Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Constructia statiilor de transfer, a statiilor de sortare si compostare, inchiderea si reabilitarea depozitelor municipale neconforme si inchiderea depozitelor necontrolate de deseuri din zonele rurale in judetul Arad


Anunt de participare numarul 101383/03.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliul Judetean Arad
Adresa postala:  Str. Corneliu Coposu nr. 22, Arad, Localitatea:  Arad, Cod postal:  310003, Romania, Punct(e) de contact:  NADIA RALUCA LUCACI, Tel. 0357731100, In atentia:  Diana PUIA, Email:  [email protected], Fax:  0357731287, Adresa internet (URL):  www.cjarad, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Constructia statiilor de transfer, a statiilor de sortare si compostare, inchiderea si reabilitarea depozitelor municipale neconforme si inchiderea depozitelor necontrolate de deseuri din zonele rurale in judetul Arad
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Judetul Arad ? Municipiul Arad, localitatile urbane Pecica, Ineu, Curtici, Sebis, Nadlac, Pancota, Chisineu Cris, Santana, zone rurale
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectare (la nivel de proiect tehnic si detalii de executie) si executie pentru « Constructia statiilor de transfer (4), statiilor de compostare (2) si a statiei de sortare (1), inchiderea depozitelor urbane neconforme de deseuri (10) si a spatiilor de depozitare din mediul rural (113), in judetul Arad, Romania».
Proiectarea si executia urmatoarelor lucrari:
-Proiectare, constructie, instalare, punere in functiune si rodaj (unde este cazul) pentru echipamente pentru inchiderea depozitelor neconforme de deseuri Arad (Campul Linistii si Poetului), Pecica, Santana, Ineu, Curtici, Sebis, Pancota, Nadlac, Chisineu Cris;
-Inchiderea, acoperirea si ecologizarea celor 113 spatii de depozitare necontrolate in zone rurale ale judetului Arad
-Constructie si lucrari aferente pentru infiintarea statiilor de transfer Ineu (Mocrea), Sebis, Barzava, Chisineu-Cris
-Constructie si lucrari aferente pentru infiintarea statiilor de compostare Arad si Ineu (Mocrea)
-Constructie si lucrari aferente pentru infiintarea statiei de sortare Ineu (Mocrea)
Echipamente care vor fi furnizate de Contractant, inclusiv montare, punere in functiune si rodaj:
-statie de sortare si utilitatile asociate acesteia
-statii de compostare si utilitatile asociate acestora
-instalatie de captare a biogazului
-mijloace de transport de la statiile de transfer la depozitul conform de la Arad
-incarcatoare frontale pentru statiile de transfer, sortare si compostare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71321000-4 - Servicii de proiectare tehnica a instalatiilor mecanice si electrice pentru constructii (Rev.2)
42113390-4-Sisteme cu gaz combustibil (Rev.2)
45111000-8-Lucrari de demolare, de pregatire si de degajare a santierului (Rev.2)
45223000-6-Lucrari de constructii de structuri (Rev.2)
45252123-6-Instalatii de sortare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
« Constructia statiilor de transfer (4), statiilor de compostare (2) si a statiei de sortare (1), inchiderea depozitelor urbane neconforme de deseuri (10) si a spatiilor de depozitare din mediul rural (113), in judetul Arad, Romania».
Proiectarea si executia urmatoarelor lucrari:
-Proiectare, constructie, instalare, punere in functiune si rodaj (unde este cazul) pentru echipamente pentru inchiderea depozitelor neconforme de deseuri Arad (Campul Linistii si Poetului), Pecica, Santana, Ineu, Curtici, Sebis, Pancota, Nadlac, Chisineu Cris;
-Inchiderea, acoperirea si ecologizarea celor 113 spatii de depozitare necontrolate in zone rurale ale judetului Arad
-Constructie si lucrari aferente pentru infiintarea statiilor de transfer Ineu (Mocrea), Sebis, Barzava, Chisineu-Cris
-Constructie si lucrari aferente pentru infiintarea statiilor de compostare Arad si Ineu (Mocrea)
-Constructie si lucrari aferente pentru infiintarea statiei de sortare Ineu (Mocrea)
Valoarea estimata fara TVA: 70, 060, 419RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
700 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie participare = 1.238.250 lei, garantie buna executie 10% din valoarea totala a contractului, exclusiv TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- fonduri comunitare Programul Operational Sectorial de Mediu Axa Prioritara 2 ? ?Managementul deseurilor?, bugetul de stat, bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere, subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Formularul6.7), Declaratie privind eligibilitatea (Formularul6.5), 1. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006 (Formularul 6.6), certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat (sau echivalent).Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local. Certificat privind plata contributiei la asigurarile sociale.Cazier judiciar al companiei. Pentru statele in care nu se elibereaza un astfel de document, operatorul economic va prezenta Notificarea de la Curtea Districtuala / Instanta Competenta unde isi are sediul operatorul economic.Certificat constatator emis de ORC/ autorizatie de functionare / altele echivalente.Certificat de inregistrare la ORC.Pentru persoane juridice/fizice straine: prezentarea documentelor care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, precum si documente oficiale care sa ateste obiectul de activitate. Certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri).Cazier judiciar al companiei.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra de afaceri si profitul inregistrat (Formularul 7.1);Informatii privind situatia economico-financiara (Formularul 7.2);Informatii privind accesul la facilitati de creditare -declaratii bancare; prezentarea de copii certificate pentru conformitate cu originalul, ale situatiilor financiare ale companiei (bilantul contabil, contul de profit si pierderi, ) pe ultimii 3 ani de activitate( 2007, 2008, 2009).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri a Ofertantului (individual sau asociere de operatori economici) pentru ultimii trei ani financiari ( 2007, 2008, 2009) trebuie sa fie echivalentul a cel putin 16, 5 milioane Euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani (Formular 7.3);Declaratie privind lista principalelor contracte de proiectari executate in ultimii 3 ani (Formular 7.3);Declaratie privind lista principalelor contracte de executie de lucrari similare relevante derulate in ultimii 5 ani -Formular 7.3(i);Lista principalelor contracte de proiectare similare relevante derulate in ultimii 3 ani -Formular 7.3(i);Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere -Formularul 6.8; Prezentarea organizatiei Ofertantului, incluzand organigrama si numarul de angajati - Formularul 6.9;Lista personalului care va fi implicat in executia contractului separat pentru partea de proiectare si pentru partea de executie - Formularul 8.2(i);Lista personalului cheie propus pentru implementarea contractului separat pentru partea de proiectare si pentru partea de executie - Formular 8.2(ii);Prezentarea listei de utilaje si echipamente necesare pentru executia lucrarilor; Informatii despre societatea mixta/consortiul de firme, daca este cazul (Formularul 6.3);Informatii privind intentiile de subcontractare, in cf. cu prev. OUG 34/2006, daca este cazul(Formularul 6.4); ISO 9001 sau echivalent ; ISO 14001 sau echivalent, OHSAS 18001 sau echivalent, SA 8000 sau echivalent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Autoritatea contractanta impune ca cerinta minima indeplinirea de catre Ofertant a criteriilor de mai jos. Contractele prezentate trebuie sa fie de valoare / natura / complexitate similara cu lucrarile incluse in acest contract, si trebuie sa fi fost finalizate (proces verbal la teminarea lucrarilor) in decursul ultimilor 5 ani.a.Experienta relevanta (in bazaa doua contracte de executie pentru fiecare dintre urmatoarele tipuri de lucrari: -inchidere depozite municipale de deseuri (incluzand sistematizare, impermeabilizare cu strat de argila, stabilizarea solului, sistem de colectare a apelor pluviale, instalatii de monitorizare) cu o valoare minima cumulata de 6 milioane euro;
- constructia unei statii de transfer a deseurilor municipale, cu capacitate medie de functionare de 8.000 tone/an;
- constructia unei statii de sortare a deseurilor municipale colectate separat, cu o capacitate de cel putin 6.000 tone/an;
- constructia unei statii de compostare, cu o capacitate de cel putin 10.000 tone/an.b.Experienta relevanta (in baza unuia sau cel mult 4 contracte) in proiectarea tipurilor de lucrari cuprinse in codurile CPV corespunzatoare lucrarilor incluse in prezentul contract (a se vedea sectiunea 2.1.2 din prezenta Fisa de date a achizitiei in valoare cumulata de minim 400.000 Euro.Ofertantul (individual sau asociere de operatori economici) trebuie sa aiba cel putin 5 ingineri proiectanti angajati pe perioada nedeterminata/ determinata, sau cu contract de colaborare pe toata durata contractului.Pozitii cheie pentru proiectare si executie: Reprezentantul Antreprenorului;Coordonator echipa de proiectare;RTE;Sef de santier (cate unul pe fiecare zona);inginer electric;Inginer mecanic; Inginer pentru asigurarea calitatii;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
30%
30
Descriere: Componenta financiara
2.
propunere tehnica
70%
70
Descriere:
Punctaj maxim componenta tehnica: 70
Pondere componenta tehnica: 70 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
25
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.07.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.07.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 18.10.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.07.2010 18:00
Locul: sediul Consiliului Judetean Arad
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, reprezentantii ofertantilor(imputerniciri, copie BI/CI/pasaport), observatori CVAP (daca este cazul)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial de Mediu Axa Prioritara 2 ? ?Managementul deseurilor?
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Coduri CPV utilizate in cadrul acestei licitatii: 45252123-6, 45223000-6, 45111000-8, 42113390-4, 45232470-7, 45253800-3, 71321000-4, 79930000-2, 45000000-7, 45222110-3, 45221117-5, 42990000-2, 45252123-6, 42113390-4.Tipul de finantare: Programul Operational Sectorial de Mediu Axa Prioritara 2 ? ?Managementul deseurilor?, bugetul de stat, bugetul local;se accepta suplimentarea conformOUG 34/2006, actualizata.Valoarea estimata a contractului fara TVA este de 70.060.419 RON din care 1.662.301 proiectare si 68.398.118 executie si echipamente.- deschiderea ofertelor va avea loc in data de 20.07.2010 ora 9, 00 la sediul autoritatii contractante in prezenta reprezentantilor ofertantilor si daca e cazul a reprezentantilor UCVAP.Adresa la care se depune oferta: atat in S.E.A.P. (www.e-licitatie.ro), cat si la sediul autoritatii contractante.Ofertantul are obligatia de a prezenta documentele atat in format electronic cat si pe suport de hartie.Continutul documentelor astfel prezentate va fi identic, fara diferente de forma si fond.In acest sens ofertantul va depune o declaratie pe propria raspundere, prin care certifica, sub sanctiunea angajarii raspunderii penale, ca documentele prezentate in format electronic corespund intru totul, atat sub aspectul formei cat si al continutului, celor prezentate pe suport de hartie.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STR.Stavropoleos, nr.6, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Timisoara
Adresa postala:  Piata Tepes Voda nr. 2, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300055, Romania, Tel. 0256/494.650; 0256/498.054, Email:  [email protected], Fax:  0256/498.092
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul JudeteanArad, Biroul Juridic Contencios Administrativ
Adresa postala:  STR.Corneliu Coposu, nr. 22, Localitatea:  ARAD, Cod postal:  310003, Romania, Tel. 0357731100, Email:  [email protected], Fax:  0357731287
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.06.2010 11:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer