Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONSTRUCTIE PIATA ACOPERITA


Anunt de participare numarul 17804/05.06.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA FACAENI
Adresa postala: strada Principala, Localitatea: Facaeni, Cod postal: 927110, Romania, Punct(e) de contact: NUTI ROSU, Tel.0243313330, Email: [email protected], Fax: 0243313330
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONSTRUCTIE PIATA ACOPERITA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: COMUNA FACAENI, JUDETUL IALOMITA.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LUCRAREA VA CONSTA IN EXECUTAREA UNEI PIETE DIN FERME METALICE PE STALPI DIN TEAVA, INGROPATI IN BETON, ACOPERITA CU TABLA CUTATA.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45213141-3 - Piata acoperita (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
O PIATA AGROALIMENTARA ACOPERITA.
Valoarea estimata fara TVA: 21, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE = 500 RON.GARANTIA DE BUNA EXECUTIE VA FI DE 5% DIN VALOAREA CONTRACTULUI FARA TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FINANTAREA SE VA FACE DIN BUGETUL LOCAL.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
INDIVIDUAL
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN SITUATIILE PREVAZUTE LA ART.181 DIN OUG.34/2006.
PENTRU A-SI DEMONSTRA CAPACITATEA DE EXERCITARE A ACTIVITATII PROFESIONALE OPERATORUL ECONOMIC VA PREZENTA DOCUMENTE EDIFICATOARE PRIN CARE SA DOVEDEASCA INREGISTRAREA CA PERSOANA FIZICA SAU JURIDICA SI, DACA ESTE CAZUL, - ATESTAREA ORI APARTENENTA, IN CONFORMITATE CU PREVEDERILE DIN TARA IN CARE OFERTANTUL/CANDIDATUL ESTE STABILIT.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
BILANTUL CONTABIL PRIVIND CIFRA DE AFACERI GLOBALA.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
CIFRA DE AFACERI MEDIE ANUALA PE ULTIMII 3ANI;LICHIDITATE GENERALA;SOLVABILITATE PATRIMONIALA.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CAPACITATEA TEHNICA SI/SAU PROFESIONALA SE VA APRECIA IN FUNCTIE DE: EXPERIENTA, APTITUDINI, EFICIENTA SI EFICACITATE A OFERTANTULUI/CANDIDATULUI.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
O LISTA A LUCRARILOR EXECUTATE IN ULTIMII 5 ANI;INFORMATII REFERITOARE LA STUDIILE, PREGATIREA PROFESIONALA SI CALIFICAREA ORGANELOR DE CONDUCERE, PRECUM SI ALE PERSOANELOR RESPONSABILE PENTRU EXECUTIA LUCRARII;O DECLARATIE REFERITOARE LA UTILAJELE SI ECHIPAMENTELE TEHNICE DE CARE POATE DISPUNE OPERATORUL ECONOMIC PENTRU INDEPLINIREA CORESPUNZATOARE A CONTRACTULUI.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.06.2007 13:30
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: NUMERAR LA CASERIA PRIMARIEI.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.07.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.07.2007 10:30
Locul: PRIMARIA COMUNEI FACAENI, JUDETUL IALOMITA.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
PENTRU CONTESTATIE TERMENUL ESTE DE 5 ZILE DE LA DATA LUARII LA CUNOSTINTA DE CATRE CONTESTATOR A ACTULUI INVOCAT SI SE DEPUNE LA CNSC.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.06.2007 16:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer