Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Constructie grup sanitar interior cu apa curenta,canalizare si statie de epurare


Anunt de participare numarul 64893/25.09.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Scoala cu clasele I-VIII Draganesti de Vede
Adresa postala: COM. DRAGANESTI DE VEDE, Localitatea: Draganesti de Vede, Cod postal: 147130, Romania, Punct(e) de contact: ION BALTESCU, Tel.0247462316, Email: [email protected], Fax: 0247462316
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Primaria Comunei Draganesti de Vede - Teleorman
Adresa postala: com. Draganesti de Vede, Jud. Teleorman, Localitatea: Draganesti de Vede, Cod postal: 147130, Romania, Tel.0247466392, In atentia: Primarului
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Primaria Comunei Draganesti de Vede - Teleorman
Adresa postala: com. Draganesti de Vede, Jud. Teleorman, Localitatea: Draganesti de Vede, Cod postal: 147130, Romania, Tel.0247466392, In atentia: Primarului
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie publica
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Constructie grup sanitar interior cu apa curenta, canalizare si statie de epurare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Scoala cu cls. I-VIII Draganesti de Vede, Teleorman
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Grup sanitar cu instalatii sanitare, instalatii electrice si termice interioare, put forat si fosa septica
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
41000000-9-Apa captata si epurata (Rev.2)
45262220-9-Forare de puturi de apa (Rev.2)
45310000-3-Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
45332000-3-Lucrari de instalatii de apa si canalizare si de conducte de evacuare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se va construi si amenaja un grup sanitar atasat cladirii existente a scolii, put forat si bazin de colectare ape uzate
Valoarea estimata fara TVA: intre 280, 000 si 295, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare - 2500 lei si garantie de buna executie - 7% din valoarea estimativa a contractului fara TVA, constituita in max 3 zile de la comunicarea rezultatului procedurii
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Societate cu personalitate juridica
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Formular 12A Declaratia privind eligibilitatea2. Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat si la bugetul local3. Formular 12B Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/20064. Formular 12C Declaratia privind calitatea de participant la procedura5. Certificat constatator eliberat de O.R.C. de pe langa Tribunalul in raza caruia operatorul economic isi are sediul6. Actul constitutiv impreuna cu actele aditionale de modificare la zi7. Certificat de inregistrare eliberat de O.R.C.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular 12D - Declaratia privind cifra de afaceri neta pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind principalele lucrari executate in ultimii 3 ani. formular 12F ;2.Declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice necesare pentru executarea lucrarilor la obiectivul de investitie ofertat formular 12H.3.Declaratie privind listea contractelor de lucrari aflate in derulare.- formular 12F4.Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani formular 12I
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.10.2008 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.10.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.10.2008 11:00
Locul: sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai candidatilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Legislatia fiscala: www.mfinante.roLegislatia in domeniul protectiei mediului: www.mmediu.roProtectia muncii si conditii de munca: www.mmssf.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a ContestatiilorAdresa postala:
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr.6 Sect.3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041304, Romania, Tel.0213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
ISJ Teleorman
Adresa postala: Str Carpati nr. 15, Localitatea: Alexandria, Cod postal: 140059, Romania, Tel.0247312712
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la deschiderea ofertelor
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic al ISJ Teleorman
Adresa postala: Str Carpati nr. 15, Localitatea: Alexandria, Cod postal: 140059, Romania, Tel.0247312712
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.09.2008 18:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer