Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Constructie Centru de Management Integrat al Deseurilor in judetul Cluj


Anunt de participare numarul 107680/14.09.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL CLUJ (CONSILIUL JUDETEAN)
Adresa postala:  21 DECEMBRIE 1989 NR 58, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400094, Romania, Punct(e) de contact:  ALIN TISE, Tel. 0264503300, In atentia:  Alexandru Cretu, Email:  [email protected], Fax:  0264503300, Adresa internet (URL):  www.cjcluj.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Constructie Centru de Management Integrat al Deseurilor in judetul Cluj
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: S-E municipiul Cluj-Napoca in zona "Tufele Rosii"
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectul este compus din doua componente:
- FIDIC Galben: Statie de sortare deseuri reciclabile, Statie de tratare mecano-biologica deseuri biodegradabile, infrastructura adiacenta (alimentare cu apa, alimentare cu energie electrica, retea de incendiu, etc.);
- FIDIC Rosu: Celula nr. 1 de depozitare deseuri, Cladire administrativa, Zona de interventii utilaje, Cabina cantar, Zona spalare roti, Statie de epurare levigat, Sistem de captare gaz din depozit, Lucrari de protectie impotriva inundatiilor, Drumuri si platforme, Utilitati, Monitorizare mediu.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
45111291-4-Lucrari de amenajare a terenului (Rev.2)
45210000-2-Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
45222110-3-Lucrari de constructii de rampe de deseuri (Rev.2)
45252100-9-Lucrari de constructii de statii de epurare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Proiectul este compus din doua componente:
- FIDIC Galben: Statie de sortare deseuri reciclabile, Statie de tratare mecano-biologica deseuri biodegradabile, infrastructura adiacenta (alimentare cu apa, alimentare cu energie electrica, retea de incendiu, etc.);
- FIDIC Rosu: Celula nr. 1 de depozitare deseuri, Cladire administrativa, Zona de interventii utilaje, Cabina cantar, Zona spalare roti, Statie de epurare levigat, Sistem de captare gaz din depozit, Lucrari de protectie impotriva inundatiilor, Drumuri si platforme, Utilitati, Monitorizare mediu.
Valoarea estimata fara TVA: 139, 495, 442RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
14 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare-2.650.000lei ;garantia de buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Declaratie privind eligibilitatea ;Declaratie pe proprie raspundere ;Declaratii pe proprie raspundere privind inexistenta starii de faliment a operatorului economic;Certificat de atestare fiscala ;certificat fiscal privind impozitele si taxele locale;Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.bilanturile contabile la 31.12.2007, 31.12.2008 si 31.12.2009,
2.cifra de afaceri
3.Solvabilitate patrimoniala
4.Profit
5.Acces la linii de credit
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
2.Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009) in val.minim 160.000.000 lei3.Media aritmetica pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009) a indicatorului financiar privind solvabilitatea patrimoniala>30%.;4.Profit pozitiv pe anul 2009;5.Ofertantul trebuie sa demonstreze ca are acces la linii de credit, la active lichide sau alte mijloace financiare necesare pentru indeplinirea contractului pentru o perioada de 8 luni, in valoare de minim 5.000.000 euro (echivalent 21.318.000 lei) in afara angajamentelor solicitate pentru alte contracte
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista cu principalele lucrari din ultimii 5 ani / Experienta similara.Declaratie privind principalele lucrari similare executate in ultimii 5 ani
Declaratie privind principalele servicii similare prestate in ultimii 3 ani
2.Informatii privind capacitatea profesionala
3.Informatii privinddotarile specifice
4.Informatii privind subcontractanti5.Informatii privind asociatii
6.Standarde de asigurarea calitatii
7.Standarde de securitate si sanatate in munca
8.Informatii privind Protectia mediului
9.Informatii privind respectarea legislatiei de securitate si sanatate in munca
10.Angajament privind asigurarile-Declaratie privind asigurarile prin care ofertantul isi asuma obliga?ia de a incheia, inainte de inceperea lucrarilor, o asigurare ce va cuprinde toate riscurile care ar putea aparea privind lucrarile executate, utilajele, instala?iile de lucru, echipamentele, materialele pe stoc, personalul propriu si reprezentan?ii imputernici?i sa verifice, sa testeze sau sa recep?ioneze lucrarile, precum si daunele sau prejudiciile aduse catre ter?e persoane fizice sau juridice la valoarea contractului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. cumulativ indeplinirea conditiilor de la pct. a) si b): a)Experienta similara in executie de min. 5 ani Finalizarea de catre ofertant a unor contracte de executie care sa fi inclus urmatoarele componente: ? Cel putin o statie de sortare deseuri reciclabile sau cel putin o statie de tratare deseuri sau cel putin un depozit ecologic.?Infrastructura adiacenta (drumuri, aductiune apa, canalizare, utilitati, etc.);Valoarea cumulata a contractelor trebuie sa fie cel putin egala cu 128.000.000 lei.Aceasta valoare- realizata in maximum trei contracte.;b)Experienta similara in proiectare de min.3 ani;Valoarea cumulata a contractelor trebuie sa fie cel putin egala cu 2.000.000 lei;2.experti cheie: 1 Manager de Proiect , 2.Responsabil Tehnic cu executia, 3.1 Inginer pentru asigurarea calitatii , 4.1 Expert in sudura geomembrana , 5.1 Inginer instalatii; Personal responsabil cu proiectarea: 1.1 Coordonator Tehnic - Sef de Proiect , 2.Specialisti in urmatoarele domenii: a.statii tratare/sortare deseuri b.constructii civile;c.drumuri, d.instalatii;Pentru toti expertii cheie mentonati mai sus se vor prezenta: a. O lista cu expertii cheie propusi pentru implementarea proiectului (atat executie cat si proiectare) ? Formularul 18;b. CV expert cheie.3. executie: Excavatoare - 4 buc.;Miniexcavator pentru spatii inguste ? 1 buc. Cilindru compactor min. 10 tone ? 2 buc. ;Cilindru compactor ?picior de oaie? ? 1 buc.;Incarcator frontal ? 2 buc.;Echipament forare verticala ? 1 buc;Mai vibrator ? 1 buc.;Autogreder ? 1 buc. Buldozer ? 4 buc.;Automacara ? 1 buc. Autocisterna cu dispozitiv de stropit ? 1 buc.Echipament pentru epuismente si realizare incinte uscate (motopompe) - 4 buc.Aparate de sudura pentru conducte de PE ? 2 buc.;Autobetoniere - 4 buc. ;Autobasculante ? 10 buc. , Dumpere ? 2 buc.;Autoutilitare ? 4 buc. ;Echipamente de ridicare pentru montaj;Echipamente pentru sudarea geomembranei ? 2 buc;5.Acordul de asociere semnat de fiecare asociat ;6.ISO 9001 sau echivalent ;ISO 14001 sau echivalent ;7.OHSAS 18001 sau echivalent;8.declaratie pe propria raspundere;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
Punctaj tehnic
50%
Descriere: conform fisei de date
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
13395/2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S213-307450 din 05.11.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.10.2010 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.10.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.10.2010 11:00
Locul: sediul Consiliului Judetean Cluj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Participantii la sedinta de deschidere trebuie sa prezinte o imputernicire scrisa din partea ofertantului prin care acesta din urma il angajeaza sa-l reprezinte
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Datorita volumului mare al Documentatiei de atribuire, a fost imposibila atasarea acesteia in intregime la anuntul de participare in SEAP. S-au atasat anuntului de participare, Vol. I si Vol. II. In cel mult 24h de la primirea scrisorii, autoritatea contractanta va pune la dispozitia operatorilor economici interesati, in mod gratuit de la sediul autoritatii contractante, pe suport electronic, un exemplar alVol. III, Vol. IV , Vol. V si Vol. VI.Operatorii economici vor transmite o scrisoare de interes, cu toate datele de identificare, cel mai tarziu cu doua zile inainte de data deschiderii ofertelor.Toate raspunsurile la solicitarile de clarificare vor fi publicate in SEAP, motiv pentru care operatorii economici vor lua toate masurile ce se impun pentru a intra in posesia lor
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr 6 , sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/ 3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/ 3104642, Adresa internet (URL):  www.cjcluj.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala:  str. Stefan cel Mare, nr. 1, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400133, Romania, Tel. 0264/431063, Fax:  0264/593866, Adresa internet (URL):  portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COnsiliul Judetean Cluj
Adresa postala:  b-dul 21 Decembrie 1989 nr 58, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400094, Romania, Tel. 0264503340, Email:  [email protected], Fax:  0264503340, Adresa internet (URL):  www.cjcluj.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.09.2010 11:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer