Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Constructia variantei de ocolire Targu Jiu


Anunt de participare numarul 140565/17.11.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: Directia Achizitii cu Finantare Externa, Tel. +40 212643292, In atentia: Dlui Stefan Scorus, Director, Email: [email protected], Fax: +40 213186662, Adresa internet (URL): www.cnadnr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
CNADNR - Directia Achizitii cu Finantare Externa - Serviciul Licitatii FEDR / IFI
Adresa postala: Bd. Dinicu Golescu, nr. 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Licitatii FEDR/IFI, Tel. +40 212643292, In atentia: Dlui Horia Nicolae, Director Adjunct Directia Achizitii cu Finantare Externa, Email: [email protected], Fax: +40 213186662, Adresa internet (URL): www.cnadnr.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
CNADNR - Directia Achizitii cu Finantare Externa - Serviciul Licitatii FEDR / IFI
Adresa postala: Bd. Dinicu Golescu, nr. 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Licitatii FEDR/IFI, Tel. +40 212643292, In atentia: Dlui Horia Nicolae, Director Adjunct Directia Achizitii cu Finantare Externa, Email: [email protected], Fax: +40 213186662, Adresa internet (URL): www.cnadnr.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
CNADNR - CESTRIN
Adresa postala: Bd. Iuliu Maniu, nr. 401A, sector 6 - Registratura CNADNR-CESTRIN, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Licitatii FEDR/IFI, Tel. +40 212643292, In atentia: Dlui Horia Nicolae, Director Adjunct Directia Achizitii cu Finantare Externa, Email: [email protected], Fax: +40 213186662, Adresa internet (URL): www.cnadnr.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Constructia variantei de ocolire Targu Jiu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Romania, Judetul Gorj
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Constructia variantei de ocolire Targu Jiu
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233130-9 - Lucrari de constructii de drumuri nationale (Rev.2)
45221111-3-Lucrari de constructii de poduri rutiere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Obiectul acestui contract este executarea lucrarilor de constructie noua a variantei de ocolire a Municipiului Targu Jiu, amplasat pe drumul national DN66, care traverseaza localitatea Tg Jiu de la Sud la nord, precum si pe drumul national secundar DN67D incident in Nord-Vest.Raportat la dispunerea acestor doua drumuri nationale in forma de ?cruce?, pentru a se asigura legatura intre cele doua drumuri nationale, varianta aprobata de proiect presupune realizarea unei variante de ocolire atat prin estul orasului, cat si prin vestul acestuia, astfel: Varianta Est asigura legaturile pe partea de est intre Filiasi (DN66), Ramnicu Vlacea (DN67) si Petrosani (DN 66) si are o lungime de 14.909 m.
Varianta Vest asigura legaturile pe partea de vest intre Filiasi (DN66), Drobeta Turnu Severin (DN67) si Baile Herculane (DN 67D) si are o lungime de 5.078 m
Valoarea estimata fara TVA: intre 283, 410, 809 si 308, 654, 234RON
II.2.2) Optiuni
Da
Achiz ult lucr sim de max 25.243.425 Lei fara TVA in cond prev de art. 122 lit. j) din OUG 34/2006.
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
I.Autoritatea Contractanta solicita Garantie de participare eliberata in numele ofertantului in conf cu prevederile art. 86, alin (1) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare care va fi emisa de catre o societate bancara/societate asigurari, in cuantum de: 5.500.000 Lei;Garantia de participare poate fi eliberata in numele ofertantului si in Euro, in cuantum de: 1.240.651, 25 Euro, calculat la un curs mediu afisat de BNR, aferent perioadei 01.01.2012- 30.09.2012, de 1 Euro = 4, 4332 Lei.II. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, si anume cel putin 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. III. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. IV. Garantia de participare trebuie sa prevada explicit daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Se va completa dupa caz Formularul 20A/20B Ofertantul declarat castigator va trebui sa puna la dispozitia Autoritatii Contractante o garantie de buna executie a contractului in cuantum de 10% din valoarea de contract acceptata, fara TVA, constituita in conformitate cu prevederile art. 90, alin (1) ? (3) din HG 925/2006 si completata conform Formularului nr. 34A/ Formularului nr. 34B din Sectiunea 2 ?Formulare? - Volumul 1 al Documentatiei de Atribuire. Garantia de buna executie se va prezenta Autoritatii Contractante in termen de 15 zile de la semnarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiectul este prevazut a fi finantat din Fondul European de Dezvoltare Regionala si de la Bugetul de Stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006.Ofertantul va prezenta Formularul nr. 1 din Sectiunea 2 ?Formulare? ? Volumul 1 al Documentatiei de Atribuire, semnat de catre reprezentantul sau legal.Nota 1: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documentele mai sus mentionate pentru fiecare dintre membrii asocierii.Nota 2: In cazul in care, pentru indeplinirea contractului, capacitatea economica si financiara sau capacitatea tehnica/profesionala a ofertantului este sustinuta si de o alta persoana (tertul sustinator) este obligatoriu a se prezenta Formularul nr. 1 din Sectiunea 2 ?Formulare? ? Volumul 1 al Documentatiei de Atribuire semnat de catre reprezentantul legal al tertului sustinator.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 si Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plataOfertantul va prezenta urmatoarele: 1. Formularul nr. 2 din Sectiunea 2 ?Formulare? ? Volumul 1 al Documentatiei de Atribuire, semnat de catre reprezentantul sau legal.2. Certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintei de calificare si anume: A. Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte: - certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local ;
- certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice).B. Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Nota 1: Persoanele juridice romane vor prezenta Certificatele /documentele edificatoare in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Persoanele juridice straine vor prezenta certificatele /documentele edificatoare in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotite de traducere autorizata.Nota 2: Certificatele /documentele edificatoare vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleNota 3: Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Nota 4: Se vor aplica prevederile Ordinul Ministerului Transporturilor si Infrastructurii nr. 261/06.04.2011 privind verificarea informatiilor privind insolventa/falimentul operatorilor economici ofertanti din statele membre ale Uniunii Europene prin accesarea adresei de web https: //e-justice.europa.eu, sectiunea registrele de insolventa in statele membre. Autoritatea Contractanta are dreptul de a exclude un ofertant din procedura de achizitie publica in situatia in care a fost pronuntat falimentul acestuia de catre o instanta judecatoreascaNota 5: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre membrii asocierii.Nota 6: In cazul in care, pentru indeplinirea contractului, capacitatea economica si financiara sau capacitatea tehnica/profesionala a ofertantului este sustinuta si de o alta persoana (tertul sustinator) este obligatoriu a se prezenta Formularul nr. 2 din Sectiunea 2 ?Formulare? ? Volumul 1 al Documentatiei de Atribuire semnat de catre reprezentantul legal al tertului sustinator cuprinzand numai punctele a), c1), d)ATENTIE!a. Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.b. Operatorii economici care prin certificatele/documentele edificatoare depuse in oferta sau ulterior prezentate nu fac dovada achitarii obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, vor fi exclusi din prezenta procedura de achizitie publicac. Cerintele referitoare la obligatiile de plata sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care ofertantul (dupa caz, toti membrii asocierii) prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor/compensarilor aprobate de catre organele competente in domeniu (institutiile autorizate ale tarii de origine) in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora.Pentru certificarea faptului ca participarea ofertantului la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, ofertantul are obligatia de a prezenta Formularul B, din Sectiunea 2 Formulare - Volumul 1 al Documentatiei de Atribuire - Declaratia: ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" pentru fiecare membru al asocierii.Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura orice ofertant care se afla in urmatoarea situatie: ? Ofertantul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire (se va completa Formularul A din Sectiunea 2 Formulare - Volumul 1 al Documentatiei de Atribuire).? Persoane responsabile cu atribuirea contractului din partea Autoritatii Contractante sunt: Director General ?dl Mircea Pop, DirectorGeneral Adjunct Proiecte cu Finantare Externa ? dl. Bogdan Pascu, DirectorDirectiaAchizitii cu Finantare Externa ? dl. Stefan Scorus, DirectorAdjunct DirectiaAchizitii cu Finantare Externa- dl. Horia Nicolae, Sef Serviciu Licitatii Coeziune/IFI ? dl. Marius Curculescu, Sef Serviciu Licitatii FEDR/IFI- dna. Nicoleta Margarit , Sef Serviciu Contractare FonduriExterne- dna.Anca Bobalca , Director Directia Legislatie - dl. Andrei Filipescu-, Contencios si Contracte, dl. Emil Rusoiu - Serviciul CFP si Avizare contracte, dl. Ionut Masala - Director General Adjunct Economic, dl. Adrian Florea - Director Proiecte Autostrazi Fonduri Externe, Sef UIP DN FEDR 1 ? Dna Otilia Nae? Persoanele fizice sau juridice care participa direct in procesul de verificare/evaluare a ofertelor nu au dreptul de a fi, ofertant, ofertant asociat sau subcontractant, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca are capacitate de exercitare a activitatii profesionaleModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Ofertantul va prezenta Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial din care sa rezulte obiectul de activitate (Obiectul Contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN principal sau secundar din Certificatul Constatator), in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Nota 1: Pentru persoanele juridice straine este necesara prezentarea documentelor edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotite de traducere autorizata.Nota 2: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre membrii asocierii. In cazul in care obiectul contractului include mai multe tipuri de activitati complementare (executie lucrari si proiectare sau supervizare si proiectare sau categorii specializate de lucrari, sau alte asemenea), iar un membru/membrii participa doar la realizarea anumitor parti din contract, pentru indeplinirea cerintei este suficient ca obiectul de activitate (principal sau secundar) al acestuia/acestora sa fie in concordanta doar cu partea din contract pe care o va/vor realiza.Nota 3: Autoritatea Contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/ copie legalizata.ATENTIE!a. Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.b. Cerinta privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu poate fi indeplinita prin intermediul unei alte persoane (tertul sustinator).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1Ofertantul trebuie sa demonstreze, printr-o declaratie bancara, in original, ca dispune de resurse reale, negrevate de datorii sau are acces la lichiditati, linii de credit sau la alte instrumente financiare in valoare de minim 70.852.000 Lei sau echivalent, pentru o perioada de 6 luni, suma suficienta pentru a acoperi cheltuielile cu constructia in cadrul contractului.
Ofertantul va prezenta Formularul nr. 3 ?Scrisoarea de Recomandare?ce va fi emis de catre o societate bancara numai in original
Cerinta nr. 2 Media cifrei de af globale a of pe ultimii (3) trei ani (2009, 2010, 2011) tb sa fie in val de min 283.400.000 Lei
Of va prez: Form 4 din Sect 2 ?Form?, semnat de catre reprez imp al of- Bil contab pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) inreg la organele competente, in cf cu prev legale in vigoare si insotite de Rap de Audit aferent fiecarui an. Pt pers jurid romane rap de audit aferent fiecarui an (2009, 2010, 2011) va fi prez numai de acei op ec care au oblig auditarii sit fin anuale in cf cu prev Legii nr. 346/2004 si OMFP 3055/2009. Ptpers jurid straine rap de audit pt fiecare an (2008, 2009, 2010) va fi prezentat numai de catre acei op ec care au obligativ auditarii sit fin anuale in cf cu prev legale din tara in care of este stab.Daca din motive obiective, op ec nu are posib de a prez doc in forma solicit, acesta are dreptul de a-si dem sit ec si fin si prin prez altor doc care refl o imag fidela a sit ec si fin, si pe care autorit contrct le poate consid edif.
Cerinta nr. 3 Ofertantul trebuie sa inregistreze o valoare a indicatorului Lichiditate Generala (LG) pentru exercitiul financiar aferent anului 2011 de minim 100%.
Ofertantul va prezenta: -Form 5 din Sect 2 ?Form?, semnat de catre reprez imp al of.-Bilantul contabil pt anul 2011 inreg la organele competente, in cf cu prev legale in vigoare si insotit de Rap de Audit.
Pt pers jurid romane raportul de audit aferent fiecarui an (2009, 2010, 2011) va fi prez numai de catre acei op ec care au oblig auditarii sit fin anuale in cf cu prev Legii nr. 346/2004 si OMFP 3055/2009. Ptpers jurid straine rap de audit aferent fiecarui an (2008, 2009, 2010) va fi prezentat numai de catre acei op ec care au obligativ auditarii situatiilor fin anuale in cf cu prev legale din tara in care ofertantul este stabilit.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
INFORMATII PRIVIND SUBCONTRACTANTIIIn cazul in care ofertantul va subcontracta o parte din contractul respectiv, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul pe care-l realizeaza precum si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Ofertantul va prezenta Formularul nr. 16 si anexa aferenta acestuia din Sectiunea 2 ?Formulare? - Volumul 1 al Documentatiei de Atribuire ?Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora?, semnat de catre reprezentantul imputernicit al ofertantului.
INFORMATII PRIVIND ASOCIEREAMai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea.
1. Formularul nr. 17 ?Informatii privind asocierea? din Sectiunea 2 ?Formulare? - Volumul 1 al Documentatiei de Atribuire semnat de catre reprezentantul imputernicit al ofertantului.2. Formularul nr. 18 ?Acordul de Asociere? din Sectiunea 2 ?Formulare? - Volumul 1 al Documentatiei de Atribuire semnat de catre reprezentantii legali ai membrilor asocierii
Capacit tehnica - Cerinta nr. 1 : a)Of tb sa dem ca a executat in ultimii 5 ani*)cel putin un contr de lucrari de constr in dom infrastr de transport rutier** in care particip of la acesta sa fi fost in val demin 135.000.000 Lei fara TVA sau
b)Of tb sa dem ca a executat in ultimii 5 ani*) cel mult 3 cont de lucrari de constr in dom infrastr de transp rutier in care particip ofert la acestea sa fi fost in val totala cumulata de 250.000.000 Lei fara TVA.
Ofertantul trebuie sa prezinte:
1. Formularul nr. 6 reprezentand lista contractelor de lucrari executate in ultimii 5 ani cuprinzand cele mai importante lucrari executate.2.a) Proces/e verbal/e de receptie la terminarea lucrarilor sau proces/e verbal/e de receptie partiala a lucrarilor sau proces/e verbal/e de receptie finala2.b) Formularul nr. 7 ?Certificat privind experienta Antreprenorului? semnat si stampilat de catre reprezentantul legal al Beneficiarului pe fiecare pagina a acestuia.
Capacit tehnica - Cerinta nr. 2 : Ofertantul tb sa dem ca a executat lucrari de constructii/ reabilitari /modernizari de poduri si/sau pasaje si/sau viaducte aferente DN si/sau drumurilor expres si/sau autostr, in ultimii 5 ani**), in val de min 25.000.000 Lei fara TVA
Ofertantul trebuie sa prezinte:
1. Formularul nr. 6 reprezentand lista contractelor de lucrari executate in ultimii 5 ani cuprinzand cele mai importante lucrari executate.2.a) Proces/e verbal/e de receptie la terminarea lucrarilor sau proces/e verbal/e de receptie partiala a lucrarilor sau proces/e verbal/e de receptie finala2.b) Formularul nr. 7 ?Certificat privind experienta Antreprenorului? semnat si stampilat de catre reprezentantul legal al Beneficiarului pe fiecare pagina a acestuia.
Capacitatea tehnica - Cerinta nr. 3: Ofertantul are drept de folosinta sau detine minim o (1) statie de asfalt dotata cu instalatie pentru bitum modificatnecesara pentru indeplinirea acestui contract
Ofertantul trebuie sa prezinte Formularul nr. 8 si documente/angajamente care sa demonstreze atat dreptul de proprietate sau de folosinta pe perioada de utilizare a acestora in cadrul contractului, cat si capacit si/sau caracteristicile teh ale utilajelor /echip / instalatiilor.
Capacitatea tehnica - Cerinta nr. 4: Ofertantul are drept de folosinta sau detine laborator autorizat (de minim gradul II) cu profile corespunzatoare (G.T.F; M.B.M; B.Ba.Bp; A.N.C.F.D; M.D; D.) pentru lucrarile de infrastructura de transport rutier** Nota: G.T.F ? Geotehnica si teren de fundare; M.B.M ? Materiale pentru betoane si mortare; B.Ba.Bp ? Beton, Beton armat, beton precomprimat; A.N.C.F.D ? Agregate naturale pentru lucrari de CF, drumuri; M.D ? Materiale pentru drumuri; D ? Drumuri.
Ofertantul va prezenta urmatoarele: 1. Formularul nr. 9 semnat de catre reprezentantul imputernicit al ofertantului2. documente/angajamente care sa demonstreze atat dreptul de proprietate sau de folosinta pe perioada de utilizare a acestuia in cadrul contractului, cat si capacitatea si/sau caracteristicile tehnice ale utilajelor / echipamentelor / instalatiilor
I.Coord de Pr: Studii- licentiat Fac specializ constr, dipl de ing, cunost bune lb rom si/sau engl si sa indepl crit de: Exp prof specif: - min 3 ani exp prof in activit de: lucrari de constr si/sau superviz lucrari de constr in domeniul infrastr de transport rutier **-exp intr-un proiect/contract pe pozitia de Coord de Proiect sau in pozitii similare: Director Proiect/Manager Proiect sau Adj Director Proiect/Adj Manager Proiect
Of va prez: F 10, F 11 si/sau F12, F 13, copii legaliz/copii ?cf cu orig? act de ident, ale diplom, atest si autoriz din CV;se vor prez fie o decl pe propr rasp a expert in orig, fie carnet mca/contr individ mca/doc echiv din care sa reiasa per din CV, precum si docrelev/recom de la Benef/Angajator pt pr/contr care dem indepl crit
Nota: Autorit Contractanta va solicita potentialului of clasat pe primul loc, inainte de finaliz raportului, prezentarea doc edificatoare care probeaza indepl cerintelor de calificare
II. CoordProiect Adj: Studii- licentiat Fac specializ constr, dipl de ing, cunost bune lb rom si/sau engl si sa indepl crit de: Exp prof specif: - min 3 ani exp prof in activit de: lucrari de constr si/sau superviz lucrari de constr in domeniul infrastr de transport rutier **-exp intr-unproiect/contract pe pozitia de Coord de Proiect Adj sau in poz simil: Coord de Proiect, Director Proiect/Manager Proiect sau Adj Director Proiect/Adj Manager Proiect.
Of va prez: F10, F 11 si/sau F 12, F 13, copii legaliz/ copii ?cfcu orig? ale dipl, atest si autoriz din CV si ale act de identit;se vor prez fie o decl pe propr rasp a expert in orig, fie carnet mca/contract individ mca sau doc echiv, precum si docrelev/recom de la Benef/Angajator pt pr/contr care dem indepl crit
Nota: Autorit Contractanta va solicita potentialului of clasat pe primul loc, inainte de finaliz raportului, prezentarea doc edific care probeaza indepl cerintelor de calif
III. Resp cu Calit: Studii Studii- licentiat Fac specializ constr, dipl de ing, cunost bune lb rom si/sau engl si sa indepl crit de: Exp prof specifi: - min 3 ani in domeniul infrastr de transp rutier ** in activit de: lucrari de constr si/sau superviz lucrari de constr si/sau manag de proiect / contrct si/sau proiectare.; -exp cheie tb sa fi participat intr-un contrct/proiect intr-o poz de Resp control calit/Resp th cu calit/Sef lab/Resp cu asig calit/Ing calit .
Of va prez: F10, F 11 si/sau F 12, F 13, copii legaliz/ copii ?cfcu orig? ale dipl, atest si autoriz din CV si ale act de identit; se vor prez: fie o decl pe propr rasp a expert in orig, fie carnet mca/contract individ mca sau doc echiv, precum si docrelev/recom de la Benef/Angajator pt pr/contr care dem indepl crit
Nota: Autorit Contractanta va solicita potentialului of clasat pe primul loc, inainte de finaliz raportului, prez doc edific care probeaza indepl cerintelor de calif
IV. Sef de Santier- Studii- licentiat Fac specializ constr, dipl de ing, cunost bune lb rom si/sau engl si sa indepl crit de:
Exp prof specif: - min 3 ani in domeniul infrastr de transp rutier ** in activit de: lucrari de constr si/sau superviz lucrari de constr si/sau manag de proiect / contr si/sau proiectare;
- exp cheie tb sa fi participat intr-un contr/proiect in calitate de Sef Santier sau in poz similare care sunt: Adj Sef Santier.Of va prez: F10, F 11 si/sau F 12, F 13, copii legaliz/ copii ?cfcu orig? ale dipl, atest si autoriz din CV si ale act de identit;se vor prez fie o decl pe propr rasp a expert in orig, fie carnet mca/contract individ mca sau doc echiv, precum si docrelev/recom de la Benef/Angajator pt pr/contr care dem indepl crit
Nota: Autorit Contractanta va solicita potentialului of clasat pe primul loc, inainte de finaliz raportului, prez doc edific care probeaza indepl cerintelor de calif
Pt cerintele 1, 2 si 4 priv cap. th si cerintele 1-4 priv cap prof:
*) ultimii 5 ani se rap la term limita de dep a ofertelor. Data finaliz executiei lucr tb sa se incadreze in ac interval. Se vor lua in consid numai lucr exec si duse la bun sf in ac per. Prin lucr duse la bun sf se intelege: lucr receptionate partial care sunt insotite de pv receptie/lucr receptionate insotite de pv la terminlucr/ lucr receptionate insotite de pv de receptie finala
**) Lucr din dom ITRreprez lucr de constr noua si/sau moderniz si/sau reab si/sau largire aferente DN/DE/autostr/strin localit urbane
Lucr din dom ITR ce vor fi luate in consid exclud lucr de tipul: asternere covor asfaltic, reciclare, lucr de intretinere per, consolid versanti si altele similaferente DN /DE /autostr /strin localit urbane.
Lucr din dom ITR ce vor fi luate in consid includ si lucr de tipul: reab primara, reparatie capit, consolid drum, ranforsare sistem rutier aferente DN /DE /autostr /strin localit urbane
STANDARDE PRIVIND ASIGURAREA CALITATII Ofertantul va demonstra ca respecta standardele de asigurare a calitatii, respectiv detine certificare ISO 9001 sau echivalent.
Ofertantul trebuie sa prezinte Formularul nr. 14 si Certificate/documente edificatoare care probeaza /confirma indeplinirea cerintelor de calificare si anume - Certificat/e emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, respectiv ISO 9001 sau echivalente, in copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
STANDARDE PRIVIND PROTECTIA MEDIULUI Ofertantul va demonstra ca respecta standardele de protectie a mediului, respectiv detine certificare ISO 14001 sau echivalent
Ofertantul trebuie sa prezinte Formularul nr. 15 siCertificat/e emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, respectiv ISO 14001 sau echivalente, in copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.01.2013 11:59
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.01.2013 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.01.2013 14:00
Locul: CNADNR SA ? CESTRIN, Bd. Iuliu Maniu, nr. 401A, Sector 6, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor in baza unei imputerniciri in acest sens insotita de o copie a actului de identitate, observatori UCVAP, alte persoane imputernicite din partea Autoritatii Contractante.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): FEDR si Bugetul de stat
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Transport
VI.3) Alte informatii
VALOAREA ESTIMATA :283.410.809 lei, fara TVA. Achizitie ulterioara de lucrari similare in valoare de maxim 25.243.425 Lei fara TVANota 1: Autoritatea contractanta opteaza pentru achizitionarea ulterioara de noi lucrari de la ofertantul a carui oferta va fi declarata castigatoare in cadrul prezentei proceduri de achizitie publica in cuantum de: 25.243.425 lei fara TVA . Valoarea Estimata Totala (incluzand si lucrarile similare) :308.654.234 Lei fara TVA.Nota 2: Ofertantul isi va intocmi Propunerea Financiara raportandu-se la Valoarea estimata a contractului si nu la Valoarea Estimata Totala care include si eventualele lucrari similare ce pot aparea pe parcursul implementarii contractuluiNota 3: Eventualele lucrari similare care pot fi solicitate pe parcursul implementarii contractului de catre Autoritatea Contractanta se vor realiza la preturile unitare/activitatile ofertate de catre contractor in Propunerea Financiara depusa in cadrul acestei proceduri de achizitie.Nota 4: Valoarea minima a intervalului de la sectiunea II.2.1 reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri, in functie de care se va elabora si evalua oferta, iar valoarea maxima a intervalului de la sectiunea II.2.1 reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari.Durata de executie a contractului este de 24 luni iar perioada de notificare a defectiunilor este de 24 luni.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile pot fi depuse in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al Autoritatii Contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Achizitii cu Finantare Externa - Serviciul Licitatii FEDR/IFI
Adresa postala: Bd. Dinicu Golescu, nr. 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel. +40 212643292, Email: [email protected], Fax: +40 23186662, Adresa internet (URL): www.cnadnr.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.11.2012 14:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer