Licitatie Publica - Constructie Piata Morarilor
Anunt de participare numarul 37099/24.10.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA PIETELOR SECTOR 2
Adresa postala: STRADA ZIDURI MOSI NR 4, SECTOR 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021204, Romania, Punct(e) de contact: ELENA LUCRETIA MORARU, Tel.021.243.30.45, Email: [email protected], Fax: 021.243.29.63, Adresa internet (URL): www.aps2.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Constructie Piata Morarilor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Sos. Morarilor, nr6, Sector 2, Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Dezvoltarea infrastructurii pietelor agroalimentare din zona Morarilor
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Constructie Piata Agroalimentara Morarilor
Valoarea estimata fara TVA: 3, 659, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 70.000 lei, garantia de buna executie 5% din valoarea contractului, perioada de garantie 2 ani
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget Local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei, Certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor fata de bugetul de stat si local, certificat de inregistrare eliberat de Ministerul Justitiei-Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Cifra medie de afaceri anuala pe ultimii 3 ani in valoare de minim 8.362.750 lei
- Bilant contabil la 30 iunie 2007 vizat si inregistrat la organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani, insotita de certificat de buna executie - cel putin un contract de lucrari similare, constructii piete agroalimentare, in valoare de minim 1.097.700 lei
- Declaratie privind echipamentele tehnice, utilajele si instalatiile
- Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii angajat cu carte de munca, prezentare autorizatii, responsabil tehnic cu executia, controlor de calitate, CV-uri
- O recomandare pentru contractul de lucrari similare vizat de ISC
- Planul calitatii pe lucrare
- Standarde de asigurare a calitatii: Certificat ISO 9001, ISO 1001, ISO 14001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.11.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 277 RON
Conditii si modalitate de plata: Se achita la casieria APS 2. Documentatia este pusa la dispozitie in termen de 48 de ore de la solicitarea scrisa
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.11.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.11.2007 13:00
Locul: Administratia Pietelor Sector 2, Str. Ziduri Mosi, nr 4, Sector 2, Bucuresti.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Sevastopoleus, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021-310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile se vor depune in termen de cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestatari despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Administratia Pietelor Sector 2 - Biroul Juridic
Adresa postala: Str. Ziduri Mosi nr.4, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021204, Romania, Tel.0212432740, Adresa internet (URL): www.aps2.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.10.2007 12:12