Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Constructia statiilor de epurare in aglomerarile Bolintin Vale si Mihailesti


Anunt de participare (utilitati) numarul 70624/08.01.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APA SERVICE SA
Adresa postala: STR. UZINEI, NR.2, GIURGIU, Localitatea: Giurgiu, Cod postal: 08062, Romania, Punct(e) de contact: Neagu Lucica, Tel.0731551628, Email: [email protected], Fax: 0246/215071
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Ap
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Constructia statiilor de epurare in aglomerarile Bolintin Vale si Mihailesti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: orasul Bolintin Vale, orasul Mihailesti - jud. Giurgiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Sistem de epurare a apelor uzate menajere din aglomerarea Bolintin Vale cu o capacitate de 11 200 PE incluzand: proiectare, obtinere avize, constructii, pregatire personal de exploatare, testare si punere in functiune.
Sistem de epurare a apelor uzate menajere din aglomerarea Mihailesti cu o capacitate de 6600 PE incluzand: proiectare, obtinere avize, constructii, pregatire personal de exploatare, testare si punere in functiune.
Descriere succinta:
tratare primara, secundara tertiara ape uzate, tratarea namolului, ingrosarea si deshidratarea namolurilor, testare, mentinerea statiei in regim de exploatare conform Listelor de Garantii.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232420-2 - Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.2)
71320000-7-Servicii de conceptie tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 14, 849, 450RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
42 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
-scrisoare de garantie bancara de participare: 290000 lei-scrisoare de garantie bancara de buna executie: 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul de Coeziune aprox. 85% - Co-finantare nationala aprox.15%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a opta pentru achizitionarea ulterioara de noi lucrari similare/aditionale, de la operatorul economic a carui oferta va fi declarata castigatoare. Pretul Contractului nu include "diverse si neprevazute"
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie privind calitatea de participant la procedura;
-informatii generale despre ofertant;
-date despre societatea mixta/consortiu;
-imputernicirea notariala privind autorizarea semnaturii ofertei si contractului;
-trecutul litigios(cazierul judiciar, pentru statele unde este aplicabil);
-declaratie privind eligibilitatea;
-declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006;
-certificatul constatator eliberat de Ministerul Justitiei - Oficiul National al Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte numele complet, sediul, persoane autorizate/administratori;
-certificat de atestare fiscala;
-certificat pentru plata CAS( pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS) valabil la data deschiderii ofertelor;
-certificat privind plata impozitelor si taxelor locale valabil la data deschiderii ofertelor;
Persoane juridice romane:
-Certificatul Constator emis de oficiul Registrului Comertului/autorizatie de functionare;
-Certificat de inregistrare
Persoane juridice straine:
-se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-acces la lichiditati, credite/ alte mijloace financiare, peste 700000 Euro, pentru proiectul propus independent de angajamentele pentru alte contracte;
-cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani trebuie sa fie mai mare sau egala cu echivalentul in lei a 6000000 Euro.
-scrisoare de bonitate bancara( privind datele de identificare, obiectul de activitate, forma juridica de organizare, tipul de capital, indicatorii privind cifra de afaceri, profitul net/brut, rata profitului net, rata lichiditatii globale, rata solvabilitatii generale, experienta cu clientul).
-rapoartele auditorilor financiari si contabililor autorizati sau cenzori dupa caz, 31.12.2005, 31.12.2006, 31.12.2007.
-bilanturile contabile, Contul de profit si pierdere, toate anexele, la data de 31.12.2005, 31.12.2006, 31.12.2007.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-experienta similara: realizarea a cel putin doua contracte care sa fi implicat construirea unei statii de epurare a apei uzate cu o capacitate de minimum5000 PE fiecare contract;
-experienta similara: realizarea a cel putin doua contracte care sa fi implicat proiectarea unei statii de epurare a apei uzate cu o capacitate de minimum5000 PE fiecare contract.
-declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani;
-certificatele ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18000, sau certificatele echivalente valabile la data depunerii ofertei, se vor atasa in copie.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
CL3
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2007/S217-264518 din 10.11.2007
Alte publicari anterioare
Numarul anuntului in JO: 2008/S201-266882din16.10.2008
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.03.2009 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 400 RON
Conditii si modalitate de plata: la casieria de la sediul societatii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.03.2009 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.03.2009 11:00
Locul: SC APA SERVICE SA Giurgiu, str Uzinei nr 2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor, observatori UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial de Mediu - Axa 1: "Extinderea si modernizarea sistemelor de apa si apa uzata" Proiectul se numeste "Extinderea si reabilitarea sistemelor de alimentare cu apa sicanalizare in jud. Giurgiu".
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavopoleus nr.6, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti, Sectia Contencios Administrativ
Adresa postala: Splaiul Indepentei , nr.5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213195180, Email: [email protected], Fax: 0213321240, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC APA SRRVICE SA
Adresa postala: str. Uzinei nr.2, Localitatea: Giurgiu, Cod postal: 08062, Romania, Tel.0246/215071, Email: [email protected], Fax: 0246/215071
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.01.2009 13:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer