Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Constructie grup sanitar interior cu apa curenta,incalzire,canalizare si statie de epurare.


Anunt de participare (utilitati) numarul 60638/05.08.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Scoala cu clasele I-VIII Puranii de Sus
Adresa postala: com Purani jud. Teleorman, Localitatea: Puranii de Sus, Cod postal: 147348, Romania, Punct(e) de contact: Gheorghita Durlan //// Burlacu Viorica, Tel.02474526920766242303, Email: [email protected], Fax: 024745269200347814133
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Scoala cu clasele I-VIII Puraniide Sus
Adresa postala: Com. Puranijud. Teleorman, Localitatea: Puranii de Sus, Cod postal: 147348, Romania, Punct(e) de contact: Burlacu Viorica -contabil, Tel.0247452692, Email: [email protected], Fax: 0247452692
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Scoala cu clasele I-VIII Puraniide Sus
Adresa postala: Com. Puranijud. Teleorman, Localitatea: Puranii de Sus, Cod postal: 147348, Romania, Punct(e) de contact: Burlacu Viorica -contabil, Tel.0247452692, Email: [email protected], Fax: 0247452692
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Scoala cu clasele I-VIII Puraniide Sus
Adresa postala: Com. Puranijud. Teleorman, Localitatea: Puranii de Sus, Cod postal: 147348, Romania, Punct(e) de contact: Burlacu Viorica -contabil, Tel.0247452692, Email: [email protected], Fax: 0247452692
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Constructie grup sanitar interior cu apa curenta, incalzire, canalizare si statie de epurare.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Sat.Puranii de Sus Com.Purani jud.Teleorman.Unitatea scolara.
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 luni
Valoarea estimata fara TVA: 144, 990RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Conform documentatiei dincaietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.1)
45300000-0-Lucrari de instalatii pentru cladiri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Nu
Valoarea estimata fara TVA: 144, 990RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 27.08.2008 pana la 22.12.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Da
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Ordin de plata
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Societate cu personalitate juridica
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Conform celor din caietul de sarcini.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Da
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Da
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Da
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul lucrarii
30%
Descriere:
2.
Perioada de executie a lucrarii
20%
Descriere:
3.
Perioada de garantie a lucrarii
20%
Descriere:
4.
Protectia si conservarea mediului
15%
Descriere:
5.
Respecterea standardelor de calitate
15%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.08.2008 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la contabilitatea unitatii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.08.2008 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 28.08.2008
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.08.2008 10:00
Locul: Secretariatul unitatii scolare
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de licitatie
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr.6 Sect.3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041304, Romania, Tel.0213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
ISJ Teleorman
Adresa postala: Str Carpati nr. 15, Localitatea: Alexandria, Cod postal: 140059, Romania, Tel.0247312712
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la deschiderea ofertelor.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic al ISJ Teleorman.
Adresa postala: Str. Carpati nr. 15, Localitatea: Alexandria, Cod postal: 140059, Romania, Tel.0247312712
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.08.2008 18:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer