Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - constructie scoala 4 sali de clasa si gradinita 1 sala grupa, localitatea Valea Mare,


Anunt de participare numarul 44186/21.02.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Scoala cu clasele I-VIII nr. 9 "V. Alecsandri" Vaslui
Adresa postala: str. Biruintei, nr. 1, Localitatea: Vaslui, Cod postal: 730227, Romania, Punct(e) de contact: Mirela Anca Suhan, Tel.0235362162, In atentia: suhan mirela anca, Email: [email protected], Fax: 0235362162
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
constructie scoala 4 sali de clasa si gradinita 1 sala grupa, localitatea Valea Mare,
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Localitate Valea Mare, com. Ivanesti, jud. Vaslui
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
constructie scoala 4 sali de clasa si gradinita 1 sala grupa va consta in executarea a
trei corpuri de cladire : scoala, gradinita si corp anexa. Suprafata de construire 1209
mp, teren intravilan sat Valea Mare, com. Ivanesti
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45214100-1 - Lucrari de constructii de gradinite (Rev.1)
45000000-7-Lucrari de constructii (Rev.1)
45214210-5-Scoala primara (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
nu este cazul.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 901, 177.8RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
14 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare - 7000 lei, procurarea documentatiei de atribuire -500 lei.- Scrisoare de garantie bancara- Ordin de plata sau fila CEC
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Hotarare de guvern nr. 1285/2007.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Nu este cazul. Lucrarea va fi atribuita unui singur operator economic, cu asociere sau subcontractare, art.44, 45/OUG34
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea
in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor
mentionate
Declaratii privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181
din Ordonanta, Se vor prezenta si CERTIFICATE CONSTATATOARE privind
indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari
sociale catre bugetul de stat si bugetul local
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor
mentionate
1. Autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima obligativitatea prezentarii
situatiilor financiare (Bilantul contabil si contul de profit si pierderi) pe anii 2004, 2005
si 2006 vizate si inregistrate de organele competente(Administratia Finantelor
Publice). Pentru persoanele juridice straine se solicita bilanturile contabile pe anii
2004, 2005 si 2006 inregistrate la autoritatea competenta din tara respectiva.
2. Autoritatea contractanta solicita ca ofertantul sa prezinte o declaratie /lista cu cifra
medii anuale de afaceri pe ultimii 3 ani.Prezentarea cifrei medii anuale de afaceri se va realiza conform Formularului 3 din
Sectiunea Formulare
In cazul in care oferta se prezinta in numele unui Consortiu, ofertantul are obligatia sa
prezinte un tabel centralizator cu declaratiile cifrelor de afaceri corespunzatoare
firmelor care participa la consortiu, pe ultimii trei ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima obligatorie completarea
Declaratiei privind , , Lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani, , conform Formularului 4
din sectiunea Formulare, insotita de certificari de buna executie.
2. Autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima indeplinirea si finalizarea in
ultimii cinci ani a cel putin unui contract de lucrari sau maxim trei cu lucrari similare cu
o valoare corespunzatoare cumulata indeplinit si finalizat in Romania.
Ofertantul va prezenta Formularul 5 din Sectiunea Formulare
Ofertantul va prezenta o copie dupa contractul(e) adus(e) ca referinta si o declaratie
in original de la partenerii de asociere (daca este cazul) pentru autenticitatea
procentului de participare.
3. Autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima completarea urmatoarelor
formulare :
- Declaratie privind utilajele, echipamentele tehnice de care dispune operatorul
economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, conform
formularului 6 din Sectiunea Formulare
- Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de
conducere conform Formularului 7 din Sectiunea Formulare.
4. Autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima obligatorie ca operatorul
economic sa aiba angajat sau colaborator (prin contract de colaborare) a unui
responsabil tehnic cu executia lucrarii.5. Autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima obligatorie prezentarea
dosarului de prezentare a sistemului propriu de conducere si de asigurare a calitatii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
valoarea ofertei
65%
Descriere:
2.
durata de executie
30%
Descriere:
3.
durata de garantare a lucrarilor
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.03.2008 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.03.2008 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.03.2008 12:00
Locul: Scoala cu clasele I - VIII Nr. 9 Vasile Alecsandri Vaslui
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertantii sau reprezentantii ofertantilor pe baza de imputernicire.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Nu este cazul.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6 Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Iasi
Adresa postala: str. Anastasie Panu, nr.4 25 bis, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232/260600, Email: [email protected], Fax: 0232/255907
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Inspectoratul Scolar Judetea Vaslui - serviciul juridic
Adresa postala: str.Alecu Donoci, nr. 2, Localitatea: Vaslui, Cod postal: 730122, Romania, Tel.0235/311928, Email: [email protected], Fax: 0235/311715
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.02.2008 15:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer