Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONSTRUCTIE BLOC LOCUINTE SOCIALE P+2E+M


Anunt de participare numarul 68445/11.11.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA SURA MICA (Primaria Comunei Sura Mica)
Adresa postala: Str. Principala, nr. 103, Localitatea: sura Mica, Cod postal: 557270, Romania, Punct(e) de contact: Mircea Dorel Marcu, Tel.0269/577101, Email: [email protected], Fax: 0269/577096, Adresa internet (URL): www.primariasuramica.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONSTRUCTIE BLOC LOCUINTE SOCIALE P+2E+M
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: loc.Sura Mica, str.Principala, nr. 392, jud Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CONSTRUCTIE BLOC LOCUINTE SOCIALE cu P+2E+M
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45211000-9 - Lucrari de constructii de imobile colective si de case individuale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONSTRUCTIE BLOC LOCUINTE SOCIALE P+2E+M cu 36 apartamente si 12 garsoniere
Valoarea estimata fara TVA: 4, 750, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare de 95.000 lei (pt.IMM - 50%)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea va fi asigurarta din fonduri guvernamentale - Min. Dezvoltarii, Lucrarilor Publice si Locuintelor.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Se accepta subcontractanti
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
A. Declaratii privind eligibilitateaB. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181C. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata: 1.Certif.atestare fiscala emis de Adm.Finant.Publice Locale din judetul in care este inregistrat Ofertantul, privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidatvalabil la data deschiderii ofertelor, in original.2. Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre Primaria in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul din care sa reiese ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local, in original.
D.Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare)
D.1.Persoane juridice/fizice romane: 1. Certificat constatator original sau copie legalizata, emis de O.Reg.Comert.din judetul unde este inregistrat Ofertantul, valabil la data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte:
- actionariatul societatii (asociatii) societatii;
- sediul social;
- administratori;
- sedii, sucursale inregistrate;
- obiectul principal de activitate si cel secundar (cod CAEN), Autorizatie de functionare / altele echivalente2. Cazier judiciar al administratorului firmei, respectiv al persoanei care are are functia de director general si sau actionar majoritar
Nota: Documentele vor fi valabile la data deschiderii ofertelor si vor fi pentru : ofertant, ofertant asociat ( unde este cazul)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindsituatia economico-financiara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani (bilant contabil la data de 31.12.pt anii2007 - 2005 vizatede Adm. Financiara)Formularul 5 - Informatii generale cuprinzand cifra de afaceri pe ultimii 3 ani.Media cifrei de afaceri a ultimilor 3 ani trebuie sa fie minim 1.300.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
A.Informatii privindcapacitatea tehnica
B.Recomandari de la beneficiari
C.Informatii privind dotarea cu echipamente tehnice, utilaje, instalatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
A.Documente care dovedesc capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului: Lista principalelor lucrariin ultimii 5 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante publice sau private -formularul 6Cerinte minime: Se va prezenta 1 contract de lucrari de constructii executat cu valoare de minim 2.000.000 lei.Se va completa formularul 7 experienta similaraB. Cerinta minima: se vor prezenta 2 recomandari conform formularului 8. Fiecare recomandare va fi emisa de un beneficiar diferit. Recomandarile se vor referi la lucrari de constructii similare si vor fi vizate de Inspectoratul in ConstructiiC. Se va completa formularul 9Dotarea minima solicitata : Pentru executarea lucrarilor sunt necesareCel putin urmatoarele echipamente: -Excavator-Mijloace de transport-Schela metalica, popi, grinzi metalice-Vibratoare pentru beton de diverse dimensiuni, -Macara turnOfertantul va mentiona care sunt echipamentele, utilajele, mijloacele de transport, laboratoarele, baza de productie, alte mijloace fixe si dotari sunt asigurate din dotarea proprie si / sau prin contracte de inchiriere.Pentru echipamentele, utilajele care nu sunt asigurate din dotarea proprie se vor prezenta contractele/conventii cu furnizorii acestora. Comisia de evaluare are dreptul de a verifica si inspecta pe teren existenta dotarilor declarate de ofertant.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
4646 / 28.10.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.11.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 300 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar la caseria Primariei
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.12.2008 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.12.2008 10:00
Locul: sediul Consiliului Local / Primariei Sura Mica, Str. Principala, nr. 103, Sura Mica, Jud. Sibiu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La sedinta de deschidere pot participa doar reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor pe baza de imputernicire si CI/BI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0300846, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Judetean Sibiu
Adresa postala: b-ul Victoriei, nr. 11, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550024, Romania, Tel.0269/211429, Fax: 0269/211429
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul juridic sau Biroul achizitii al Primariei Sura Mica, jud. Sibiu
Adresa postala: str. Primcipala, nr. 103, ,Localitatea: Sura Mica, Cod postal: 557270, Romania, Tel.0269/577101, 577096, Email: [email protected], Fax: 0269/577101, 577096
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.11.2008 14:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer