Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Constructie sistem alimentare cu apa comuna Iancu Jianu


Anunt de participare numarul 31908/11.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA IANCU JIANU
Adresa postala: IANCU JIANU, Localitatea: Iancu Jianu, Cod postal: 237220, Romania, Punct(e) de contact: MARIAN ILINA, Tel.0745405369, In atentia: Marian Ilina, Email: [email protected], Fax: 0249456011
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Constructie sistem alimentare cu apa comuna Iancu Jianu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Iancu Jianu, satele Iancu Jianu, Dobriceni si Preotesti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Constructie sistem alimentare cu apa in comuna Iancu Jianu, satele Iancu Jianu, Dobriceni si Preotesti, fonduri bugetul de stat og 7/2006
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.1)
45231300-8-Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.1)
45252210-3-Statie de purificare a apei (Rev.1)
45262220-9-Forare de puturi de apa (Rev.1)
45330000-9-Lucrari de instalatii de apa (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executie Constructie sistem alimentare cu apa in comuna Iancu Jianu, satele Iancu Jianu, Dobriceni si Preotesti, fonduri bugetul de stat og 7/2006
Valoarea estimata fara TVA: 1, 941, 184RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 25000 leiGarantie de buna executie 10% din val contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat OG 7
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare art 44, 45 OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea ;Declaratie privind neancadrare in prevederile art.181 din ordonanta ; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului sau Autorizatie de functionare / altele echivalente.Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani (31.12.2004; 31.12.2005; 31.12.2006 si 30.06.2007), vizate si inregistrate de organele competente.
- declararea cifrei de afaceri pe ultimii trei ani. Cerinta obligatorie : realizarea unei cifre medii anuale de afaceri egala sau mai mare de 3.000.000 lei.-Fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- listalucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie;
- declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului ;Dotarea minima solicitata:
- excavator 2 buc
- buldoexcavator 2 buc
- instrumente topografice 1 buc
- autobasculanta4 buc
- vibrocompactoare (mai compactor) 3 buc
- aparate de sudura PEHD 2 buc (insotite de Agrement Tehnic si dovada verificarii anuale)
-aparate de sudura cap la cap 2 buc (insotite de Agrement Tehnic si dovada verificarii anuale) ;
- Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii trei ani ;Ofertantul trebuie sa prezinte obligatoriu o lucrare similara ca natura si complexitate cu lucrarea licitata de minim 1.500.000 lei.;Cerinta obligatorie: personal autorizat ISCIR pentru sudura in PE minim 2 persoane; personal atestat ca si coordonator in suduri PE in concordanta cu STAS SRN 718/95; ultimii trei ani; personal autorizat CO in lucrari de instalatii (documente atestare, autorizare) personalul implicat in executie cat si cel de conducere sa fi coordonat si executat minim cinci lucrari similare ca experienta in ultimii trei ani (declaratie pe propria raspundere);
- Dosar de prezentare a sistemului propriu de conducere si de asigurare a calitatii lucrarilor, a mediului , de management al securitatii si sanatatii ocupationale; certificat ISO 9001 sau similarcertificat ISO 14001 sau similarcertificat OHSAS 18001 sau similar;
- Prezentare proces verbal incheiat cu autoritatea contractanta privind vizualizarea traseului lucrarilor, incheiat inainte de data si ora limita de depunere a ofertelor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.10.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar la casieria Primariei Iancu Jianu
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.10.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.10.2007 14:00
Locul: Sediul Primariei Iancu Jianu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertantii sau imputernicitii acestora
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Bulevardul Dinicu Golescu nr 38 sect 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la luarea la cunostinta a Hotararii de atribuire conf OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA IANCU JIANU
Adresa postala: comuna Iancu Jianu, judetul Olt, Localitatea: Iancu Jianu, Cod postal: 237220, Romania, Tel.0249456011, Email: [email protected], Fax: 0249456011
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.09.2007 14:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer