Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Constructia variantei de ocolire a Municipiului Alexandria


Anunt de participare numarul 104905/30.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala:  BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Punct(e) de contact:  Directia Licitatii, Contractare si Servicii Suport, Tel. 021 264 32 92, In atentia:  Horia Nicolae - Director Directia Licitatii, Contractare si Servicii Suport, Email:  [email protected], Fax:  021 318 66 62, Adresa internet (URL):  www.cnadnr.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Constructia variantei de ocolire a Municipiului Alexandria
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Romania, judetul Teleorman
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Constructia variantei de ocolire a Municipiului Alexandria. Lucrarile solicitate de Autoritatea Contractanta sunt detaliate in cuprinsul Documentatiei de Atribuire
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233130-9 - Lucrari de constructii de drumuri nationale (Rev.2)
45221111-3-Lucrari de constructii de poduri rutiere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
13, 276 km. A se vedea informatiile cuprinse in Documentatia de Atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 96, 228, 769.38RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garant de particip ? 1.924.000 Lei sau 463.815 Euro calc la un curs mediu pt01.01.2010 ? 30.06.2010 de 4, 1482 Leu/Euro, publicat de BNR; Garant de buna executie?10% din pret contrac fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- Fondul European de Dezvoltare Regionala (FEDR);
- Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere ce va fi legalizat in cazul atribuirii contractului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Form. 1-? Decl privind neincadrarea in sit. Prev la art 180 din OUG 34/2006?;Form 2- ? Declaratie privind neincadrarea in sit.prev.la art.181/oug 34/2006?; Certif./ Doc edificatoare: Certificate atestare Fiscala si Certificate constatoare privind indeplinirea oblig exigibile de plata ?pct 5.1.2 din Fisa de Date. Form. 3 ?Declaratie privind capacitatea de exercitare a activ. prof.? ; Certif./ Doc edificatoare certificat de inregistrare (C.U.I.), emis de ORC de pe langa Tribunal teritorial, in copie legalizata, certificat constatator emis de ORC care sa ateste ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, in origin (in copie legalizata numai in cond. in care in cuprinsul Certif.Const. se specifica faptul ca acesta este valabil si in copie legaliz) valabil la data prezentarii lui, in conformitate cu legisl. in vigoare. Pt persoanele juridice/ fizice straine este necesara prezentarea documentelor edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Media rezultatelor exercitiilor financiare nete (profit net/pierdere) ale ofertantului trebuie sa fie pozitiva pe ultimii trei ani (2007, 2008, 2009), 2. Media cifrelor de afaceri globale ale ofertantului trebuie sa fie in val de min 80.000.000 Lei pe ultimii trei ani (2007, 2008, 2009), 3.Ofertantul trebuie sa demonstreze, printr-o declaratie bancara, in original, ca dispune sau are acces la lichiditati, linii de credit sau la alte instrumente financiare in valoare de minim 24.000.000 Lei sau echiv. pentru o perioada de 6 luni, suma suficienta pentru a acoperi cheltuielile cu constructia in cadrul contractului, 4.Ofertantul trebuie sa inregistreze o valoare a indicatorului Lichiditate Generala (LG) pentru exercitiul financiar aferent anului 2009 de 100%.Se vor fol: Form. 4, Anexa Form 4si Form 5 din Sect II- Formulare a Vol 1 alDocumentatiei de Atribuire; Certif./ Doc edificatoare: Bilanturile contabile pe ultimii trei ani(2007;2008;2009) inreg. la organele competente conf.prev.legale in vigoare insotite de Raportul de Audit.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Ofertant. tb sa dem ca a finaliz in ultimii 5 ani*: a) Cel putin 1 contr de lucr de constr noua si/sau reab si/sau moderniz si/sau largire de DN si/sau dr expres si/sau autostr, in care particip ofertant la contract a fost de min 48.000.000 Lei fara TVA; SAU b) Cel mult 3 contr de lucr de constr noua si/sau reab si/sau moderniz si/sau largire de DN si/sau drum expres si/sau autostr, in care particip ofertant, cumulat pt cele 3 contracte, a fost de min 87.000.000Lei fara TVA. 2. Ofertant. tb sa dem ca a finaliz in ultimii 5 ani*) lucr de constr noua /reab/moderniz de poduri si/sau pasaje si/sau viaducte aferente DN si/sau dr expres si/sau autostraz, in valtotala de min 3.000.000 Lei fara TVA.3. Ofertant tb sa dem ca are drept de fol sau detine statie(ii) de asfalt cu o capacit totala de min 200 t/ora, ce poate fi disponibiliz pt acest contr.
4. Ofertant tb sa dem ca a pus in opera in ultim 5 ani*) mixturi asfaltice pe autostr si/sau DN si/sau dr expres in cantitde min: a) 124.000 mp ? strat de uzura tip MASF16, b) 17.000 tone ? strat de legatura tip BAD 25, c) 23.000 tone ? strat de baza tip AB25. Ofertant tb sa dem ca a executat in ultimii 5 ani*) lucr de terasam in domeniul ITR**) in cantde min 690.000 mc.
6. Ofertant tb sa dem ca are drept de fol sau detine laborator autorizat (de min grad II) cu profile coresp (G.T.F;M.B.M; B.Ba.Bp; A.N.C.F.D; M.D; D.) pt lucr de autostr si/sau DN si/sau dr expres Note: a)*)ultimii 5 ani =31.07.2005 pana la data de depunere a ofertelor; b)**) domeniul ITR=lucr de constr noua si/sau moderniz si/sau reab si/sau de largire aferente DN si/sau dr expres si/sau autostr.
Ofertantul tb sa dem ca dispune de urm. experti cheie: Coord de proiect; Coord de Proiect Adj; Pers Respons cu Asig Calitatii; Sef Santier, care tb sa indeplin : cerintele de studii - licentiat al unei Facultati de Constructii, cunostinte de lb- cunostinte bune de lb romana si/sau engleza*, precum si niv specif minime necesare de mai jos si prezentate in fisa de date achizitiei la pct 5.4.2- Inf privind capacit profes. Se vor folosi Form 6(cu anexa), 7, 8, 10 din Sect II-Vol 1 Doc de Atrib. Certif/doc doveditoare: cf Fisei de Date.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Coord.de Proiect: min 8 ani exp.prof. gen drumuri(Autostrazi, DN, DE, DJ, strazi in loc.urb) in activ de: lucrari de constr si/sau superviz lucrari de constr si/sau management de proiect/contract si/sau proiectare; min 5 ani exp.prof. specif in calitate de Coord.de Proiect sau in pozitii similare: Director Proiect/Manager Proiect sau Adj Director Proiect/AdjManager Proiect in lucrari de constr in ITR**; exp prof. specif in calitate de Coord.de Proiect sau in pozitii similare Director Proiect/Manager Proiect sau AdjDirector Proiect/AdjManager Proiect in max 2 proiecte/contr.de lucrari de constr in ITR**, in care costul total cumulat al lucrarilor de constr pt cele 2 proiecte/contr.sa fie de min.48.000.000 LEI fara TVA.Coord.de Proiect Adjunct: min 7 ani exp.prof.gen drumuri (Autostrazi, DN, DE, DJ, strazi in loc.urbane) in activit de: lucrari de constr si/sau superviz lucrari de constr si/sau management de proiect/contract si/sau proiectare; min 4 ani exp.prof. specif in calitate de Coord de Proiect Adj sau in pozitii similare: Director Proiect/Manager Proiect, Coord de Proiect sau Adj Director Proiect/Adj Manager Proiect in lucrari de constr in dom. ITR**.Persoana Responsab.cu Asigurarea Calitatii: min. 6 ani exp.prof.gen. drumuri (Autostrazi, DN, DE, DJ, str.in loc. urb.) in activ.de: lucrari de constr si/sau superviz lucrari de constr si/sau management de proiect / contract si/sau proiectare; min 4 ani exp.prof. specifica in asig. cal. in poz. de Resp. Control Cal./Resp. Asig. Cal./Sef de Lab. in lucr. de constr.in ITR**.SefSantier: min 6 ani exp.prof. gen. drumuri(Autostrazi, DN, DE, DJ si str.in loc.urb) in activ. de lucr.de constr.si/sau superv. lucr. de constr. si/sau manag. de proiect/contr.si/sau proiectare; min 4 ani exp.prof. specif. in cal.de Sef Santier sau in poz.sim. Adj.Sef Santier, in luc.de constr. in ITR**Note: *) Se considera cunostinte bune de lb romana si/sau lb engleza daca expertul cheie intruneste min nivelul 2 - citit, scris, vorbit - pe scara de competenta mentionata in CV.**)ITR def lucr de constr noua si/sau modernizare si/sau reab si/sau de largire aferente DN si/sau dr expres si/sau autostrazilor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.09.2010 10:59
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.09.2010 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.09.2010 13:00
Locul: CNADNR SA, B-dul Dinicu Golescu, Nr. 38, et 6. cam. 13
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezent imputerniciti ai op econ care au depus oferte pentru proiectul respectiv (max 2 pers/societate), observatori MFP, persoane autorizate de conducerea CNADNR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fondul European de Dezvoltare Regionala
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
a)Din motive tehnice, intreaga Documentatie de Atribuire nu poate fi atasata prezentului anunt de participare. Documentatia de Atribuire va fi disponibila gratuit, in format electronic , la sediul CNADNR ? Directia Licitatii, Contractare si Servicii Suport din B-dul Dinicu Golescu nr. 38, intrarea G, etaj 6, camera 3, Sector 1, Bucuresti, cod postal 010873, telefon 0040.21.264.32.92 b)La punctul II.3 de mai sus, durata contractului este de 48 de luni (24 de luni Durata de Executie a Lucrarilor incepand de la data de incepere a lucrarilor + 24 de luni perioada de notificare a defectiunilor) c) Moneda in care trebuie intocmita oferta - Lei d) Prezentul contract intra sub incidenta acordului OMC. e) Data limita pentru solicitarea clarificarilor data 08.09.2010, ora 12:00.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +40 (021) 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  +40 (021) 310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti, Sectia a VIII-a de Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala:  Str. Splaiul Independenteinr. 5, sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. +40 (021) 319.51.80; +40 (021) 319.51.81; +40 (021) 319.51.83, Email:  [email protected]; [email protected], Fax:  +40 (021) 319.51.76, Adresa internet (URL):  http: //portal.just.ro/InstantaPrezentare.aspx?idInstitutie=2
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile pot fi depuse in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al Autoritatii Contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Contencios din cadrul CNADNR SA
Adresa postala:  Bulevardul Dinicu Golescu, nr.38, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Tel. +40 (021) 264.34.07, Fax:  +40 (021) 264.32.98, Adresa internet (URL):  www.cnadnr.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.07.2010 13:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer