Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - constructie scoala 4 sali de clasa si gradinita 1 sala grupa, localitatea Valea Mare, com. Ivanesti, jud. Vaslui


Anunt de participare numarul 40615/13.12.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Scoala cu clasele I-VIII nr. 9 "V. Alecsandri" Vaslui
Adresa postala: str. Biruintei, nr. 1, Localitatea: Vaslui, Cod postal: 730227, Romania, Punct(e) de contact: Mirela Anca Suhan, Tel.0235362162, In atentia: Mirela Anca Suhan, Email: [email protected], Fax: 0235362162, Adresa internet (URL): str. Biruintei, nr. 1
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Consiliul Local al comunei Ivanesti, judetul Vaslui
Adresa postala: comuna Ivanesti, judetul Vaslui, Localitatea: ivanesti, Cod postal: 737300, Romania, Punct(e) de contact: cozma ovidiu, Tel.0235 340506, In atentia: cozma ovidiu, Fax: 0235 340575
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
consiliul local al comunei ivanesti, judetul vaslui
Adresa postala: comuna ivanesti, judetul vaslui, Localitatea: ivanesti, Cod postal: 737300, Romania, Punct(e) de contact: cozma ovidiu, Tel.0235 340506, In atentia: cozma ovidiu, Fax: 0235 340575
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- EducatieAltele: servicii generale de administratie publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Da
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
constructie scoala 4 sali de clasa si gradinita 1 sala grupa, localitatea Valea Mare, com. Ivanesti, jud. Vaslui
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: sat Valea Mare, com. Ivanesti, jud. Vaslui
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
constructie scoala 4 sali de clasa si gradinita 1 sala grupa va consta in executarea a trei corpuri de cladire : scoala, gradinita si corp anexa. Suprafata de construire 1209 mp, teren intravilan sat Valea Mare, com. Ivanesti
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.1)
45214100-1-Lucrari de constructii de gradinite (Rev.1)
45214210-5-Scoala primara (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Nu este cazul.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 674, 081RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
14 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
7500
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
hotarare de guvern
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
nu este cazul
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din Ordonanta, Se vor prezenta si CERTIFICATE CONSTATATOARE privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul de stat si bugetul local
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima obligativitatea prezentarii situatiilor financiare (Bilantul contabil si contul de profit si pierderi) pe anii 2004, 2005 si 2006 vizate si inregistrate de organele competente(Administratia Finantelor Publice). Pentru persoanele juridice straine se solicita bilanturile contabile pe anii 2004, 2005 si 2006 inregistrate la autoritatea competenta din tara respectiva.
2. Autoritatea contractanta solicita ca ofertantul sa prezinte o declaratie /lista cu cifra medii anuale de afaceri pe ultimii 3 ani.Prezentarea cifrei medii anuale de afaceri se va realiza conform Formularului 3 din Sectiunea Formulare
In cazul in care oferta se prezinta in numele unui Consortiu, ofertantul are obligatia sa prezinte un tabel centralizator cu declaratiile cifrelor de afaceri corespunzatoare firmelor care participa la consortiu, pe ultimii trei ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima obligatorie completarea Declaratiei privind , , Lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani, , conform Formularului 4 din sectiunea Formulare, insotita de certificari de buna executie.
2. Autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima indeplinirea si finalizarea in ultimii cinci ani a cel putin unui contract de lucrari sau maxim trei cu lucrari similare cu o valoare corespunzatoare cumulata indeplinit si finalizat in Romania.
Ofertantul va prezenta Formularul 5 din Sectiunea Formulare
Ofertantul va prezenta o copie dupa contractul(e) adus(e) ca referinta si o declaratie in original de la partenerii de asociere (daca este cazul) pentru autenticitatea procentului de participare.
3. Autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima completarea urmatoarelor formulare :
- Declaratie privind utilajele, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, conform formularului 6 din Sectiunea Formulare
- Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere conform Formularului 7 din Sectiunea Formulare.
4. Autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima obligatorie ca operatorul economic sa aiba angajat sau colaborator (prin contract de colaborare) a unui responsabil tehnic cu executia lucrarii.5. Autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima obligatorie prezentarea dosarului de prezentare a sistemului propriu de conducere si de asigurare a calitatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
valoarea ofertei
65%
Descriere:
2.
durata de executie
30%
Descriere:
3.
durata de garantare a lucrarilor
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.12.2007 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 7500 RON
Conditii si modalitate de plata: ordin de plata, fila cec sau casieria Consiliului Local Ivanesti
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.12.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.12.2007 11:00
Locul: Scoala cu clasele I - VIII V. Alecsandri, Vaslui
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.12.2007 15:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer