Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Constructie "Clinica Veterinara"


Anunt de participare numarul 52242/13.05.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SERVICIUL PUBLIC PAVAJE SPATII VERZI
Adresa postala: I.L. CARAGIALE, NR.1 BIS, ,Localitatea: Calarasi, Cod postal: 910060, Romania, Punct(e) de contact: NICOLETA OLGUTA TAMAIANU, Tel.0242-311042, Email: [email protected], Fax: 0242-313750, Adresa internet (URL): www.primariacalarasi.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Constructie "Clinica Veterinara"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Calarasi, str. Varianta Nord
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Constructie "Cladire pentru servicii medicale specializate"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45215120-4 - Cladire pentru servicii medicale specializate (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Clinica Veterinara - una
Valoarea estimata fara TVA: 670, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 21.07.2008 pana la 22.10.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de buna executie 5% - 33500 ronGarantia de participare 2% - 13400 ron
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget Local - Ordin de plata
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/Subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea- Prezentare formular 12 A- Cazier judiciar pentru administratorul societatii ofertanteDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181-Prezentare formular 12 B
- Certificat fiscal privind plata taxelor si impozitelor datorate bugetului de stat, valabil la data deschiderii ofertelor
- Certificat fiscal privind plata taxelor si impozitelor locale (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul/candidatul este rezident), valabil la data deschiderii ofertelor
In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.181 din OUG 34/2006sau au datorii la bugetul de stat sau la bugetul local acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de furnizare.Persoane juridice/fizice romane- Actul constitutiv al societatii
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului- Certificat de inregistrare fiscala emis de Oficiul Registrului Comertului
- Autorizatie de functionare a sediului
- Prezentare formular 12 C
Persoane juridice /fizice straine
- Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani (2005, 2006, 2007) (bilant)
- Prezentare formular 7
- Scrisoare de bonitate emisa de o unitate bancara
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista principalelor lucrari in ultimii 3ani, formular 12D cu anexa
- Prezentarea a doua contractede lucrari similare indeplinite in ultimii 3 ani
- Prezentare formular 12I
- Prezentare formular 12H cu anexa
- Prezentare formular 10
- Prezentare formular 13
- Certificat de atestare a calitatii ISO 9001 si ISO 14001Informatii privind subcontractantii
- Prezentare formular 12 G
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.07.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Ordin de plata;caserie
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.07.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.07.2008 10:00
Locul: Calarasi str. I.L.Caragiale nr. 1 bis
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pe baza de imputernicire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Judecatoria Calarasi
Adresa postala: Str. Bucuresti, Localitatea: Calarasi, Cod postal: 910161, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al Serviciului Public Pavaje Spatii Verzi
Adresa postala: Str. I.L.Caragiale nr.1 bis, Localitatea: Calarasi, Cod postal: 910060, Romania, Tel.0242/311042, Email: [email protected], Fax: 0242/313750
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.05.2008 15:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer