru spatii inguste 3 6 Buldozer 3 7 Excavator 3 8 Compactor mecanic cu roti de cauciuc 3 9 Compactor cu rola 2 10 Incarcatoare frontale 3 11 Compactor teren 2 12 Cilindru compresor tandem 3 13 Unitati cu lame pentru vibro - compactare 3 14 Clasor 2 15 Echipament pentru taiere asfalt 1 16 Macara mobila 1 17 Generatoare 2 18 Pompe submersibile pentru epuismente cu capacitate medie si mare 4 19 Camioane de 28 t 6 20 Cisterna de apa 1
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.11.2007 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.11.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.11.2007 14:00
Locul: sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Repreyentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6 sector 3 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.3104641, Fax: 021.3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Secretar oras Geoagiu
Adresa postala: Geoagiu, str. Calea Romanilor, nr. 141, jud. Hunedoara, Localitatea: Geoagiu, Cod postal: 335400, Romania, Tel.0254 / 248.880, Email: [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.10.2007 14:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer