Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Constructie si dotare cu echipament tehnologic - statie epurare ape reziduale


Anunt de participare numarul 43919/18.02.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA SURA MICA (Primaria Comunei Sura Mica)
Adresa postala: Str. Principala, nr. 103, Localitatea: sura Mica, Cod postal: 557270, Romania, Punct(e) de contact: Mircea Dorel Marcu, Tel.0269/577101, Email: [email protected], Fax: 0269/577096, Adresa internet (URL): www.primariasuramica.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Constructie si dotare cu echipament tehnologic - statie epurare ape reziduale
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Parc Industrial Sibiu - Sura Mica, in intravilan loc. Sura Mica
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Constructie si dotare cu echipament tehnologic - statie epurare ape reziduale
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232420-2 - Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Constructie si dotare cu echipament tehnologic - pt. o singura statie epurare ape reziduale, conform caiet sarcini si proiect tehnic
Valoarea estimata fara TVA: 505.4EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 24.03.2008 pana la 24.11.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie participare 24.300 lei (IMM-50%)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea va fi asigurata in suma de 995.851 lei (din valoarea cu TVA) din fonduri guvernamentale si suma de 804.149lei din bugetul propriul al Primariei
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
cf. art 44-45 din OG 34/2006 Intervalul acceptat pt. subcontractare este de min 10%, maxim 30% din valoarea contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateSe solicita - declaratia privind eligibilitatea (F12A)- declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in preved. art.181 din OUG 34/2006 (F12B)- declaratia ofertantului privind calitatea de participant la procedura (F12C)- Certificat de atestare fiscala emis de AFP a jud. unde este inregistrat ca si contribuabil ofertantul, din care sa rezulte ca nu are datorii la bugetul general consolidat- Certificat de atestare fiscala emis de primaria/primariile unde este/sunt declarate sediile/punctelede lucru ale ofertantului, din care sa rezulte ca nu are datorii la bugetul local- cazier judiciar - nu se solicita- certificat constatator emis de Reg. Oficilui Comertului din judetul unde este inregistrat ofertantul , valabil la data deschiderii ofertelor din care sa reiasa asociatul unic/ asociatii societatii, sediul social, sedii secundare/ sucursale, obiectul principal de activitate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerint. mentionate1. declaratie bancara2. informatii privind cifra de afaceri3. bilantul contabil la 31.12.2007
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. nesolicitata2. formularul F15, si fisa de informatii generale - cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani de minim 6.000.000 lei3. din care sa refulte ca ofertantul a inregistrat profit.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. lista principalelor lucrari pe ultimii 5 ani2. lista de experienta similara3. recomandari de la beneficiari4. declaratie privind echipamentele tehnice5. informatii despre personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii6. certificat de conformitate produs7. autorizare pt. comericializare8. autorizare pt. livrare produse9. informatii privind subcontractantii10. standarde de asigurare a calitatii11. informatii privind masurile de protectia mediului.12. schite/fise tehnice, mostre, fotografii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Un contract similar finalizat privind executia de lucrari de constructie si montaj echip. tehnologic pt. statie de epurare a apelor reziduale/recomandare de buna executie din partea beneficiarului. 2.Completare formular 12F, 12D si un contract similar finalizat cu valoarea de minin 650.000 lei fara TVA sau recomandare 3.Un contract similar finalizat cu valoarea minima de 650.000 lei fara TVA - , ,cerinta minima - experienta similara", pt. contracte finalizate in perioada iun.2002 - iun. 20074.F12H si un extras din lista mijloacelor fixe, cu valoarea de inventar actualizata la data de 31.12.2007, cu: tipul, nr.unitati, destinatia si locul de amplasare.5.personal cu studii superioare in domeniu- 1 ing.constructor sef santier, specializare instalatii hidroedilitare, 1 ing. electromecanic/utilaj tehnologic, 1 ing. hidrotehnician, 1 pers. respons.cu respectarea standardelor de asigurare a calitatii in constructii. Prezentarea de CV-calificarea personalului atestat Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului(F12I)6.Certificate emise de organisme abilitate pt. livrari de utilaje tehnologice specifice, acceptate in tara de origine a producatorului (daca este membra UE)sau conformitatea produselor certificata in Romania, daca produsele provin din state ce nu apartin UE.7.nu se solicita8.Autorizare pt.livrarea echipam.tehnologic aferent statiei de epurare9.Interval valoric acceptat pentru subcontractare min 10%- max 30% din valoarea contractului. Completarea unui formular cu subcontractantii si lucrarile ce urmeaza a fi realizate de catre acestia(F12G)10.Certificarea standardelor de asigurare a calitatii pt. activitati de constructii ISO 9001:2001 sau echivalent, sau dovada ca ofertantul este in curs de obtinere a certificarii standardelui de asigurare a calitatii pt. activitati de constructii. 11.Certificarea sistemului de management de mediu sau sau dovezi ce confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului pt activitati de constructie statie de epurare.12. fise tehnice, schite, fotografii pt. prezentarea, descrierea si caracteristicile tehnice ale echipamentului tehnologic aferent statiei de epurare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
522 / 12.02.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.03.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 140 EUR
Conditii si modalitate de plata: numerar la caseria proprie sau OP vizat de banca, pt. RO55TREZ58421360250XXXXX-Trez.Oc.Sibiului
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.03.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 18.04.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.03.2008 09:30
Locul: Primariacom. Sura Mica - sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertantul are dreptul sa participe la deschiderea ofertelor, avand asupra lor o imputernicire din partea societatilor pe care le reprezinta,
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Judetean Sibiu
Adresa postala: b-ul Victiriei, nr 11, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550024, Romania, Tel.0269/211429
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic sau Biroul achizitii al Primariei Sura Mica
Adresa postala: str. Principala, nr.103Romania , Tel.0269/577101, 0269577096, Localitatea: Sura Mica, Cod postal: 557270, Romania, Tel.0269/577101, 577096, Email: [email protected], Fax: 0269/577101, 577096, Adresa internet (URL): www. primariasuramica.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.02.2008 17:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer