Licitatie Publica - CONSTRUCTIE NOUA GRADINITA CU PROGRAM PRELUNGIT
Anunt de participare numarul 54378/03.06.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SCOALA CU CLASELE I-VIII NR.1 MOGOSOAIA
Adresa postala: SOS. BUCURESTI-TARGOVISTE NR.107, Localitatea: Mogosoaia, Cod postal: 077135, Romania, Punct(e) de contact: ANISOARA GAISTEANU, Tel.0213516694, Email: [email protected], Fax: 0213516694, Adresa internet (URL): www.scoala-mogosoaia.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONSTRUCTIE NOUA GRADINITA CU PROGRAM PRELUNGIT
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: SCOALA CU CLS.I-VIII NR.1 MOGOSOAIA, COM.MOGOSOAIA, sos.Bucuresti-Targoviste, nr.107, jud.ILFOV
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CONSTRUCTIE NOUA GRADINITA CU PROGRAM PRELUNGIT (PARTER SI MANSARDA)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45214100-1 - Lucrari de constructii de gradinite (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONSTRUCTIE NOUA O GRADINITA CU PROGRAM PRELUNGIT
Valoarea estimata fara TVA: 559, 400EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE IN CUANTUM DE 27000 lei SI GARANTIA DE BUNA EXECUTIE IN PROCENT DE 10% DIN VALOAREA CONTRACTULUI DE LUCRARI.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURI ALOCATE DE LA MINISTERUL EDUCATIEI CERCETARII SI TINERETULUI
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea , Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, Certificate constatatoare pentru indeplinirea obligatiilor exigibile privind plata impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, Cazier fiscal /certificat echivalent, Certificatul de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului si Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala(pentru persoane juridice romane), Documente edificatoarecare sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica saude inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident(pentru persoane straine).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabilpe ultimii trei ani financiari (2005, 2006, 2007), informatii despre cifra de afaceri.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani a contractantului principal sa fie cel putin egala cu 4.500.000 lei,
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, Fisa de experienta similara , Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii , Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii , Informatii privind subcontractanti, Standarde de asigurare a calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita incheierea si indeplinirea in ultimii 5 ani a cel putin 3 (trei) contracte ale caror obiecte au fost executerarea de lucrari similare si care au avut o valoare egala sau mare de900.000 lei.Ofertantul va prezenta documente care sa ateste conformitatea cu standardele si normele de calitate impuse de Uniunea Europeana : ISO 9001, ISO 14001, ISO 18001, sau documente echivalente.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.07.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 250 RON
Conditii si modalitate de plata: OP IN CONTUL RO52TREZ4225004XXX218, TREZORERIA OPERATIVA BUFTEA
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.07.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.07.2008 12:00
Locul: SCOALA CU CLS.I-VIII NR.1 MOGOSOAIA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a participa la deschiderea ofertelor conform art.33(2)din HG 925
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4)0213104641, Email: [email protected], Fax: (+4)0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta, in conditiile art.67 alin.(3)din OUG 94/2007.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
INSPECTORATUL SCOLAR AL JUDETULUI ILFOV-OFICIUL JURIDIC
Adresa postala: Calea 13 Septembrie, nr.209, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050722, Romania, Tel.0213173650, Email: [email protected], Fax: 0213173654, Adresa internet (URL): www.isjilfov edu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.06.2008 14:03