Licitatie Publica - Constructia Statiei de Compost, a Noului Depozit de Deseuri Feteni si inchiderea Depozitului de Deseuri de la Raureni
Anunt de participare numarul 19374/16.06.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PRIMARIA MUNICIPIULUI RAMNICU VALCEA
Adresa postala: STRADA GENERAL PRAPORGESCU, NR.14, Localitatea: Ramnicu Valcea, Cod postal: 240182, Romania, Punct(e) de contact: Diana Dumitru, Elena Popescu, Tel.+40250731020;+40250736081;+40250731016 int.119, 126, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40250731843;+40250736081, Adresa internet (URL): www.primariavl.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Constructia Statiei de Compost, a Noului Depozit de Deseuri Feteni si inchiderea Depozitului de Deseuri de la Raureni
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Municipiul Ramnicu Valcea: zona Feteni, zona Raureni, str. Barajului - Raureni
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul de lucrari (bazat pe Cartea Rosie FIDIC) din cadrul Masurii ISPA 2001/RO/16/P/PE/014 presupune: Construirea unei instalatii pentru producerea compostului;Construirea unui nou depozit ecologic pentru deseurile solide nepericuloase municipale;Inchiderea rampei de gunoi existente.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45253800-3 - Statie de compostare (Rev.1)
45222000-9-Lucrari de constructii pentru lucrari publice, altele decat podurile, puturile si pasajele subterane (Rev.1)
45222110-3-Rampa de deseuri (Rev.1)
74840000-9-Servicii de proiectare specializata (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Construirea unei instalatii pentru producerea compostului;Construirea unui nou depozit ecologic pentru deseurile solide nepericuloase municipale;
Inchiderea rampei de gunoi existente.
Valoarea estimata fara TVA: 11, 349, 916EUR
II.2.2) Optiuni
Da
Prezentul anunt anuleaza anunturile: 17988/07.06.2007 din SEAP si2007/S109-134259/09.06.2007 din JOUE
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
540 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este de 200000 euro. Garantia de buna executie se constituie in cuantum de 10% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Memorandum de Finantare Nr. 2001/RO/16/P/PE/014 ratificat prin Legea 126/2003. Plata se va face prin ordin de plata in baza situatiilor de lucrari confirmate in valoare de minim 250.000 euro.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) declaratii privind eligibilitatea
b) declaratii privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG34/2006
c) Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie
d) Certificatul de inregistrare fiscalae) Certificat de Rezidenta Fiscala
f) Certificatul de atestare fiscala emis de organul fiscal competent pentru creantele fiscale exigibile valabil la data licitatiei.
g) Certificatul de atestare fiscala emis de autoritatile publice locale privind creantele fiscale exigibile valabil la data licitatiei.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Date Financiare ale Ofertantilor din ultimii trei ani, precum si proiectii financiare pe urmatorii doi ani;
Declaratiile financiare ale firmei (bilanturi, cont de profit si pierderi, cont de lichiditati si modificarile de capital din ultimii trei ani (2004 - 2006;
Dovezi ce arata ca activele lichide si accesul la liniile de credit sau alte facilitati de credit sunt adecvate prezentului Contract;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie anuala din ultimii 3 ani (2004, 2005 si 2006) echivalenta cu25 milioane Euro;Ofertantul va demonstra printr-un raport bancar emis de banca sa ca dispune sau are acces la active lichide, linii de credit, sau alte mijloace financiare suficiente asftel incat sa poata face fata lichiditatilor pentru contract pentru o perioada de 6 luni, dar nu mai putin de un echivalent de 3 milioane EURO;Profitul mediu anual din ultimii trei ani va fi de minim 500.000 Euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii despre calificarile tehnice ale Ofertantului (experienta relevanta), care sa demonstreze experienta reusita a Contractantului in ceea ce priveste executia de proiecte asemanatoare ca natura si complexitate cu lucrarile ofertate in ultimii 7 ani;Lista contractelor similare ca natura si complexitate si intindere executate in ultimii sapte ani;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta reusita in calitate de Contractant principal in executia a cel putin trei contracte incluzand : -Un proiect de natura si complexitate asemanatoare cu cele din Lucrarile contractului propus cu o valoare minima de8 milioane Euro, sau echivalentul, si;
-Alte doua proiecte de natura si complexitatea celor din Lucrarile contractului propus, fiecare avand valoarea minima de 3, 5 milioane Euro;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2007/S69-084093 din 07.04.2007
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.07.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 2000 RON
Conditii si modalitate de plata: Plata se va face prin ordin de plata in contul RO14TREZ67121360250XXXXX .
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.07.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.07.2007 14:00
Locul: Primaria municipiului Ramnicu Valcea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Cu imputerniciri scrise
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Informatii suplimentare pot fi obtinute de pe site-ul Primariei Municipiului Ramnicu Valcea: www.primariavl.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL PITESTI Sectia Contencios administrativ
Adresa postala: str. Victoriei, nr.22, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110017, Romania, Tel.0248624940, Fax: 0248211800
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str. Stravopoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul juridic contencios
Adresa postala: Primaria municipiului Ramnicu Valcea, str. G-ral. Praporgescu, nr.14, Localitatea: Rm. Valcea, Cod postal: 240182, Romania, Tel.0250731016, Fax: 0250731843, Adresa internet (URL): www.primariavl.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.06.2007 17:53