Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Constructia variantei de ocolire Deva Orastie la standard de autostrada - relicitare


Anunt de participare numarul 82127/14.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: CNADNR SA - Directia Proiecte cu Finantare Externa, Tel.+40.021.318.66.64, In atentia: Alin CIMPEANU - Director General Adjunct Proiecte cu Finantare Externa, Email: [email protected], Fax: 0040.021.318.66.64, Adresa internet (URL): www.cnadnr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Constructia variantei de ocolire Deva Orastie la standard de autostrada - relicitare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Romania, Judetul Hunedoara.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrarile solicitate de autoritatea contractanta sunt descrise in Documentatia de Atribuire
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233110-3 - Lucrari de constructii de autostrazi (Rev.2)
45221111-3-Lucrari de constructii de poduri rutiere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Vezi informatiile cuprinse in Documentatia de Atribuire.
48 de luni (24 de luni Durata de Executie a Lucrarilor incepand de la data de incepere a lucrarilor + 24 luni perioada de notificare a defectiunilor)*
Valoarea estimata fara TVA: 253, 375, 705.12EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Scrisoare de garantie bancara de participare - 2.500.000 Euro sau in lei - 10.573.250 leiGarantia de buna executie - 10% din valoarea de contract acceptata.Garantia de returnare a avansului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect finantat UE conf Memorandumul de Finantare nr.Ex-ISPA2004/RO/16/P/PT/008 incheiat intre Guvernul Romaniei si Comisia Europeana si cu prevederile OUG nr. 135/2007
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de Asociere ce va fi legalizat in cazul atribuirii contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
A se vedea punctul 3.1 "Alte conditii particulare referitoare la contract" din cadrul Fisei de Date a Achizitiei (Volumul 1 - Sectiunea 1 din Documentatia de Atribuire)
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Form nr.1Declaratie privind Eligibilitatea ca nu se afla in niciuna din sit.prevazute la art.180 din OUG34/2006;Form nr.2Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG34/2006;Certif.constatatoare privind indepl.oblig.exigibile de plata-a se vedea pct 5.1.3 din Fisa de Date a Achizitiei(Vol.1 - Sectiunea 1 din DA).Referitor la capacit.de exercitare a activ. profesionale, se solicita: Certificat de inregistrare(C.U.I.), emis de ORC de pe langa Tribunalul Teritorial, in copie legalizata;Certificat Constatator emis de ORC de pe langa Tribunalul Teritorial care sa ateste ca ofertantul desf.activ.similare celor care fac obiectul prezentei achizitii, cat si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplic.Legii nr.85/2006 privind procedura insolventei, in original(in copie legalizata numai in cond.in care in cuprinsul Certif.Constatator se specifica faptul ca acesta este valabil si in copie legalizata), valabil la data deschiderii ofertei in conf.cu legislatia in vigoare;Cerif.de atestare profesionala pentru executia de lucrari emise de A.P.D.P din Romania sau alt organism similar, valabile pentru anul in curs, in copie legalizata. In cazul pers juridice/fizice straine se vor prezenta doc.edificatoare care dovedesc o forma de inreg si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere prof.in conf.cu prev.legale din tara in care ofertantul este stabilit.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Media rezultatului exercitiilor financiare nete (profit net/pierdere) ale ofertantului trebuie sa fie pozitiva pe ultimii (3) trei ani (2006, 2007, 2008) - Formular 3 si anexa aferenta acestuia din Vol 1 Sectiunea 2 din DA- Media cifrei de afaceri globala a ofertantului trebuie sa fie mai mare de 126.500.000 Euro pe ultimii (3) trei ani (2006, 2007, 2008)- Formular 3 si anexa aferenta acestuia din Vol 1 Sectiunea 2 din DA- Ofertantul trebuie sa demonstreze, printr-o declaratie bancara, in original, ca dispune sau are acces la lichiditati, linii de credit sau la alte instrumente financiare in valoare de minim 63.000.000 Euro sau echivalent pentru o perioada de 6 luni, suma suficienta pentru a acoperi cheltuielile cu constructia in cadrul contractului -Formular 4 din Vol 1 Sectiunea 2 din DA
- Ofertantul trebuie sa inregistreze o valoare a indicatorului RataLichiditatii (RL) pentru exercitiul financiar aferent anului 2008 de minimum 100% - Formular 3 si anexa aferenta acestuia din Vol 1 Sectiunea 2 din DA
- Ofertantul trebuie sa inregistreze o valoare a indicatorului Solvabilitate Patrimoniala (SP) pentru exercitiul financiar aferent anului 2008 de minimum 30% -Formular 3 si anexa aferenta acestuia din Vol 1 Sectiunea 2 din DA
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Ofertantul a finalizat cu succes: 1. cel putin un proiect/contract de lucrari de constructie in domeniul infrastructurii de transport rutier*, in ultimii 5 ani**), in care participarea ofertantului la acest proiect/contract sa fi fost de minimum63.500.000 Euro fara TVA;
sau cel mult trei proiecte/contracte de lucrari de constructie in domeniul infrastructurii de transport rutier* in ultimii 5 ani**), in care participarea ofertantului cumulata la cele 3 proiecte/contracte sa fi fost de minimum 126.500.000 Euro fara TVA.- Ofertantul a executat lucrari de poduri si/sau pasaje in domeniul infrastructurii de transport rutier*, in ultimii 5 ani**), in care participarea acestuia sa fi fost in suprafata totala de minim 9.550 mp.Note:
* Domeniul infrastructurii de transport rutier defineste lucrarile de constructie noua si/sau de reabilitare si/sau de largire si/sau de modernizare aferente drumurilor nationale si/sau drumurilor expres si/sau autostrazilor.
** Ultimii 5 ani reprezinta perioada 01.01.2004 termenul limita de depunere al ofertelor.Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de urmatorul personal cheie:
I.Coordonator de Proiect: (Reprezentantul Antreprenorului)
II.Coordonator de Proiect Adjunct: (Adjunctul Reprezentantului Antreprenorului)
III.Persoana Responsabila cu Asigurarea Calitatii
IV. Sef de Santier
Cerintele minime (studii, limba, experienta profesionala generala si specifica) privind cei patru experti cheie sunt mentionate la punctul 5.4 - Informatii privind capacitatea profesionala din Fisa de Date a Achizitiei (Vol. 1, Sectiunea 1 din DA)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Propunerea Tehnica
70%
Descriere:
2.
Propunerea Financiara
30%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
ISPA2004/RO/16/P/PT/008/06
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Alte publicari anterioare
Numarul anuntului in JO: 2006/S240-255930din16.12.2006
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.09.2009 09:59
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.09.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.09.2009 12:00
Locul: CNADNR SA, B-dul Dinicu Golescu, nr. 38, Sector 1, Bucuresti, Romania.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pot sa participe la sedinta de deschidere a ofertelor reprezentatii imputerniciti de catre operatorii economici care au depus oferte pentru proiectul respectiv
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul este finantat de Uniunea Europeana in conformitate cu Memorandumul de Finantare nr. ISPA 2004/RO/16/P/PT/008 incheiat intre Guvernul Romaniei si Comisia Europeana si cu prevederile OUG nr. 135/2007 privind alocarea de la bugetul de stat a fondurilor necesare pentru continuarea si finalizarea masurilor EX-ISPA.
VI.3) Alte informatii
a) Din motive tehnice, Documentatia de Atribuire nu poate fi atasata prezentului anunt de participare. Documentatia de Atribuire va fi disponibila gratuit, in format electronic, la sediul CNADNR - Directia Proiecte cu Finantare Externa din B-dul Dinicu Golescu, nr. 38, intrarea G, etaj 11, camera 2, Sector 1, Bucuresti, cod postal 010873, Romania, telefon 0040.021.318.66.64b) La punctul II.3 de mai sus, durata contractului de 48 de luni (24 de luni Durata de Executie a Lucrarilor incepand de la data de incepere a lucrarilor + 24 luni perioada de notificare a defectiunilor). Perioada de valabilitate a contractului incepe de la data semnarii contractului de catre ultima parte (Antreprenorul)c) Moneda in care trebuie intocmita oferta - Eurod) Data limita recomandata pentru solicitarea clarificarilor: 21.08.2009 ora 13:00e) Eventualele contestatii pot fi depuse la autoritatea contractanta si apoi la instanta competenta (Curtea de Apel Bucuresti, Sectia a VIII-a de Contencios Administrativ si Fiscal)f) Prezentul contract intra sub incidenta acordului OMC
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti, Sectia a VIII-a de Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Str. Splaiul Independenteinr. 5, sector 4., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.+40 (021) 319.51.80, +40 (021) 319.51.81, +40 (021) 319.51.83, Email: [email protected]; [email protected], Fax: +40 (021) 319.51.76, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro/InstantaPrezentare.aspxidInstitutie=2
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile pot fi depuse in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.07.2009 17:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer