Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Constructie sediu de birouri si laboratoare - amplasament: Drumul Podul Dambovitei nr.71-73 si parcare auto pentru salariati - amplasament Drumul Podul Dambovitei nr.32, sector 6, Bucuresti, Romania


Anunt de participare numarul 91797/01.12.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL NATIONAL CERCETARE DEZVOLTARE PENTRU ECOLOGIE INDUSTRIALA
Adresa postala: SOS. PANDURI 90-92 Sector 5 Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050663, Romania, Punct(e) de contact: Zaharia Cristina, Tel.021/4100377 int 122, In atentia: MARGARETA NICOLAU, Email: [email protected], Fax: 021/4100575, Adresa internet (URL): www.incdecoind.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
alte institutii guvernate de legea publica
Activitate (activitati)
Altele: altele cercetare -dezvoltare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Constructie sediu de birouri si laboratoare - amplasament: Drumul Podul Dambovitei nr.71-73 si parcare auto pentru salariati - amplasament Drumul Podul Dambovitei nr.32, sector 6, Bucuresti, Romania
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Drumul Podul Dambovitei nr.71-73 - Sediu si parcare auto pentru salariati - amplasament Drumul Podul Dambovitei nr.32, sector 6, Bucuresti, Romania
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de executie pentru cladire cu regim de inaltime D+P+5E, cu laboratoare de cercetare cu dotari tehnologice specifice cercetarii in domeniul chimiei/protectiei mediului, birouri si incaperi anexa, imprejmuiri, retele de utilitati, amenajare platforma parcare auto pentru salariati, amenajare spatii verzi
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45214620-2 - Lucrari de constructii de unitati de cercetare si experimentare (Rev.2)
35113300-2-Instalatii de siguranta (Rev.2)
45113000-2-Lucrari de santier (Rev.2)
45223300-9-Lucrari de constructii de parcari (Rev.2)
45232421-9-Statie de tratare a apelor reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Total cantitati lucrari conform caietului de sarcini
Valoarea maxima a contractului: 14.800.000 lei, la care se adauga 2.812.000 lei TVA.Compusa din : - cheltuieli pentru constructii si instalatii 13.000.000 lei- cheltuieli pentru achizitia de utilaje si instalatii 1.600.000 lei- cheltuieli pentru organizarea de santier 200.000 lei
Valoarea estimata fara TVA: 14, 800, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
*Garantia participare 296000Lei const.prin OP sau instr.garantare.*Garantia buna executie, in cuantum de5%din valoarea contractului, faraTVA, const.prin scrisoare de garantie bancara la semnarea contr.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri FEDR si Bugetul national
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181
Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind obligatiile de plata la bugetul de stat - in original sau copie legalizata
Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele locale -in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale denumire ofertant, sediul/adresa, numar de telefon (fax), cod postal, persoana de contact, codul fiscal, contul bancar de trezorerie, cifra medie de afaceri pentru anii 2006, 2007, 2008 in original;
Nota: Vor fi descalificati ofertantii din ale caror documente nu rezulta indeplinirea de catre acestia a cerintei minimale indicate mai sus.-Bilanturi contabile pe 2006, 2007, 2008 si 30.06.2009, inclusiv contul de profit si pierdere inregistrate si vizate de organismele competente
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
* Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie minim 20.000.000 lei (in cazul asocierilor, conditia referitoare la cifra de afaceri poate fi indeplinita in mod cumulativ).Nota: 1. Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau bugetul local, vor fi descalificate.2. Ofertele care contin certificate cu termen de valabilitate expirat la data deschiderii ofertelor, vor fi descalificate.* Indicatorul financiar lichiditate generala calculate pentru anii 2006, 2007 si 2008 sa fie mai mare de 100%.In cazul asocierii cerinta obligatorie impusa referitoare la lichiditatea generala medie trebuie sa fie indeplinita obligatoriu de catre fiecare membru al asocierii.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
* Lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani care va contine valori, perioade si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari si lista contractelor in derulare.
* Recomandari din partea altor beneficiari* Declaratie privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport si alte mijloace fixe pe care executantul se angajeaza sa le utilizeze, in proprietate sau inchiriate.
* Dovada detinerii de laborator de analize probe atestat sau contract cu un laborator atestat de incercari pentru calitate materiale.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
* Recomandari din partea altor beneficiari(min.2 recomandari)* Se solicita indeplinirea in ultimii 5 ani, calculati fata de data depunerii ofertelor, a unui contract de lucrari cu o valoare egala sau mai mare decat valoarea minima de 14.800.000 lei, exclusiv TVA, de natura si compexitatea similare celui pentru care se oferteaza (cladire D+P+5E, cu Ad=3500 mp.)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
Durata de executie a lucrarilor
25%
Descriere:
3.
Durata de garantie a lucrarilor
15%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
616/4199
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.12.2009 09:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.12.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.12.2009 11:00
Locul: Sos. Panduri nr.90-92 Sector 5 Bucuresti Sala CTE
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POS CCE 115/2600Programul Operational Sectorial Cresterea CompetitivitatiiEconomiceAxa prioritara 2 Cresterea competitivitatii economice prin Cercetare-Dezvoltare-InovareD2.2. Investitii in infrastructurade C.D.I.si Dezvoltarea Capacitatii AdministrativeO2.2.1. Dezvoltarea infrastructurii de Centre de Dezvoltare existente si crearea de noi infrastructuri C-D
VI.3) Alte informatii
FazaI OS+Infrast.-Iunie 2010FazaIIStr.Parter+Etaj1 si 2August 2010FazaIIIStr.etaj 3, 4, 5Octombrie 2010FazaIVLuc.interioare arh.si inst.(Partea 1)Aprilie 2011;FazaVLuc.interioare arh.si inst.Partea 2, Achizitii si montaj utilaje-Octombrie2011
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravopoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Str. Splaiul Independentei nr. 5, sector 4, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021.319.51.83, Fax: 021.319.16.88
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Intern specializat in achizitii publice
Adresa postala: Sos.Panduri nr.90-92 Sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050663, Romania, Tel.021/410.03.77 int 122, Email: [email protected], Fax: 021/412.00.42, Adresa internet (URL): www.incdecoind.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.11.2009 16:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer