Licitatie Publica - Constructie pod mixt ( beton+ metal ) in satul Crintesti , peste raul Carcinov
Anunt de participare numarul 28601/20.08.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL TOPOLOVENI
Adresa postala: STR.CALEA BUCURESTI, NR.111, Localitatea: Topoloveni, Cod postal: 115500, Romania, Punct(e) de contact: GHEORGHITA BOTARCA, Tel.0248666259, Email: [email protected], Fax: 0248666469
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Constructie pod mixt ( beton+ metal ) in satul Crintesti , peste raul Carcinov
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Satul Crintesti , orasul Topoloveni
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Constructia unui pod mixt peste raul Carcinov , in satul Crintesti , in lungime de 46 ml , cu suprastructura proiectata in solutie mixta otel-beton si infrastructura din beton
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45221111-3 - Pod rutier (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Constructia unui pod mixt peste raul Carcinov , in satul Crintesti , in lungime de 46 ml , cu suprastructura proiectata in solutie mixta otel-beton si infrastructura din beton
Valoarea estimata fara TVA: 1, 095, 932RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare la licitatie sub forma de scrisoare de garantie bancara in cuantum de 11000 lei ; garantie de buna executie a contractului de 5% sub forma de scrisoare de garantie bancara
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local si programul de dezvoltare a infrastructurii din spatiul rural - OGR. nr. 7/2006
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea formularului nr. 1 Declaratie privind eligibilitatea in conformitate cu prevederile art.180 si 181 din OGU 34/2006Certificat constatator emis de ORC cu cel mult 30 de zile inaintea datei limita de depunere a ofertei .
Certificat de atestare fiscala emis de Administratia finaciara prinvindobligatiile de plata catre bugertul de stat si certificat emis de autoritatea publica locala privind obligatiile de plata catre bugetul local valabile la data depunerii ofertei , in original sau copie legalizata .Ofertantul trebuie sa prezinte documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica si de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantultrebuie sa prezinte :
-Fisa de informatii generale Formularul 2
- Bilantul contabil la data de 31.12.2006 , vizat si inregistrat la oraganele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantulva prezenta :
*lista principalelorlucrari executatein ultimii5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari Formularul 4*informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune formular5
* informatii referitoare la studiile , pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere , precum si a personalului responsabil pentru executia lucrarilor* declaratie referitoare la utilajele, instalatiile , echipamentele tehnice de care dispune pentru indeplinirea contractului de lucrari.-formular 6
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.09.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 250 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la casieria autoritatii contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.09.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.09.2007 14:00
Locul: Sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membri comisiei de evaluare , observatori desemnati ai Ministerului de Finante , reprezentantii ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravopoleos , nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Pitesti
Adresa postala: Calea Victoriei, nr. 22, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110017, Romania, Tel.0248 219 374, Fax: 0248 219 947, Adresa internet (URL): www.justitie-ag.ro/ca_pit
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic si de contencios administrativ din cadrul Primariei Topoloveni
Adresa postala: Str. Calea Bucuresti , nr. 111, Localitatea: Topoloveni, Cod postal: 115500, Romania, Tel.0248666259, Email: [email protected], Fax: 0248666469
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.08.2007 13:00