Licitatie Publica - Constructia variantei de ocolire a Municipiului Brasov: Lot 1: Tronson I, DN 1 ? DN 11; Lot 2: Tronson III, DN 13 ? DN 1
Anunt de participare numarul 123784/10.06.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: Directia Achizitii cu Finantare Externa ? CNADNR SA, Tel. +40 (21) 264 32 92, In atentia: Horia Nicolae ? Director Achizitii cu Finantare Externa ? CNADNR SA, Email: [email protected], Fax: +40 (21) 318 66 62, Adresa internet (URL): www.cnadnr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Constructia variantei de ocolire a Municipiului Brasov: Lot 1: Tronson I, DN 1 ? DN 11; Lot 2: Tronson III, DN 13 ? DN 1
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Romania, Judetul Brasov
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Constructia variantei de ocolire a Municipiului Brasov: Lot 1: Tronson I, DN 1 ? DN 11; Lot 2: Tronson III, DN 13 ? DN 1
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233130-9 - Lucrari de constructii de drumuri nationale (Rev.2)
45221111-3-Lucrari de constructii de poduri rutiere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru un singur lot
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
13, 63 Km (Lotul 1 ? 7, 292 km; Lotul 2 - 6, 34 km) A se vedea informatiile cuprinse in Documentatia de Atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 256, 341, 242.06RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare, elib in numele ofertantului: Lot1-2.955.000 Lei;Lot2-2.171.800 Lei sau de: Lot1-707.438, 76Euro;Lot2-519.937, 56Euro.Garantie de buna executie: 10% din val de ctr acceptata fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiectul se intentioneaza a fi finantat din Fonduri Europene Nerambursabile (FEDR) din cadrul POST si din Bugetul de stat al Romaniei.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl privind neincadrarea in sit. Prev la art 180 din OUG 34/2006;Declaratie privind neincadrarea in sit.prev.la art.181/oug 34/2006?; Certif./ Doc edificatoare: Certificate atestare Fiscala privind indeplinirea oblig exigibile de plata ?pct 5.1.2 Fisa de Date. ?Declaratie privind capacitatea de exercitare a activ. prof.? ; Certif./ Doc edificatoare: certificat de inregistrare (C.U.I.) emis de ORC de pe langa Tribunal teritorial, certificat constatator emis de ORC care sa ateste ca of desfasoara activitati care fac obiectul prezentei achizitiisi ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea L85/2006 privind procedura insolventei, in original (in copie legalizata numai in cond. in care in cuprinsul Certif.Const. se specifica faptul ca acesta este valabil si in copie legaliz) valabil la data prezentarii lui, in conformitate cu legisl. in vigoare. Pt persoanele juridice/ fizice straine este necesara prezentarea documentelor edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii (3) trei ani (2008, 2009, 2010) trebuie sa fie in valoare de minim: -pt Lot1? 140.000.000 Lei; pt Lotul 2 ? 100.000.000 Lei;2. Ofertantul trebuie sa demonstreze, printr-o singura declaratie bancara, in original, ca dispune sau are acces la lichiditati, linii de credit sau la alte instrumente financiare in valoare de minim: - pentru Lotul 1 ? 36.900.000 Lei;
- pentru Lotul 2 ? 27.120.000 Lei, sau echivalent, pentru o perioada de 3 luni, suma suficienta pentru a acoperi cheltuielile cu constructia in cadrul contractului.3. Ofertantul trebuie sa inregistreze o valoare a indicatorului Lichiditate Generala (LG) pentru exercitiul financiar aferent anului 2010: - pt Lot 1 - de min100%.- pt Lot 2 ? de min100%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Of tb sa dem ca a exec in ultimii 5 ani cel putin 1pr/ctr de lucr de constr in ITR in care particip ofert la acesta sa fi fost de min: -Lot1:88.600.000lei, fara TVA; -Lot 2:65.100.000lei, fara TVAsau2. Of tb sa dem ca a executat in ultimii 5 ani cel mult 2 ctr/pr de lucr de constr in ITR in care particip ofert la acestea sa fi fost in valoare totala cumul de min: -Pentru Lot 1:118.500.000 lei, fara TVA;
-Pentru Lot 2:86.800.000 lei, fara TVA;3.Ofertantul are dr de fol/detine: -Lot 1: o statie de asfalt avand cap totala de prod de min 200 t/h, care poate fi disponibiliz pentru acest ctr.-Lot 2: o statie de asfalt cuavand cap. totala de prod de min 200 t/h, care poate fi disponibiliz pentru acest ctr.Ofertant a exec in ultimii 5 ani lucr de terasamente in ITR in cant de min: - pt Lot 1:189.300 mc;
- pt Lot 2:142.600 mc;
4. Ofertantul a pus in opera in ultimii 5 ani*): -Lot 1a)62, 300 mp ? strat de uzura tip MASF 16 b)9.100 t? strat de legatura tip BAD 25 c)9.400 t? strat de baza tip AB2-Lot 2a)57.900 mp ? strat de uzura tip MASF 16 b)8.500 t? strat de legatura tip BAD 25 c)8.100 t? strat de baza tip AB25.Ofertantul are drept de fol sau detine: -Lot 1-lab autorizat (de min grad II) cu profile coresp pentru lucrarile de ITR ;
-Lot 2-lab autorizat (de min grad II) cu profile corespunzatoare pentru lucrarile de ITR;Note: a)ultimii 5 ani reprez per dintre 01.06.2006- data de dep a of; b)ITR reprez lucr de constr noua si/sau moderniz si/sau reab si/sau largire aferente DN si/sau DrExpr si/sau Autostr
6. Ofertantul a exec, in ultimii 5 ani, lucr de constr/ reabil /moderniz de poduri si/sau pasaje si/sau viaducte aferenteDN si/sau Dr Expr si/sau Autostr in val de min: - Pt Lot 1:29.000.000 Lei fara TVA;
- Pt Lot 2:20.000.000 Lei fara TVA
Of tb sa dem ca dispune de urm exp cheie: Coord de proiect; Coord de Proiect Adj; Persoana Resp cu Asig Cal; Sef Santier care tb sa indepl : cerinte de studii - licentiat al unei Facult de Constructii-detine dipl de ing, cunostinte bune lb rom si/sau engleza*, precum si niv specifice min necesare alaturate si prezentate in fisa de date a achiz
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Coord.de Proiect: min 8 ani exp.prof. gen in dom ITR in activ de: lucrari de constr si/sau superviz lucrari de constr si/sau managem de proiect/contr si/sau proiectare; min 5 ani exp.prof. specif in lucrari de constructii in dom ITR; exp prof. specif de min 2 ani in lucrari de constructii in dom ITR pe pozitia de Coord. Proiect sau in pozitii similare care sunt : Dir Proiect/Manager Proiect sau Adj Dir Pr/Adj Manager. Coord.de Proiect Adjunct: min 6 ani exp.prof.gen in dom ITR in activ de: lucrari de constr si/sau superviz lucrari de constr si/sau managem de proiect/contr si/sau proiectare ; min 4 ani exp.prof. specif in lucrari de constructii in dom ITR, min. 1 an exp. prof. specif. in lucrari de constructii in dom ITR pe pozitia de Coordonator de Proiect Adj sau in pozitii similare: Director Proiect/Manager Proiect sau Adj Director Proiect/Adj Manager. Persoana Responsabila cu Asigurarea Calitatii: min 8 ani exp.prof. gen in dom ITR in activ de: lucrari de constr si/sau superviz lucrari de constr si/sau managem de proiect/contr si/sau proiectare; min 5 ani exp.prof. specif in asig. cal. in poz. de Resp. Control Cal./Resp. Asig. Cal./Sef de Lab. in contr lucr/superviz. de constr.in dom ITR. Sef de Santier: min 6 ani exp.prof. gen in dom ITR in activ de: lucrari de constr si/sau superviz lucrari de constr si/sau managem de proiect/contr si/sau proiectare; min 4 ani exp.prof. specif in cal.de Sef Santier sau in poz.sim. care sunt Adj.Sef Santier, in lucr.de constr. in dom ITR Note: *) Se considera cunostinte bune de lb romana si/sau lb engl daca expertul cheie intruneste min nivelul 2 - citit, scris, vorbit - pe scara de competenta mentionata in CV. ITR reprezinta lucrari de constr noua si/sau moderniz si/sau reab si/sau largire aferente DN si/sau dr expres si/sau autostraz
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.07.2011 16:29
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.07.2011 16:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 26.10.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.07.2011 12:00
Locul: CNADNR SA ? CESTRIN , Bd. Iuliu Maniu, nr. 401A, Bucuresti, sect 6
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezent imputerniciti ai op ec care au depus oferte pentru proiectul respectiv observatori MFP, persoane autorizate de conducerea CNADNR.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): - Fondul European de Dezvoltare Regionala (FEDR);
- Bugetul de stat.
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
a)La punctul II.3 de mai sus, pentru fiecare lot durata contractului este de 36 de luni (12 de luni Durata de Executie a Lucrarilor incepand de la data de incepere a lucrarilor + 24 de luni perioada de notificare a defectiunilor) b) Moneda in care trebuie intocmita oferta - Lei c) Prezentul contract intra sub incidenta acordului OMC d) Data limita pentru solicitarea clarificarilor data 19.07.2011, ora 16:00; e) Din motive tehnice, intreaga Documentatie de Atribuire nu poate fi atasata prezentului anunt de participare. Documentatia de Atribuire va fi disponibila pe pagina web www.cnadnr.ro/bypass. f)Criteriile au fost stabilite si in baza prevederilor ordinului ISC nr. 154 din 11.03.2010 publ. in MO 184/2010 privind Procedura de autorizare a dirigintilor de santier; g) Incheierea contractului se va realiza numai dupa aprobarea finantarii de catre MTI.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0040 (021) 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 0040 (021) 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile pot fi depuse in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al Autoritatii Contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Contencios din cadrul CNADNR SA
Adresa postala: Bulevardul Dinicu Golescu, nr.38, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel. 0040 (021) 264.34.07, Fax: +40 (021) 264.32.98, Adresa internet (URL): www.cnadnr.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.06.2011 15:57