Licitatie Publica - Constructie Gradinita Program Prelungit 120 Prescolari, Scoala nr. 10 Marin Preda
Anunt de participare numarul 59966/29.07.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Colegiul National Liceal Zinca Golescu
Adresa postala: Egalitatii nr.34, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 010230, Romania, Punct(e) de contact: Eugenia Zichil, Tel.0248/219424, Email: [email protected], Fax: 0248/219424, Adresa internet (URL): str. Egalitatii nr. 34, Pitesti, jud Arges, Adresa profilului cumparatorului: -
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Constructie Gradinita Program Prelungit 120 Prescolari, Scoala nr. 10 Marin Preda
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: In curtea Scolii nr.10 Marin Preda, Str. N. Grigorescu nr. 37, Pitesti, JUD ARGES
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CONSTRUCTIE DE LOCAL GRADINITA CU PROGRAM PRELUNGIT CU 120 PRESCOLARI IN CURTEA SCOLII NR. 10 MARIN PREDA CARE PRESUPUNE URMATOARELE: LUCRARI DE REZISTENTA, ARHITECTURA, INSTALATII TERMICE, INSTALATII ELECTRICE, INSTALATII APA CANAL SI DOTARI.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45214100-1 - Lucrari de constructii de gradinite (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
contract de lucrari de constructie de gradinita , care cuprinde: arhitectura, rezistenta, instalatii termice, instalatii electrice , instalatii apa-canal, dotari .Valoarea totalaestimativa a proiectului de constructie de gradinita =2.186.000 lei .In functie de sumele alocate de M.E.C.T, va fi incheiat contractul .
Valoarea estimata fara TVA: 2, 186, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE = 32800 LEI PRIN SCRISOARE DE GARANTIE BANCARA IN ORIGINAL.GARANTIA LUCRARII =8% DIN VALOAREA CONTRACTULUI FARA TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
DIN BUGETUL M.E.C.T, PLATA EFECTUANDU-SE PRIN VIRAMENT PRIN OP PRIN TREZORERIE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asocieresau subcontractanti
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din ordonanta OUG 34/2006, certificat de inregistrare, certificat emis de Oficiul National al Registrului Comertului sau alte documente edificatoare de atestare sau apartenenta dpv profesional, original sau copie legalizata, certificat de atestare fiscala, impozite si taxe locale, certificat de atestare fiscala DGFP.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil pe anul 2007 cu viza de inregistrare de la DGFP, declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani: cerinta este ca cifra medie de afaceri sa fie cel putin egala cu 6.561.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari din ultimii 5 ani din care cel putin o lucrare similara, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari (formularu C3), declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si ala cadrelor de conducere in ultimii 3 ani insotite de CV -uri personalului de conducere(formularul F), declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamenteletehnice (formularul E), document dincare sa rezulte implementarea si mentinerea unui sistem al calitatii conform ISO 9001 sau echivalent, certificarea privind protectia mediului, certificarea privind indeplinirea conditiilor de munca si securitatea muncii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2219/23.07.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.09.2008 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.09.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.09.2008 12:00
Locul: SEDIUL SCOLII NR. 10MARIN PREDA, STR. N. GRIGORESCU NR. 37, PITESTI , ARGES
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
LUCRAREA ESTE APOBATA PRIN MO NR. 370/04.04.2008 IN VALOAREADE 359000 LEI.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE ACONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STARVOPOLEOS NR. 6 SECT. 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILILU NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STARVOPOLEOS NR. 6 SECT 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa de catre contestator in cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante pe care acesta in considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Colegiul National Liceal Zinca Golescu
Adresa postala: str. Egalitatii nr. 34, Localitatea: PITESTI, Cod postal: 1100419, Romania, Tel.0248219424, Fax: 0248218361
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.07.2008 10:52