Licitatie Publica - Constructia variantei de ocolire Deva-Orastie la standard de autostrada - relicitare
Anunt de participare numarul 86571/16.09.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: CNADNR SA - Directia Proiecte cu Finantare Externa, Tel.+40.021.318.66.64, In atentia: Sorin FUSEA - Director Licitatii, Contractare si Servicii Suport, Email: [email protected], Fax: +40.021.318.66.64, Adresa internet (URL): www.andnet.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Constructia variantei de ocolire Deva-Orastie la standard de autostrada - relicitare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Romania, judetul Hunedoara
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrarile solicitate de autoritatea contractanta sunt descrise in Documentatia de Atribuire
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233110-3 - Lucrari de constructii de autostrazi (Rev.2)
45221111-3-Lucrari de constructii de poduri rutiere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Vezi informatiile cuprinse in Documentatia de Atribuire
48 de luni (24 de luni executie lucrari de la data de incepere a lucrarilor + 24 luni perioada de notificare a defectiunilor)
Valoarea estimata fara TVA: 253, 375, 705.12EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare-2.500.000 Euro sau in lei-10.656.750 lei. Garantie de buna executie-10% din valoarea de contract acceptata fara TVA.Garantia de returnare a avansului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect finantat de UE prin Memorandumul de Finantare ISPA 2004/RO/16/P/PT/008 incheiat intre Guvernul Romaniei si CE si prin alocarea de la bugetul de stat a fondurilor conform OUG nr 135/2007
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de Asociere ce va fi legalizat in cazul atribuirii contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Etapa I Selectia candidatilor
Form nr.1Declaratie privind Eligibilitatea ca nu se afla in nici una din sit.prevazute la art.180 din OUG34/2006;Form nr.2Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006;Certif.constatatoare privind indepl.oblig.exigibile de plata a se vedea pct.5.1.3 din Fisa de Date a Achizitiei.
Referitor la capacitatea de exercitare a activitatii profesionale se solicita:
Certif.de inregistrare(C.U.I.)emis de ORC de pe langa Tribunalul Teritorial, in copie legalizata;Certificat constatator emis de ORC de pe langa Tribunalul Teritorial care sa ateste ca candidatul desfasoara activ.similare celor care fac obiectul prezentei achizitii, cat si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii 85/2006 privind procedura insolventei, in original(in copie legalizata numai in conditiile in care in cuprinsul Certif.Constatator se specifica faptul ca acesta este valabil si in copie legalizata), valabil la data deschiderii candidaturii in conformitate cu legislatia in vigoare;Certif.de atestare prof.pentru executie de lucrari emise de A.P.D.P din Romania sau alt organism similar, valabile pentru anul in curs, in copie legalizata.Pers juridice/fizice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare si dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prev.legale din tara in care ofertantul este stabilit.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Etapa I Selectia candidatilor
a. Media rezultatului exercitiilor financiare nete (profit net/pierdere) ale candidatului trebuie sa fie pozitiva pe ultimii (3) trei ani (2006, 2007, 2008)
b. Media cifrei de afaceri globala a candidatului trebuie sa fie mai mare de 126.500.000 Euro pe ultimii (3) trei ani (2006, 2007, 2008)
c. Candidatul trebuie sa demonstreze, printr-o declaratie bancara, in original, ca dispune sau are acces la lichiditati, linii de credit sau la alte instrumente financiare in valoare de minim 63.000.000 Euro sau echivalent pentru o perioada de 6 luni, suma suficienta pentru a acoperi cheltuielile cu constructia in cadrul contractului.
d. Candidatul trebuie sa inregistreze o valoare a indicatorului Lichiditate Generala (LG) pentru exercitiul financiar aferent anului 2008 de 100%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Candidatul a finalizat cu succes cel putin un proiect/contract de lucrari de constructie in domeniul infrastructurii de transport rutier*, in ultimii 5 ani**), in care participarea candidatului la acest proiect/contract sa fi fost de minimum 63.500.000 Euro fara TVA;
2. Candidatul a executat lucrari de poduri si/sau pasaje si/sau viaductein domeniul infrastructurii de transport rutier*, in ultimii 5 ani**), in care participarea acestuia sa fi fost in suprafata totala de minim 9.500 mp.
3. Are drept de folosinta sau detine statie/statii de asfalt avand capacitatea totala de minim 600 tone/ora.
4. Are drept de folosinta sau detine instalatii de forat coloane de I1180 mm care sa sustina o capacitate de productie de 150 metri liniari / zi precum si ca are drept de folosinta sau detine instalatii de forat coloane de I1500 mm care sa sustina o capacitate de productie de 60 metri liniari / zi
Note: * Infrastructura de transport rutier defineste lucrarile de constructie noua si/sau de reabilitare si/sau de largire si/sau de modernizare aferente drumurilor nationale si/sau drumurilor expres si/sau autostrazilor.
** Ultimii 5 ani reprezinta perioada 01.01.2004 termenul de depunere al ofertelor.Candidatul trebuie sa demonstreze ca dispune de urmatorii experti cheie: I. Coordonator de Proiect: (Reprezentantul Antreprenorului)
II. Coordonator de Proiect Adjunct: (Adjunctul Reprezentantului Antreprenorului)
III. Persoana Responsabila cu Asigurarea Calitatii
IV.Sef de santier
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 8
Se va folosi experienta similara a candidatilor detaliata in Criteriile de selectie 1;2;3;4;5 prezentate la pct.6 "Criterii de selectie - Metodologie de punctare" din Fisa de Date a Achizitiei.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Propunerea Tehnica
70%
Descriere:
2.
Propunerea Financiara
30%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
ISPA2004/RO/16/P/PT/008/07
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Alte publicari anterioare
Numarul anuntului in JO: 2006/S240-255930din16.12.2006
Numarul anuntului in JO: 2009/S133-194252din15.07.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.10.2009 10:59
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.10.2009 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.10.2009 14:00
Locul: CNADNR SA Bulevardul Dinicu Golescu, nr.38, Sector 1, Bucuresti, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pot sa participe la sedinta de deschidere a candidaturilor, reprezentantii imputerniciti de catre operatorii economici care au depus candidaturi pentru proiectul respectiv.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul este finantat de Uniunea Europeana in conformitate cu Memorandumul de Finantare EX-ISPA 2004/RO/16/P/PT/008 incheiat intre Guvernul Romaniei si Comisia Europeana si cu prevederile OUG nr.135/2007 privind alocarea de la bugetul de stat a fondurilor necesare pentru continuarea si finalizarea masurilor EX-ISPA
VI.3) Alte informatii
a)Din motive tehnice, Documentatia de Atribuire nu poate fi atasata prezentului anunt de participare. Documentatia de Atribuire va fi disponibila gratuit, in format electronic , la sediul CNADNR Directia Licitatii, Contractare si Servicii Suport din B-dul Dinicu Golescu nr. 38, intrarea G, etaj 11, camera 2, Sector 1, Bucuresti, cod postal 010873, telefon 0040.021.318.66.64b)La punctul II.3 de mai sus, durata contractului este de 48 de luni (24 de luni Durata de Executie a Lucrarilor incepand de la data de incepere a lucrarilor + 24 de luni perioada de notificare a defectiunilor) Perioada de valabilitate a contractului incepe de la data semnarii contractului de catre ultima parte (Antreprenorul)c) Antreprenorul va organiza desfasurarea activitatilor si graficul de executie astfel incat sa asigure indeplinirea cumulativa a urmatoarelor conditii: Sectorul 1 asa cum este definit in Documentatia de Atribuire va fi finalizat integral, operational si dat in exploatare in termen de 18 luni de la Data de Incepere; Valoarea lucrarilor executate si certificate de catre Inginer (Consultant) pana la data de 31.12.2010 va reprezenta minim 65% din valoarea acceptata a contractului fara TVAd) Moneda in care trebuie intocmita oferta - Euroe) Eventualele contestatii: pot fi depuse la Autoritatea Contractanta si apoi la Curtea de Apel Bucuresti, Sectia a VIII-a de Contencios Administrativ si Fiscalf) Prezentul contract intra sub incidenta acordului OMC.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti, Sectia a VIII - a de Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Str.Splaiul Independentei nr.5, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.+40.021.319.51.80; +40.021.319.51.81; +40.021.319.51.83, Email: [email protected]; [email protected], Fax: +40.021.319.51.76, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro/InstantaPrezentare.aspxidInstitutie=2
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile pot fi depuse in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.09.2009 12:13