Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONSTRUCTIE DE DRUM (EXTINDERE BD. MIHAI VITEAZU) LOCALITATEA SELIMBAR, JUD. SIBIU


Anunt de participare numarul 129156/26.08.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Selimbar (Primaria comunei Selimbar Jud Sibiu)
Adresa postala:  str. Mihai Viteazu, nr.164, Localitatea:  selimbar, Cod postal:  557260, Romania, Punct(e) de contact:  Alexandru Marinca, Tel. 0269 560001, Email:  [email protected], Fax:  0269 560295, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONSTRUCTIE DE DRUM (EXTINDERE BD. MIHAI VITEAZU) LOCALITATEA SELIMBAR, JUD. SIBIU
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Localitatea Selimbar, comuna Selimbar , jud Sibiu
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari avand ca obiect: Constructie de drum (extindere bd. Mihai Viteazu) localitatea Selimbar, jud. Sibiu
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Scopul contractului: Lucrari avand ca obiect: Constructie de drum (extindere bd. Mihai Viteazu) localitatea Selimbar, jud. SibiuTotal cantitati lucrariIn conformitate cu listele de cantitati si caietele de sarcini din documentatia de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 639, 669.04RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in suma fixa de 70.000 lei.Pt.ofertanti din categ. IMM (cf.Lg. 346/2004, cu modif. ulterioare), gar. de part. se constituie in procent de 50%, respectiv in suma de: 35.000 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea(Formular 1A) , Declaratie privind calitatea de participant la procedura (formular 1E), Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat, Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta (formular 1B)(valabile a data deschiderii ofertelor) in original sau copie « conform cu originalul ».Persoanele juridice straine ;doc. edificatoare pentru dovedirea eligib. ? eliberate de autoritati ale tarii de origine prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Documentele vor fi prezentate in original sau copie, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Certificat constatator, in original sau copie "conform cu originalul", emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor de ORC. Certificat de inregistrare eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal ? copie ?conform cu originalul?.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii: Declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani.(formular 1C), Scrisoare de bonitate eliberata de catre o banca cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei, care sa demonstreze faptul ca ofertantul are asigurate lichiditatile necesare sau are acces pe perioada executiei lucrarilor la o linie de credit in vederea finantarii lucrarilor respective.
Documentele vor fi prezentate in limba romana, sau insotite de o traducere autorizata.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media cifrelor de afaceri globale a ofertantului pe ultimii (3) trei ani (2008, 2009, 2010) trebuie sa fie de cel putin 7.000.000 lei Prin exceptie, in cazul ofertantilor din categoria IMM (facand dovada in acest sens prin prezentarea doc prev in Lg nr. 346/2004) cifra de afaceri poate fi demonstrata doar in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.Scrisoarea de bonitate sa demonstreze lichiditati sau linie de credit in valoare de minim 50% din valoarea ofertata alucrarii si sa aiba o per de valab de minim 4 luni de la data deschiderii ofertelor.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista princip lucr exec in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contr publice sau private(formulare 1D).Formular 12H : Lista privind echip tehnice de care dispune operatorul economic pentru indepl corespunz a contr. Daca echipamentele tehnice nu sunt in prop ofertantului si vor fi inchiriate, ofertantul trebuie sa nominalizeze proprietarul acestora si sa prezinte contractul incheiat in acest sens.Lista pers calificat si al cadrelor de conducere(Formu G) Se va prezenta o decl care sa contina informatii privind numarul mediu al pers in ultimii 3 ani, inf ref la numarul si pregatirea cadrelor de conducere si personalul tehnic si de specialitate responsabil pentru executia lucrarilor.Din doc prezsa reiasa ca ofertantul dispune de personal necesar indeplinirii contractului de lucrari cf. prescr. tehnice solicitate si cu obiectul contr. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, iar cerinta minima se considera indeplinita cumulat.Copii dupa certif prin care se atesta ca ofertantul are implementat si mentine un sistem de management al calitatii conform conditiilor din standardul SR EN ISO 9001 :2001 (ISO 9001 :2000), un sistem de management al mediului conform conditiilor din standardul SR EN ISO 14001:2005, un sistem de management al sanatatii si securitatii ocupationale conform conditiilor din standardul SR EN OHSAS 18001:2008(sau altele echivalente)-in termenul de valab mentionat de emitent, certificarea sistemului privind responsab sociala SA 8000(sau echivalent) pentru domeniile de activitate care fac obiectul contractului - in termenul de valabilitate mentionat de emitent;
-Declaratie privind partile din contract care sunt indeplinite de subcontractant si specializarea acestuia (Formular 12G) Pentru orice subcontr se va prezenta Formularul privind informatiile generale. Acord de asociere (daca e cazul)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul are obligatia de a face dovada executarii in ultimii 5 ani a uneilucrari similare (lucrari de drumuri), cu o valoare cel putin egala 3.000.000 lei (fara TVA). Se va prezenta contractul in copie insotit de recomandare si de procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor. Ofertantul trebuie declare existenta cel putin a urmatoarelor: Utilaj pentru punerea in opera mixturi asfaltice;Compactor static autopropulsat rulouri/Compactor static autopropulsat pneuri, Incarcator frontal, Motocompresor mobil de joasa presiune, Repartizator finisor mixturi asfaltice, Instalatie de aplicare a emulsiilor bituminoase, Autospeciala cu matura mecanicaAutobasculante pentru transport mixturi asfaltice;Autobetoniera;Vibrocompactor;Personalul propus pentru administrarea si executia Contractului trebuie sa indeplineasca cel putin urmatoarele cerinte: Responsabil tehnic cu executia , Responsabil cu asigurarea si controlul calitatii lucrarilor (CQ) . Manager de proiect
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
Termenul de executie
5%
Descriere: In interv prev de DA (min 2 luni , max 4 luni)
3.
tehnologie propusa de ofertant pentru executia lucrarii
25%
Descriere: siguranta in exploatare, sanatate si prot mediu
4.
Planul de organizare a executiei lucrarilor
10%
Descriere: modul de prez a organizarii executiei lucrarilor
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.09.2011 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.09.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.09.2011 12:00
Locul: Sala de sedinte a Primariei comunei Selimbar, Str. Mihai Viteazu, nr.164, Selimbar, jud. Sibiu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Fiecare operator economic poate fi reprezentat oficial in fata comisiei de evaluare de persoana imputernicita (pe baza de imputernicire si act de identitate)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stravopoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-3104641, Email:  [email protected], Fax:  021-3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Eventualele contestatii se pot depune la CNSC intr-un termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta a actului atacat.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria comunei Selimbar
Adresa postala:  str. M. Viteazu, nr.164, Localitatea:  Selimbar, Cod postal:  557260, Romania, Tel. 0269/560001, Email:  [email protected], Fax:  0269/ 560295
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.08.2011 15:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer