Licitatie Publica - Constructie 10 sala de clasa la Grup Scolar Tase Dumitrescu- Mizil
Anunt de participare numarul 57379/02.07.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASULMIZIL
Adresa postala: B-dul. Unirii nr.14, Localitatea: Mizil, Cod postal: 105800, Romania, Punct(e) de contact: Doru Chirvase, Tel.0244/251373, Email: [email protected], Fax: 0244/251373
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Da
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Constructie 10 sala de clasa la Grup Scolar Tase Dumitrescu- Mizil
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Oras Mizil Jud. Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Constructie 10 sali de clasa in cadrul proiectului tip comandat de MECT -Campus Scolar
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45214200-2 - Lucrari de constructii de institutii scolare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Constructie a 10 sali de clasa in cadrul Grup Scolar Tase Dumitrescu
Valoarea estimata fara TVA: 4, 374, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 13.08.2008 pana la 13.02.2009
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 85000RON, Garantie de buna executie 10% din valoarea de adjudecare a contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare prin sume alocate prin H.G.370/2008
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Conform Art. 44, 45 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
cCertificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat valabil la data deschiderii, in original sau copie legalizata- Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local valabil la data deschiderii, in original sau copie legalizata.formular conformdeclaratie privind eligibilitatea conform Formular 12 A , declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34, Formular 12 B
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilantul contabil la 31.12.2007, vizat si inregistrat de organele competente.- cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani. Cifra de afaceri medie pentru ultimii 3 ani sa fie de min: 13.110.000 RON
- lista privind subcontractantii
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista principalelor lucrarisimilare efectuate in ultimii 5ani - Completare formular 12 EExperienta similara: un contract in valoare de minim
1.443.420 RONI.M.M-urile beneficiaza de o reducere de 50% pe baza declaratiei intocmita conform prevederilor legii 346/2004
- resurse tehnice-dotari specifice, echipament tehnic pe care ofertantul le va angaja in desfasurarea proiectului
- Resurse umane- numarul mediu al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere precum si nominalizarea persoanelor direct implicate in indeplinirea contractului.
-Obligatii contractuale in desfasurare cu alti beneficiari.
-Recomandari din partea altor beneficiari. Recomandarile vor fi insotite de copii dupa contractele la care se face referire. Se vor prezenta minim 3 recomandari.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.07.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 250 RON
Conditii si modalitate de plata: Prin OP sau numerar la caseria institutiei
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.07.2008 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.07.2008 12:00
Locul: Primaria Oras Mizil Jud. Prahova
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor pe baza de imputernicire scrisa.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Ploiesti-Contencios administrativ
Adresa postala: Str. Emille Zolla nr.4, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100043, Romania, Tel.0244522466, Fax: 0244522445
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare A Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavrapoleus nr.6 sect 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Oras Mizil
Adresa postala: B-dul Unirii nr.14, Localitatea: Mizil, Cod postal: 105800, Romania, Tel.0244250008, Email: [email protected], Fax: 0244251120
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.07.2008 08:22