Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Constructia variantei de ocolire Caransebes - relicitare


Anunt de participare numarul 78075/22.05.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: BULEVARDUL DINICU GOLESCU, NR 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: Directia Proiecte cu Finantare Externa, Tel.021.318.66.64, In atentia: Alin CIMPEANU-Director General Adjunct Proiecte cu Finantare Externa, Email: [email protected], Fax: 021.318.66.64, Adresa internet (URL): www.andnet.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Constructia variantei de ocolire Caransebes - relicitare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Judetul Caras - Severin
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrarile solicitate de autoritatea contractanta sunt descrise in Documentatia de Atribuire.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233130-9 - Lucrari de constructii de drumuri nationale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Vezi informatiile cuprinse in Documentatia de Atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 38, 989, 421.81EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 775.000 Eurosau3.292.606 lei.Garantie de buna executie a contractului 10% din valoarea de contract acceptata fara TVA.Garantia de returnare a avansului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect finantat de UE prin Memorandumul de Finantare ISPA 2001/RO/16/P/PT/006 incheiat intre Guvernul Romaniei si CE, si prin alocarea de la bugetul de stat a fondurilor conform OG135/2007
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de Asociere ce va fi legalizat in cazul atribuirii contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Document(e) considerat(e) edificator(oare) in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit care sa demonstreze ca ofertantul nu se incadreaza in niciuna dintre situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor mentionate, se va accepta o declaratie autentificata in fata notarului. Persoane juridice romane trebuie sa prezinte:
a)certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata la bugetul local;
b)certificat de atestare fiscala emis de ANAF-DGFP.
Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator eliberat de institutiile autorizate ale tarii de origine prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata la bugetul de stat si bugetul local.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prev. art. 182 din OUG 34/2006.Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional:
Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte urmatoarele documente:
a)Certificat de inregistrare (C.U.I.)emis de ORC;
b)Certificat constatator emis de ORC;
c)Cerificatele de atestare profesionala pentru executie de lucrari emise de A.P.D.P. din Romania sau alt organism similar.
Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente care dovedesc o forma de inregistrare si atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a. Media rezultatului exercitiilor financiare nete (profit net/pierdere) ale ofertantului trebuie sa fie pozitiva pe ultimii (3) trei ani (2006, 2007, 2008)
b. Media cifrei de afaceri globala a ofertantului trebuie sa fie mai mare de 19.500.000 Euro pe ultimii (3) trei ani (2006, 2007, 2008)
Se vor prezenta documente edificatoare, ca de exemplu:
- bilanturile contabile, auditate si inregistrate la organele competente, pe ultimii trei ani (2006, 2007, 2008). Documentele trebuie sa fie prezentate in conformitate cu prevederile punctului 6.1 din Fisa de Date a Achizitiei.
c. Ofertantul trebuie sa demonstreze, printr-o declaratie bancara in original ca dispune sau are acces la lichiditati, linii de credit sau alte instrumente financiare in valoare de minim 9.700.000 Euro sau echivalent pentru o perioada de 6 luni, suma suficienta pentru a acoperi cheltuielile cu constructia in cadrul contractului.Daca, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare.
Nota: Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna sau o candidatura comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul a finalizat cu suces cel putin cel putin un proiect/contract de lucrari de constructie in domeniul infrastructurii de transport rutier*, in ultimii 5 ani, participarea ofertantului la acest proiect/contract sa fi fost de minimum11.700.000 Euro, fara TVA;sau
cel mult trei proiecte/contracte de lucrari de constructie in domeniul infrastructurii de transport rutier* in ultimii 5 ani, participarea ofertantului cumulata la cele 3 proiecte/contracte sa fi fost de minimum 19.500.000 Euro, fara TVA.Ofertantul trebuie sa prezinte documente justificative prin care sa fie demonstrata indeplinirea criteriului de calificare in conformitate cu prevederile Documentatiei de Atribuire.
Nota: Ultimii 5 ani reprezinta perioada 01.01.2004 termenul de depunere al ofertelor.Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de urmatorul personal cheie: I.Coordonator de Proiect: (Reprezentantul Antreprenorului)
II.Coordonator de Proiect Adjunct: (Reprezentantul Antreprenorului)
III.Persoana Responsabila cu Asigurarea CalitatiiIV.Sef de santierCerintele care trebuie sa le indeplineasca personalul cheie se regasesc in Fisa de Date a Achizitiei - Volumul I din Documentatia de Atribuire
Nota: Ultimii 5 ani reprezinta perioada 01.01.2004 termenul de depunere al ofertelor.
*Domeniul infrastructurii de transport rutier defineste lucrarile de constructie noua si/sau de reabilitare si/sau de largire si/sau de modernizare aferente drumurilor nationale si/sau drumurilor expres si/sau autostrazilor;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
ISPA 2001/RO/16/P/PT/006/11
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Alte publicari anterioare
Numarul anuntului in JO: 2008/S154-207928din09.08.2008
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.07.2009 15:59
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.07.2009 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.07.2009 10:00
Locul: C.N.A.D.N.R. SA, B-dul Dinicu Golescu nr. 38, Bucuresti, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor pot participa la sedinta de deschidere a ofertelor pe baza unei imputerniciri in acest sens, diferita de Formularul nr. 17 Imputernicire din Documentatia de Atribuire.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul este finantat de Uniunea Europeana in conformitate cu Memorandumul de Finantare nr. ISPA 2001/RO/16/P/PT/006 incheiat intre Guvernul Romaniei si Comisia Europeana si cu prevederile OUG nr.135/2007, privind alocarea de la bugetul de stat a fondurilor necesare pentru continuarea si finalizarea masurilor EX-ISPA
VI.3) Alte informatii
a)Din motive tehnice, Documentatia de Atribuire nu poate fi atasata prezentului Anunt de participare. Documentatia de Atribuire va fi disponibila gratuit, in format electronic la sediul CNADNR SA din B-dul Dinicu Golescu nr. 38, intrarea G, etaj 11, camera 2, sector 1, Bucuresti, cod postal 010873, tel./fax. 021.318.66.64 b)Perioada de valabilitate a contractului incepe de la data semnarii contractului de catre ultima parte (Antreprenorul), include Durata de Executie a lucrarilor de 24 luni si Perioada de Notificare a Defectiunilor de 24 luni si expira in momentul efectuarii platii finale.c) Moneda in care trebuie intocmita oferta : Euro .d) Data limita recomandata pentru solicitarea clarificarilor: data 30.06.2009, ora16:00e) Eventualele contestatii se formuleaza in conditiile Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completarile ulterioare si in conditiile Legii contenciosului administrativ nr. 554/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, si pot fi depuse la Curtea de Apel Bucuresti, Sectia a VIII-a de Contencios Administrativ si Fiscal;f) Prezentul contract intra sub incidenta acordului OMC.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti, Sectia a VIII-a de Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr.5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.+40 (021) 319.51.80; +40 (021) 319.51.81; +40 (021) 319.51.83, Email: [email protected], Fax: +40 (021) 319.51.76, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro/InstantaPrezentare.aspxidInstitutie=2
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile pot fi depuse in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.05.2009 13:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer