Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Constructie sediu administrativ DADR Iasi


Anunt de participare numarul 52912/20.05.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
D.A.D.R. (Directia pentru Agricultura si Dezvoltare Rurala)
Adresa postala: IASI, Bd. Stefan cel Mare si Sfant nr 47-49, Localitatea: Iasi, Cod postal: cod postal 700064, Romania, Punct(e) de contact: Ovidiu Constantin Nedelcu, Tel.0232255958/106, Email: [email protected], Fax: 0232211012, Adresa internet (URL): www.dadris.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Agricultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Constructie sediu administrativ DADR Iasi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Iasi, Str. Dumbrava Rosie nr. 3
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrarea consta in realizare constructie cu destinatie de sediu administrativ DADR Iasi, str. Dumbrava Rosie nr. 3 avand regim de inaltime de D+P+3E: AC=638 mp si AD=3173
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Constructie cu destinatie de sediu administrativ DADR Iasi, Str. Dumbrava Rosie nr. 3.
Valoarea estimata fara TVA: 5, 490, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.08.2008 pana la 03.08.2009
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantii de participare 109800 lei prin scrisoare de garantie bancara sau ordin de plata confirmat de banca pana la data deschiderii ofertelor
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat pe 2008 prin Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181. Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul de stat. Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local. Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata valabile la data deschiderii ofertelor. Certificat constatator eliberat de ORC, original sau echivalent. Copie dupa certificatul de inmatriculare sau echivalent. Persoane juridice/fizice straine vor prezenta documente edificatoare in traducere legalizata care sa dovedeasca forma de inregistrare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Cifra medie anuala pe ultimii 3 ani
2. Bilantul contabil pe ultimii 3 ani vizat si inregistrat la organul competent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. valoare minima 3.000.000 lei pe an2. Solvabilitate patrimoniala minim 30%2. Lichiditate genera
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Informatii subcontractanti
2. Lista de lucrari pe ultimii 5 ani
3. Declaratie privind dotarea
4. Lista cuprinzand personalul de conducere si cel responsabil cu executia lucrarii
5. Declaratii referitoare la efectiv mediu anual al personalului angajat si cadrelor de conducere in ultimii 3 ani
6. Certificate de atestare in domeniu
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pret
70%
Descriere:
2.
Termen de executie
10%
Descriere:
3.
Programul calitatii pentru executia lucrarii
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.06.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la casieria unitatii.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.06.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.06.2008 12:00
Locul: La sediul DADR Iasi, Bd. Stefan cel Mare si Sfant 47-49
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, invitati specialisti, imputerniciti ai ofertantilor si observatori.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National De Solutionare al Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr 6 sect 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104642, Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel si Contencios Administrativ Iasi
Adresa postala: Str. A. Panu 25 bis, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232260600, Fax: 0232260600
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestatar despre un act al autoritatii contractante pe care il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DADR Iasi - Biroul Juridic
Adresa postala: Bd. Stefan cel Mare si Sfant 47-49, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700064, Romania, Tel.0232255957, Email: [email protected], Fax: 0232214678, Adresa internet (URL): www.dadris.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.05.2008 08:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer