Licitatie Publica - Constructia unui pod din beton armat peste paraul Ursita si podete in comuna Mironeasa
Anunt de participare numarul 91989/05.12.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA MIRONEASA
Adresa postala: COMUNA MIRONEASA , JUD.IASI, Localitatea: Mironeasa, Cod postal: 707300, Romania, Punct(e) de contact: Maria Mantu, Tel.0232228600, Email: [email protected], Fax: 0232228600
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Constructia unui pod din beton armat peste paraul Ursita si podete in comunaMironeasa
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: comuna Mironeasa, pe drumul comunal DC49 Schit Hadambu-Ursita-Mironeasa
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
constructia unui pod beton armat peste paraul Ursita si 27 podete in comuna Mironeasa, judetul Iasi pe drumul comunal DC49 Schit Hadambu-Ursita-Mironeasa
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45221000-2 - Lucrari de constructii de poduri si tuneluri, puturi si pasaje subterane (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
un pod beton armat peste paraul Ursita si 27 podete in comuna Mironeasa, din care: - 12 podete tubulare1000 mm/6m-6 podete casetate tip C2/6.43m-8 podete casetate tip C3/6.43m-1 podet dalat L=1.0 m; B=6.0m
+asistenta tehnica pe durata executiei
Valoarea estimata fara TVA: 2, 915, 708.6RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare in suma de 55.000 lei si garantia de buna executie de 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
A fost alocata suma de 55.000 lei; Plata se face in urma receptionarii lucrarilor, pe baza situatiilor deplata
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
acord de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia de eligibilitate; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181; Certificat constatator privind plata impozitelor si taxelor catre stat-original sau copie legalizata; Certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale-original sau copie legalizata; Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului-original sau copie legalizata;Certificat de inmatriculare in ORC-copie; Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional-copie
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, din ultimii 3 ani- informatii generale.Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de min. 8.700 000 ron; Copii ale bilantului contabil pe ultimii 3 ani(2006-2007-2008), inclusiv anexele la acestea si balantele de verificare contabilavizate si inregistrate de organele competente.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are acces la/are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau orice mijloace financiare in valoare de minim 30% din valoarea investitiei necesare pentru finantarea inceperii lucrarii.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista principalelor lucrari pe ultimii 5 ani-min trei fise de experienta similara insotite fiecare de contract pentru lucrari similare, incheiat si finalizat , trei contracte de lucrari de poduri, a caror valoare sa fie mai mare sau egala cu 1.450.000 lei. -Pentru fiecare fisa de experienta similarase vor prezenta procesele-verbale de receptie si recomandare din partea beneficiarilor, vizate de ISC;
-Informatii privind studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de lucrari-CV-uri, copii dupa diplome de studii si atestate(RTE, CQ); Declaratia ofertantului de asigurare a responsabilului tehnic cu executia atestat de MLPTL; Responsabilul tehnic cu executia trebuie sa faca dovada ca este angajatul ofertantului cu carte de munca de min. 2 ani; inginer constructor cu vechime si experienta in constructii drumuri si poduri; laborant; muncitori calificati in lucrari de poduri si podete.Declaratie de disponibilitate a personalului responsabil pe intreaga perioada de derulare a contr.-Informatii privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice si lista ce cuprinde cantitatile de utilaje, instalatii si echipamente tehnice. Obligatoiu ofertantul va avea in dotare proprie, inchiriere sau alta forma de colaborare: vibrator universal cu motor termic 2, 9-4CP; placa vibratoare cu motor ardere interna sub 10CP 650-700KGF; macara pe pneuri 10-14, 9TF;macara pe pneuri 20-29, 9TF;betoniera cu cadere libera ACT.ELECTRIC 101-250L; COMPACTOR STATIC AUTOPROP., CU RULOURI(VALTURI), R8-14;DE 14TF;Declaratie pe propria raspundere a ofertantului prin care isi asuma raspunderea respectarii conditiilor de munca si protectie a muncii.-ISO 9001 ;ISO 14001 si ISO 18001.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.12.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.12.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.12.2009 10:00
Locul: sediul primariei Mironeasa
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Din motive tehnice documentatia de atribuire nu se poate posta electronic; se va obtine gratuit de la sediul primariei Mironeasa.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleus, nr.6, sector 3 , Bucuresti , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: : 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: (+4)0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Camera de Comert si Industrie Iasi
Adresa postala: Iasi, B-dul Carol I, Nr.27, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700507, Romania, Tel.0232/268001, Email: [email protected], Fax: 0232/214530
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
potrivit OUG nr.34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic al autoritatii contractante
Adresa postala: comuna Mironeasa, judet Iasi, Localitatea: Mironeasa, Cod postal: 707300 , ,Romania, Tel.0232/228600, Email: [email protected], Fax: 0232/228600
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.12.2009 18:46