Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONSTRUCTIE GRADINITA NOUA P+E GRADINITA CU ORAR NORMAL, COMUNA TOPRAISAR, JUDETUL CONSTANTA


Anunt de participare numarul 55104/09.06.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA TOPRAISAR (CONSILIUL LOCAL TOPRAISAR CONSTANTA)
Adresa postala: ÂSOS. NATIONALA, NR. 52, Localitatea: ÂTopraisar, Cod postal: Â907285, Romania, Punct(e) de contact: ÂANANMARIA-CRISTINA GUZGA, Tel.Â0241/785255, 0241/785001, Email: Â[email protected], Fax: Â0241/785255, 0241/785001, Adresa internet (URL): Âwww.primaria-topraisar.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONSTRUCTIE GRADINITA NOUA P+E GRADINITA CU ORAR NORMAL, COMUNA TOPRAISAR, JUDETUL CONSTANTA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: COMUNA TOPRAISAR, LOCLITATEA TOPRAISAR, SOS. NATIONALA, NR. 32A, JUD. CONSTANTA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SE DORESTE CONSTRUCTIA UNEI NOI GRADINITE P+E LANGA GRADINITA EXISTENTA.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45214100-1 - Lucrari de constructii de gradinite (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONSTRUCTIE GRADINITA PARTER+ETAJ
Valoarea estimata fara TVA: 2, 399, 882RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
15 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ÅŸi garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE: 35.000 LEI.GARANTIA DE BUNA EXECUTIE 5% DIN VALOAREA CONTRACTULUI.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
PROIECTUL ESTE FINANTAT DE LA BUGETUL MINISTERULUI EDUCATIEI, CERCETARII SI TINERETULUI. TRANSA I -200 MII LEI.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIEREA CONFORM LEGISLATIEI ÃŽN VIGOARE.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, declaratie privind neîncadrarea în prevederile art.181 din OUG nr.34/2006, certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale, certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale pentru bugetul general consolidat.Documentele se vor prezenta in original sau copie legalizata si trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- CIFRA MEDIE DE AFACERI PE ULTIMII 3 ANI DIN ACTIVITATI SIMILARE SA FIE MAI MARE SAU EGALA CU 4500000 RON.
- lichiditatea generala sa fie minim 100%
- solvabilitatea sa fie minim 30%
- bilantul contabil al ofertantului la data de31.12.2007, vizate si inregistrate de organele competente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- CIFRA MEDIE DE AFACERI 4.500.000 LEI.- LICHIDITATEA MINIM 100%.- SOLVABILITATEA MINIM 30%.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista principalelor lucrari executate;
- Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice;
- Declaratie privind numarul mediu, in ultimele 12 luni, al personalului angajat;
- Trei recomandari din partea altor beneficiari/clienti pentru lucrari similare vizate de ISC.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
PRETUL
75%
Descriere:
2.
DURATA/TERMEN DE EXECUTIE
15%
Descriere:
3.
TERMEN DE GARANTIE ACORDAT LUCRARII
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.07.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: SE VA DEPUNE O CERERE SCRISA LA SEDIUL PRIMARIEI TOPRAISAR SAU PE FAX 0241/785.118.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.07.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.07.2008 13:00
Locul: SEDIUL CAMINULUI CULTURAL TOPRAISAR. SALA DE SEDINTE A CONSILIULUI LOCAL.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
COMISIA DE EVALUARE SI REPREZENTANTII ÃŽMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR DE PE LANGA AUTORITATEA NATIONALA PENTRU REGLEMENTAREA SI MONITORIZAREA ACHIZITIILOR PUBLICE
Adresa postala: ÂStr. Stavropoleos nr.6, Sector 3 Bucuresti, Localitatea: ÂBucuresti, Cod postal: Â030084, Romania, Tel.Â+4(021)3118090, Email: Â[email protected], Fax: Â+4(021)3118095, Adresa internet (URL): Âwww.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CONSTANTA
Adresa postala: Âstr. Traian, nr. 23, Localitatea: ÂCONSTANTA, Cod postal: Â900725, Romania, Tel.Â0241/616003, Email: Â[email protected], Fax: Â0241/616003, Adresa internet (URL): Âwww.portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL LOCAL TOPRAISAR
Adresa postala: ÂSOS. NATIONALA, NR. 52, COMUNA TOPRAISAR, JUD. CONSTAN'A, Localitatea: ÂTOPRAISAR, Cod postal: Â907285, Romania, Tel.Â0241/785255, Email: Â[email protected], Fax: Â0241/785118, Adresa internet (URL): Âwww.primaria-topraisar.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.06.2008 14:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer